Ik denk dat je hem dan wat onderschat, zijn maar weinig buitenspelers die zo gevarieerd kunnen spelen, Lang en Antony hebben/hadden dat ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dat was ook niet bepaald een topper.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vergeleken met het RKC materiaal wat er nu loopt wel idd. Maar voor top ED/CL ambities; meh.
Solispolar is een PSV-trolletje die vaak komt benadrukken dat Feyenoorders er eigenlijk niks van kunnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem dan wat onderschat, zijn maar weinig buitenspelers die zo gevarieerd kunnen spelen, Lang en Antony hebben/hadden dat ook.
Ik vind met name Lang een stuk beter. Antony is ook beter dan hij nu laat zien. Sinistera staat nu ook op 1 doelpunt en 2 assists ofzo, dat is niet erg; maar dan kun je er natuurlijk niet zoveel van. 1 goed seizoen gehad bij Feyenoord en dat was het dan ook wel (en zelfs daar waren zijn stats niet ontzettend bijzonder).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem dan wat onderschat, zijn maar weinig buitenspelers die zo gevarieerd kunnen spelen, Lang en Antony hebben/hadden dat ook.
Sini is eigenlijk steevast één van de betere spelers op het veld in de premier league, hij is alleen nogal veel geblesseerd geweest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind met name Lang een stuk beter. Antony is ook beter dan hij nu laat zien. Sinistera staat nu ook op 1 doelpunt en 2 assists ofzo, dat is niet erg; maar dan kun je er natuurlijk niet zoveel van. 1 goed seizoen gehad bij Feyenoord en dat was het dan ook wel (en zelfs daar waren zijn stats niet ontzettend bijzonder).
EliaGODquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige linksbuiten die er wat van kon bij Feyenoord van de afgelopen jaren is Sinisterra, alles wat er na kwam is lood om oud ijzer.
Hij vindt Lang een stuk beter (die nog nauwelijks wat heeft laten zien).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Solispolar is een PSV-trolletje die vaak komt benadrukken dat Feyenoorders er eigenlijk niks van kunnen.
Beetje als PSVCL en Badder.
Ja, maar Lang is continu geblesseerd, daar kan hij niks aan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij vindt Lang een stuk beter (die nog nauwelijks wat heeft laten zien).
Goh. Wat onverwacht.
En de kans is best aannemelijk dat we ergens in augustus wéér tegen PSV spelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:41 schreef Scrummie het volgende:
We spelen dit seizoen in totaal 4 keer tegen PSV, best vaak. De laatste keer dat we zo vaak tegen PSV speelden (al was dat zelfs 5 keer) wonnen we de UEFA cup.
Die Europa League is van ons jongens.
Co Adriaanse had ook moeite met negersquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx dacht dat dit Sinisterra was (lol)
Hij komt vingers tekort. Ligt er lang uit. Erg mooi. @PSVCLquote:Op maandag 29 januari 2024 18:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Straks komt ie nog vingers tekort om het aantal gemiste wedstrijden aan te geven.
En bleef het elke keer weer proberen. Daar kwam bijna elke wedstrijd minimaal een goal uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Idrissi zocht zijn tegenstander tenminste op.
Die laatste zin maakt het af. Al had je twee kilometervreters op het middenveld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je hem onderschatte
Hij was wel vooral effectief omdat Hartman steeds voor de overlap zorgde, maar dat is dit seizoen geen onderdeel van de tactiek meer. Of misschien komt dat omdat Idrissi daar niet meer staat.
Ik zou dit dus ook wel bij ivanusec verwachten. Komt ook naar binnen. Maar na zijn blessure eigenlijk niets meer van gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je hem onderschatte
Hij was wel vooral effectief omdat Hartman steeds voor de overlap zorgde, maar dat is dit seizoen geen onderdeel van de tactiek meer. Of misschien komt dat omdat Idrissi daar niet meer staat.
Vooral dit ja, hij bleef gewoon die ballen erin gooien. Zeker tijdens dat potje tegen NEC werd ik strontziek van al die breedteballetjes en de steeds meer uitblijvende voorzet in de slotfase.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En bleef het elke keer weer proberen. Daar kwam bijna elke wedstrijd minimaal een goal uit.
Nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:31 schreef Pistolero het volgende:
Gaan we straks allemaal kijken naar Uruguay -23?
Grote vriend Marcelo Bielsa staat daar ook gewoon aan het roer, lol.
Het is ook wel een beetje gechargeerd natuurlijk, maar ik blijf het wel opvallend vinden dat het de hele tijd stuivertje wisselen blijft op de vleugels, met weinig succes. Eigenlijk alleen Sini was echt een groot succes, de rest wisselvallig, te weinig rendement, etc etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, Sini was een groot succes, Nelson, Paixao en Mintthee hebben toch wel grote stappen gemaakt en zelfs Idrissi werd een nuttig werkpaard onder hem.
Ben benieuwd, ook naar de financiële kant van het verhaal. Het gat tussen een bod van 5 miljoen en een vraagprijs van 15 miljoen voor 70% is best aanzienlijk zeg maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |