Hoezo copium? Hij heeft nummer 1 hit gehad in het buitenland, en treed op voor grote volle zalen in het buitenland. Kunnen niet veel Nederlandse artiesten zeggen nu.quote:
Wanneer je in de odds ziet dat niemand hem ziet zitten en jezelf dan maar krampachtig voorhoudt dat 'er wel echt wat gebeurt als hij op het podium staat!!1!1!!1' kan je dat wel zo betitelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo copium? Hij heeft nummer 1 hit gehad in het buitenland, en treed op voor grote volle zalen in het buitenland. Kunnen niet veel Nederlandse artiesten zeggen nu.
Dat maakt natuurlijk niet zo veel uit, aangezien je toch niet kan tegenstemmen als je het niets vindt. Als een klein deel het geweldig vindt en er de telefoon voor oppakt, doe je het al snel beter dan de standaard inzendingen die iedereen “wel aardig” vindt van de voorbije jaren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mensen die voor hem komen gaan wel uit hun plaat ja, maar het overgrote deel wat thuis alleen maar 'wtf' denkt zijn de mensen die moeten gaan stemmen
Waar heb je 't over? Ik hoef nergens mee te copen. Ik verwacht niet dat hij Eurovisie wint, ben ook geen fan van hem, maar in de odds staat hij nu gewoon te laag.quote:
De odds zijn voor winst, en zijn niet per definitie representatief voor de meest waarschijnlijke einduitslag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waar heb je 't over? Ik hoef nergens mee te copen. Ik verwacht niet dat hij Eurovisie wint, ben ook geen fan van hem, maar in de odds staat hij nu gewoon te laag.
Dat klopt, maar ik dicht Ierland op voorhand nou niet direct een grotere kans toe dan Joost, waar hij dan ook mee gaat komen...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De odds zijn voor winst, en zijn niet per definitie representatief voor de meest waarschijnlijke einduitslag.
Wellicht is het een idee je eigen wedkantoor te beginnen, je hebt er overduidelijk meer kijk op dan de bestaandequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik dicht Ierland op voorhand nou niet direct een grotere kans toe dan Joost, waar hij dan ook mee gaat komen...
Sympathiek, dank voor de tip.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee je eigen wedkantoor te beginnen, je hebt er overduidelijk meer kijk op dan de bestaande
Je vindt zelf niet dat Ierland in de categorie ‘het overgrote deel wat thuis alleen maar 'wtf' denkt zijn de mensen die moeten gaan stemmen’ valt? Grappig om verschillende meningen te zien over een nummer, zelf zou ik denken van wel, maar jij vindt dat dus wel een nummer met potentie.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee je eigen wedkantoor te beginnen, je hebt er overduidelijk meer kijk op dan de bestaande
Bijzondere conclusie, daar ik helemaal niks over de kansen van Ierland heb gezegd. 4% lijkt me aan de hoge kant, maar 4% voor Nederland is minstens evenveel te hoogquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je vindt zelf niet dat Ierland in de categorie ‘het overgrote deel wat thuis alleen maar 'wtf' denkt zijn de mensen die moeten gaan stemmen’ valt? Grappig om verschillende meningen te zien over een nummer, zelf zou ik denken van wel, maar jij vindt dat dus wel een nummer met potentie.![]()
Zelf kan ik niet stellig zeggen of Joost hoger of lager gaat scoren, ik heb het nummer nog niet gehoord. We moeten sowieso nog even wachten op de laatste 31 nummers.
Geen idee, heb het nummer nog niet gehoord. Ik verwacht van niet, maar we hebben vorig jaar ook gezien hoe dichtbij je met zoiets kan komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzondere conclusie, daar ik helemaal niks over de kansen van Ierland heb gezegd. 4% lijkt me aan de hoge kant, maar 4% voor Nederland is minstens evenveel te hoog
Dat heb je wel, aangezien je op mij reageert met dat ik het blijkbaar beter weet dan de wedkantoren omdat ik Ierland niet per se hoger inschat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzondere conclusie, daar ik helemaal niks over de kansen van Ierland heb gezegd. 4% lijkt me aan de hoge kant, maar 4% voor Nederland is minstens evenveel te hoog
Ik overweeg het hele festival dit jaar over te slaan. Nog nooit gedaan sinds 1993. Deze politieke shitshow kan alleen maar misgaan. Wat een kutzooi.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik mag hopen dat het niet een strijd Ijsland - Israel wordt om de verkeerde redenen, ik vrees het wel.
Kroatië is sowieso Baby Lasagna, want dat is de topfavoriet. De (bijzonder) bescheiden zanger heeft vandaag nog aangegeven dat hij op het ESF verwacht dat er meer dan alleen Top 10 inzit.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Momo het volgende:
Wat er sinds de posts van @:Fred_B is veranderd in bookie land:
Kroatië is naar plek 7 gegaan (zou dat vanwege rehearsals van Dora zijn voor het nummer van Baby Lasagna?)
Noorwegen is naar plek 8/9 gegaan na kiezen van Gåte
Litouwen is gezakt naar plek 12/13 nadat de nummer van The Roop bekend is gemaakt
Spanje is bij bookies van plek 13 naar plek 18 gegaan na keuze voor Nebulossa.
Kans op winst Oekraïne op plek 1 is alleen maar toegenomen na winst Jerry Heil&Alyona.
Het is wel leuk voor de mensen in Parijs dat ze na de Olympische Spelen deze zomer volgend jaar weer een groot evenement in de stad hebben om naar uit te kijken.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
Frankrijk staat veel te laag qua winkansen.
(Ik wil dit hier geschreven hebben).
Ja toch!quote:Op maandag 12 februari 2024 14:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel leuk voor de mensen in Parijs dat ze na de Olympische Spelen deze zomer volgend jaar weer een groot evenement in de stad hebben om naar uit te kijken.
Wat zeiden de odds ook alweer over The Common Linnets?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer je in de odds ziet dat niemand hem ziet zitten en jezelf dan maar krampachtig voorhoudt dat 'er wel echt wat gebeurt als hij op het podium staat!!1!1!!1' kan je dat wel zo betitelen.
Maar goed, hou vooral vast aan de droom dat hij het echt heel goed gaat doen, ik kan me voorstellen dat dit de aanloop een stuk leuker maakt voor de echte songfestivalfans
Derde is die nu niet meer, ik denk 6e ofzo, maar Kroatië zit duidelijk in de lift. Het lied van Baby Lasagna is voorlopig de 2024-versie van Cha Cha Cha. Maar goed, wel een minder goede uitvoering, dus een vergelijkbaar resultaat is onwaarschijnlijk. Het is wel een bijzonder catchy deuntje, en hoewel misschien in Scandinavië, Nederland en de Britse Eilanden de Finse inzending de favoriet zal zijn in deze categorie, lijkt me het Kroatische lied toch wel degene die Europa-wijd veel meer kan aanspreken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:24 schreef Momo het volgende:
Kroatië ondertussen naar plek 3 bij betfair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |