Geeft niks, kan gebeuren..quote:
daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef ben34567 het volgende:
Ashley heeft tot nu toe toch enorm veel geluk gehad in haar BB avontuur :p
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Toch blijft het oneerlijk in mijn ogen. Hoop dat ze het in de andere proeven wel eerlijk doen.
Beetje geholpen vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef ben34567 het volgende:
Die twee hebben het wel continue over hun plan van aanpak/tactiek gehad.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Toch blijft het oneerlijk in mijn ogen. Hoop dat ze het in de andere proeven wel eerlijk doen.
Ik zou niet in haar schoenen willen staan....nominaties naar huis gestuurd terug komen en maar afwachten hoe de bewoners je verwelkomen . nog steedsgenomineerd staan spel winnen maar zelf niks aan hebben....Zie het vele geluk niet zo alleen deze.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef ben34567 het volgende:
Tja ze hadden wel een vet voordeel met het afkijken, maar dat is het voorrecht van Koninklijke Hooghedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |