Dat heeft er weinig mee te maken, ik constateer alleen een normvervaging en het grappige is dat reacties zoals de jouwe dat eigenlijk bevestigen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het kansloos is. Voel je je nu moreel verheven ofzo?
Ga jij lekker de hoofdprijs voor Viaplee betalen, laat je hier mensen gewoon in hun waarde. Triest gedoe.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken, ik constateer alleen een normvervaging en het grappige is dat reacties zoals de jouwe dat eigenlijk bevestigen.
Zoals jij bij mij nu ook doet? En dat is mod.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij lekker de hoofdprijs voor Viaplee betalen, laat je hier mensen gewoon in hun waarde. Triest gedoe.
Ja, dat is mod, en jij gaat nu gewoon dit topic uit als je niets anders bij te dragen hebt dan mensen afbranden die trucjes uithalen.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals jij bij mij nu ook doet? En dat is mod.
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat is mod, en jij gaat nu gewoon dit topic uit als je niets anders bij te dragen hebt dan mensen afbranden die trucjes uithalen.
Neehoor. Ik heb 2 abos afgesloten zonder VPN.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel voor het afsluiten van de dienst. Je doet je voor alsof je in een ander land woont. Dat is imho gewoon fraude.
Als ze dit vorig jaar hadden gedaan, had ik me wel even achter m'n oren gekrabd. Nu ik kan het gewoon prima betalen, dus doe er ook niet moeilijk over, maar snap wel dat er anderen zijn die wat minder happig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Per race is het allemaal nog niet eens zo heel duur, ik ga over twee weken netjes de 95 euro aftikken.
Die doen zich niet voor alsof ze in een ander land zitten, die zitten dat ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dus al die multinationals die zogenaamd in een ander land gevestigd zijn om de belasting te ontwijken zijn ook illegaal bezig?
Ze hebben hier een adres maar alle economische activiteiten vinden elders plaats. Dat adres is louter bedoeld om belasting te ontwijken. Vreemd dat je zulke """normvervaging""" dan wel verdedigt.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die doen zich niet voor alsof ze in een ander land zitten, die zitten dat ook.
Op het moment dat jij ook een adres in dat land hebt, is het legaal. Tot die tijd niet.
Omdat dat legaal is.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:15 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ze hebben hier een adres maar alle economische activiteiten vinden elders plaats. Dat adres is louter bedoeld om belasting te ontwijken. Vreemd dat je zulke """normvervaging""" dan wel verdedigt.
en omgerekend in euro's hoeveel betaal je dan alsnog?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:36 schreef flipsen het volgende:
Zeg, houden jullie mijn topic wel een beetje gezellig ja?
* flipsen betaalt minder omdat ie legaal in Argentinië zit, maar kan dan helaas weer niet met mijn NL creditcard betalen, waardoor het alsnog duurder is vanwege stomme Argentijnse belastingen
Hangt af van de actuele peso-koers en die verandert (lees: devalueert) per dag. Dus nu ongetwijfeld meer, maar ik betaal per maand en over een paar maanden ongetwijfeld minderquote:Op zondag 4 februari 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en omgerekend in euro's hoeveel betaal je dan alsnog?
ja nee lekker duidelijk antwoordquote:Op zondag 4 februari 2024 13:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hangt af van de actuele peso-koers en die verandert (lees: devalueert) per dag. Dus nu ongetwijfeld meer, maar ik betaal per maand en over een paar maanden ongetwijfeld minder
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hangt af van de actuele peso-koers en die verandert (lees: devalueert) per dag. Dus nu ongetwijfeld meer, maar ik betaal per maand en over een paar maanden ongetwijfeld minder
Ik heb echt geen idee. US$69,99 staat op de website. Maar daar komen dus Argentijnse belastingen en bankkosten bij, als het in US$ wordt afgerekend. De belasting PAIS bijvoorbeeld (hoe verzinnen ze het), is geloof ik 30%, bankkosten durf ik niet te zeggen. Interesseert me ook niet, ik betaal gewoon braaf want ik wil het toch blijven volgen. Hoewel ik de laatste races niet eens meer live heb gekeken moet ik eerlijk bekennen. De lol is er een beetje af (en ik kijk sinds de jaren 90)quote:Op zondag 4 februari 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee lekker duidelijk antwoord
als je vandaag een jaarabo daar af zou sluiten en betalen voor het hele jaar in 1 keer hoeveel ben je dan kwijt met de koers van vandaag?
Dat bestrijd ik ook niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Legaal, maar meer verwerpelijk naar mijn mening.
Weet je wat kansloos is? Al die skere schrapers in dit topic.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het kansloos is. Voel je je nu moreel verheven ofzo?
das duidelijker iddquote:Op zondag 4 februari 2024 13:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. US$69,99 staat op de website. Maar daar komen dus Argentijnse belastingen en bankkosten bij, als het in US$ wordt afgerekend. De belasting PAIS bijvoorbeeld (hoe verzinnen ze het), is geloof ik 30%, bankkosten durf ik niet te zeggen. Interesseert me ook niet, ik betaal gewoon braaf want ik wil het toch blijven volgen. Hoewel ik de laatste races niet eens meer live heb gekeken moet ik eerlijk bekennen. De lol is er een beetje af (en ik kijk sinds de jaren 90)
Waarom? Door je abbo in lage lonenlanden af te sluiten naai je ook die mensen daar. Als het massaal gebeurt trekken ze tarieven gewoon wereldwijd gelijk en zijn die mensen de sjaak.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Legaal, maar meer verwerpelijk naar mijn mening.
Gauw allemaal de VPN instellen op Portugalquote:
Hij woont daadwerkelijk in Portugal.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gauw allemaal de VPN instellen op Portugal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |