Ik hoop dat die dit jaar er is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog even wachten op de kortingsactie
Apart, ik heb bericht gehad dat het voor 64,99 verlengt wordt:quote:Op zondag 11 februari 2024 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Hier ook het helaas onvermijdelijke bericht net gehad
[..]
quote:We willen je even laten weten dat je F1 TV Pro-abonnement op 16 feb 2024 wordt verlengd voor 64.99¤.
Wil je je gegevens wijzigen? Klik dan hieronder om in te loggen bij je account.
Zijn abonnement zou 12 maart worden verlengd. Die van jouw 16 februari. Stel dat F1 het nieuwe tarief 1 februari in het systeem heeft gezet, dan worden de abonnementen die op of na 1 maart worden verlengd verlengd met het nieuwe tarief. Iedereen die daarvoor verlengd verlengd nog met het oude tarief, omdat de verplichte aankondigingstermijn van 1 maand niet kan worden voldaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Apart, ik heb bericht gehad dat het voor 64,99 verlengt wordt:
[..]
Apart ja, ik heb verder gekeken naar welke abonnementen er waren. En ik kon kiezen uit de “Acces” de Pro en de Pro (intro). De acces natuurlijk degene met beperkte mogelijkheden maar de Pro en Pro (intro) hebben bij mij dezelfde prijs 94,99 Euro. Misschien dat het daarmee te maken heeff?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Apart, ik heb bericht gehad dat het voor 64,99 verlengt wordt:
[..]
Zie post #60.quote:
Dat zou je dan moeten vragen aan de mensen die via de Turkije deal dit wel eens gedaan hebbben, denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Kan je met die India truc de F1 TV app wel gewoon met je Nederlandse Apple ID downloaden en blijven upgraden? Anders hoeft het voor mij niet, ik wil niet constant moeten switchen tussen accounts om al mijn apps bij te werken via de App Store (dit heeft ons op het werk weleens opgebroken omdat mensen met verschillende accounts apps gingen installeren).
Ik heb net F1TV Pro voor een jaar via Portugal gekocht, voor 60 euro. Ik heb daar wel een nieuw Apple ID voor aangemaakt, maar je kunt denk ik ook de regio van je bestaande Apple ID wijzigen. Het nadeel daarvan is dat de balans 0 moet zijn, anders kun je niet van regio switchen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Kan je met die India truc de F1 TV app wel gewoon met je Nederlandse Apple ID downloaden en blijven upgraden? Anders hoeft het voor mij niet, ik wil niet constant moeten switchen tussen accounts om al mijn apps bij te werken via de App Store (dit heeft ons op het werk weleens opgebroken omdat mensen met verschillende accounts apps gingen installeren).
Ja kan gewoon. Je moet een apple ID aanmaken in India. Daarmee koop je vervolgens via amazon.in voor 2500 roepie aan appstore tegoed. Vervolgens ga je met het apparaat waarop je ingelogd bent via de Indiase Apple ID naar de app of website van F1 TV. Daar kun je vervolgens gewoon met je eigen vertrouwde F1 TV app ID inloggen. En met die F1 TV app ID kun je op je normale apparaten inloggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
En daarna kan ik uitloggen uit de Indiase Apple ID, inloggen met mijn Nederlandse Apple ID, hiermee overal de F1 TV app installeren, en inloggen met dat Indiase F1 TV account, zonder VPN o.i.d.?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:20 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Vervolgens ga je met het apparaat waarop je ingelogd bent via de Indiase Apple ID naar de app of website van F1 TV. Daar kun je vervolgens gewoon met je eigen vertrouwde F1 TV app ID inloggen. En met die F1 TV app ID kun je op je normale apparaten inloggen.
Jammer dat je nu je abo had opgezegd, want mogelijk werd het dus toch voor het lagere tarief verlengd bij jou?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Net twee weken geleden m'n abonnement opgezegd. Nu ineens mail dat de betaling voor komend seizoen eraan komt in maart van 65¤.
Nu snap ik er ook geen reet meer van.
Ja. Ik heb een oude iPhone gebruikt om in te loggen op het Indiaas account. Ik heb nu de F1 TV app geīnstalleerd op mijn huidige iPhone en Apple TV onder mijn huidige account.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:31 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En daarna kan ik uitloggen uit de Indiase Apple ID, inloggen met mijn Nederlandse Apple ID, hiermee overal de F1 TV app installeren, en inloggen met dat Indiase F1 TV account, zonder VPN o.i.d.?
(Ik heb de beschikking over een Mullvad VPN accountje eventueel voor de betaling oid, maar wil daar niet daarna nog iets mee te maken hebben)
En vandaag de mail ontvangen voor de prijsstijging van 65 naar 95¤ voor het komende seizoen. Terecht opgezegd dus, dan maar via een 'grijze' omweg naar Servus TV kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Jammer dat je nu je abo had opgezegd, want mogelijk werd het dus toch voor het lagere tarief verlengd bij jou?
Omdat het verboden is?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je voor 50 euro per jaar iptv hebt met alle mogelijke zenders
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.quote:F1 TV Pro and Access is only available as monthly subscription.
Godverdommequote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Er is voor nieuwe klanten uit Nederland nu ook geen jaarabonnement meer beschikbaar bij F1TV:
[..]
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Ik heb een teringhekel aan dat gedoe met omwegen om in een ander land te bestellen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Er is voor nieuwe klanten uit Nederland nu ook geen jaarabonnement meer beschikbaar bij F1TV:
[..]
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Whutquote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |