'quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit naar een Koreaans restaurant geweest. Volgens mij mis ik wat in m'n leven.
Inconceivable!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gelooft het vast niet maar ik heb denk ik al zeker een jaar geen rijstwafels meer op
Volgens mij heeft Assen geen Koreaans restaurant. Even op Groningen zoeken.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Het was voor mjj ook al 10 jaar geleden. Maar wel een aanrader.
Nu nog even zoeken naar iets dichterbij die aan bezorgen doen.
De oplossing voor alles:quote:Op maandag 29 januari 2024 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Smakeloos is het juiste woord inderdaad. Al vind ik rijstepap erger.
Maggi op de rijstepap lijkt me ook wel een unieke smaakbeleving.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
De oplossing voor alles:
[ afbeelding ]
De uitvinder van Maggi zal 129 jaar terug niet gedacht hebben dat wij het er nu over hebben in combinatie met rijstepap.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
De oplossing voor alles:
[ afbeelding ]
Ik ging in mijn vorige dorp regelmatig naar een Montenegrijns restaurant. Ook mooi.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Assen geen Koreaans restaurant. Even op Groningen zoeken.
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maggi op de rijstepap lijkt me ook wel een unieke smaakbeleving.
Wie weet, misschien is het wat!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De uitvinder van Maggi zal 129 jaar terug niet gedacht hebben dat wij het er nu over hebben in combinatie met rijstepap.
Knez op repeat?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ging in mijn vorige dorp regelmatig naar een Montenegrijns restaurant. Ook mooi.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor een Itsu meet in Engeland.
Ik heb de trein al geboekt!quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Rijst in soep vind ik dan trouwens wel echt vrij goorOf beter, smakeloos en lastig te eten. Je kan het niet slurpen (heerlijk is dat, @:Arizona) en je kan het niet kauwen.
Dat wist ik nietquote:Op maandag 29 januari 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje bijzonder!
Ik zit deze week in Oostenrijk op wintersport, dus doordeweeks gaat niet lukkenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Moira, kom je deze week kijken naar Benidorm Fest en volgende week naar Sanremo?
Vidbir(Oekraïne) is ook dit weekend (begint al vroeg).
Al die verhalen over je mooie gerechten... niks is van jezelf hè, het is allemaal van Maggiequote:Op maandag 29 januari 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
De oplossing voor alles:
[ afbeelding ]
Tegelijk zie ik weer nooit waterpoloërs met een polo aan spelenquote:Op maandag 29 januari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
Grappig, ik lees net iets over het woord football/voetbal in relatie tot het feit dat verschillende culturen hun eigen sport football noemen, ondanks dat het soms grotendeels met de hand wordt gespeeld.
Wat ik lees is dat veel historici van mening zijn dat voetbal niet zo heet omdat het mét de voet wordt gespeeld, maar tér voet. In tegenstelling tot andere middeleeuwse sporten die men ter paard zal hebben gespeeld.
Kloptquote:Op maandag 29 januari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Al die verhalen over je mooie gerechten... niks is van jezelf hè, het is allemaal van Maggie
Zelfs in de gebakjes hèquote:Op maandag 29 januari 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kloptgeen smaak? Gewoon even een beetje Maggi!
Goeie bijlage dan voor bij een Suzan en Freek-cdquote:Op maandag 29 januari 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kloptgeen smaak? Gewoon even een beetje Maggi!
Nou dit is wel heel treurig inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:48 schreef Yesse het volgende:
Heeft nog niemand hier het licht aangedaan?
Is de dinsdag nog erger dan de maandag?
En ik was al zo treurig. Onnodig op kantoor vandaag, afspraak ging niet door en de belangrijkste collega's zijn er niet. Maar ik heb gisteren (omdat ik toch al op kantoor zou zijn) toegezegd bij een korte vergadering te zijn om 14:00 dus nu kan ik niet alsnog thuiswerkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dit is wel heel treurig inderdaad
Oh wat een narigheidquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik was al zo treurig. Onnodig op kantoor vandaag, afspraak ging niet door en de belangrijkste collega's zijn er niet. Maar ik heb gisteren (omdat ik toch al op kantoor zou zijn) toegezegd bij een korte vergadering te zijn om 14:00 dus nu kan ik niet alsnog thuiswerken![]()
Iemand nog nieuwe acts rond ESF die ik gezien moet hebben?
Ik weet nog een zekere mod die werk zoektquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat een narigheid
Ik heb twee calls vandaag met ook een paar uur ertussen (maar wel gewoon van huis uit dus). De tweede call is met mensen van een ander team die iemand van mijn team een functie hebben aan geboden dus nu moeten we gaan bespreken hoe we dat gaan regelen, wanneer hij bij mij stopt en voor hun begint te werken. En dan mag ik weer een nieuwe recruitment-procedure gaan starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |