We waren wat meer in het on-topic gedeelte, excuses voor het ongemak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dit is wel heel treurig inderdaad
Pooh en Knorretjequote:
Die kunnen we niet betalenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet nog een zekere mod die werk zoekt
Oh sweet summer child, je denkt toch niet dat dat zo vroeg al begint.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Maar vanavond kijken we allemaal al naar Benidorm Fest
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:26 schreef Strani het volgende:
Vanavond om 20:30 Ik Vertrek uit mijn gemeente! Inclusief (als het goed is) opnames in het natuurgebied waar ik naast woon. Voor als iemand het leuk vindt om te zien hoe mijn omgeving is
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Om 19.00 uur begint de loting voor het songfestival. Nederland heeft zo'n 50% kans om in de semi te komen bij landen waar ze niets mee hebben, maar slechts 40% kans om bij België in de semi te komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja 22:50 al, wordt haasten met het avondeten!
Hier ga ik eens even rustig over nadenken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om 19.00 uur begint de loting voor het songfestival. Nederland heeft zo'n 50% kans om in de semi te komen bij landen waar ze niets mee hebben, maar slechts 40% kans om bij België in de semi te komen.
Tot hoe laat duurt die ongein dat spektakel?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja 22:50 al, wordt haasten met het avondeten!
Wat is er mis met Drenthequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kunnen we niet betalen
Tenzij die mod naar oost-Europa zou willen verhuizen en ook één of twee van de talen daar wil leren
Waarom? Gewoon even doorpakken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier ga ik eens even rustig over nadenken.
En die overige 10%?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om 19.00 uur begint de loting voor het songfestival. Nederland heeft zo'n 50% kans om in de semi te komen bij landen waar ze niets mee hebben, maar slechts 40% kans om bij België in de semi te komen.
Vanuit elke pot van 6 (of eentje van 7) komen er drie in de semi op dinsdag en drie in de semi op donderdag. Nederland zit - zoals altijd - bij België in de pot, dus is er nog maar een kans van 2/5de dat ze bij ons komen. In onze pot zit ook Luxemburg, Moldavië, Tsjechië en Polen en dat maakt nogal wat uit. België zal waarschijnlijk meer punten aan ons geven dan een Moldavië.quote:
Volgens de gids tot 0:30, dus dat valt dan wel weer mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt die ongein dat spektakel?
Moldavië uit, altijd lastigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanuit elke pot van 6 (of eentje van 7) komen er drie in de semi op dinsdag en drie in de semi op donderdag. Nederland zit - zoals altijd - bij België in de pot, dus is er nog maar een kans van 2/5de dat ze bij ons komen. In onze pot zit ook Luxemburg, Moldavië, Tsjechië en Polen en dat maakt nogal wat uit. België zal waarschijnlijk meer punten aan ons geven dan een Moldavië.
Zeker, maar we hebben ook vaak moeite met Polen en ik kan me nog wel een recente wedstrijd tegen Tsjechië herinneren die ik liever niet wil herinneren.quote:
Ja die met de wissel van Robben hèquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker, maar we hebben ook vaak moeite met Polen en ik kan me nog wel een recente wedstrijd tegen Tsjechië herinneren die ik liever niet wil herinneren.
Haha ja ik ging er al vanuit dat je die wedstrijd bedoelde maar ik kan het me serieus niet herinnerenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht aan een rode kaart voor Matthijs de Ligt.
Tsjechië is toch met Van Nistelrooij die gefrustreerd een flesje wegtrapte?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik ging er al vanuit dat je die wedstrijd bedoelde maar ik kan het me serieus niet herinneren
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik ging er al vanuit dat je die wedstrijd bedoelde maar ik kan het me serieus niet herinneren
Ja maar ook wel erg. Van de laatste EK's weet ik nog maar heel weinig terwijl ik van een EK92 of WK94 nog precies weet welke landen in alle poules zaten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat doe je goedIk ben een beetje jaloers.
Zweden, Denemarken, Frankrijk, Engeland enquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook wel erg. Van de laatste EK's weet ik nog maar heel weinig terwijl ik van een EK92 of WK94 nog precies weet welke landen in alle poules zaten.
Preciesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Denemarken, Frankrijk, Engeland en
Nederland, Duitsland, Schotland, GOS
Stop de tijd.
Nou ja, absurd. Frankrijk en Engeland waren er op het WK 1994 niet eens bijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Met vooral in Groep A een vrij absurde situatie dat Zweden als groepswinnaar doorging en latere kampioen Denemarken als tweede.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, absurd. Frankrijk en Engeland waren er op het WK 1994 niet eens bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |