Het is nog steeds een rampgebied... maar goed... het is beter en het geeft een goed gevoelquote:Op zondag 28 januari 2024 17:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dan zit je daar een stuk fijner.![]()
Ik heb een boekenkastje van boven naar beneden gehaald. De boeken en mappen voor m'n werk staan in het kastje, zodat ik nu eindelijk een leeg bureau heb. Dat zorgt direct ook voor een opgeruimder hoofd.
En ik kan er nu tekenen en schilderen.![]()
Oh ik had dit helemaal niet (bewust) gezien! Sorryquote:Op zondag 28 januari 2024 19:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind het in elk geval leuk, maar kan alleen natekenen. Mijn voornemen is in ieder geval om elke week een tekening te maken in m'n BJ. Tot nu toe is dat in ieder geval gelukt.
Vandaag heb ik Mr Bates vs The Post Office gekeken. Aanrader!
En we spelen thuis het spel 'Valse Motten'. Dat is hilarisch, omdat je vals moet/ mag spelen.
Ik heb alleen de eerste uitzending toen gekeken en daarna eigenlijk nooit meerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef Sumppi het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Ik ben begonnen met het kijken van WIDM. Direct helemaal leuk! Ik heb een aantal jaar gemist na een -voor mij- minder seizoen.
Dat klinkt als een fijn weekend.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk naar therapie
'k Ben blij als het weekend is. Dan komt een goede vriend langs, spelletjes spelen en lekker niks moeten
Oh dat van die speelafspraken kan ik me goed voorstellen...quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:58 schreef Sumppi het volgende:
Sommige speelafspraken...![]()
[..]
Dat klinkt als een fijn weekend.![]()
Zaterdag moet ik om kwart voor 8 in een sporthal zijn op ruim een uur rijden.Nouja, dan heb ik daarna nog wel wat aan de dag.
Winterslaapjes zijn de bestequote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier een beetje in winterslaap, maar ik had wel wat afgemaakt.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier een beetje in winterslaap, maar ik had wel wat afgemaakt.
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi!
Hier een rustig dagje. Gisteren een lange dag gehad op de Dutch CRAFT Beer Conference. Eerste keer dat wij er waren. Erg gezellig en op sommige momenten ook leerzaam.
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Gaat het een beetje beter met je?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtja het gaat weer beter.
Wel een drukke week gehad maar vooral leuke dingen.
Het is echt ideaal! Ruim je zo opquote:
Zes puzzels in een weekquote:Op zondag 4 februari 2024 10:09 schreef Serinde het volgende:
Ik heb zo’n puzzelplaat nog nooit gezien maar het ziet er wel tof uit. Leuk cadeau CotS!
Qua creativiteit/hobby’s heb ik me de afgelopen week vooral uitgeleefd op legpuzzels. Ik heb alle zes puzzels die ik van een vriendin had geleend, inmiddels gemaaktNu bedenken wat het thema voor komende week wordt
![]()
Fijne zondag allemaal!
Toch ideaal dat bezorgen van boodschappenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:28 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier zijn het rustige dagen.
Nu aan het wachten op AH.
En ik moet ook echt weer verder met puzzelen
Zeker ideaal, alleen was hij vandaag te laatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch ideaal dat bezorgen van boodschappen
En puzzelen is geen moeten hemaar ik begrijp je. Echt heerlijk
Oh dat is minder! En handig dat vooruit koken. Zelf doe ik het niet omdat ik het dan niet opeetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker ideaal, alleen was hij vandaag te laat![]()
Net niet handig omdat ik een grote kooksessie op de planning had staan.
Maar goed ik heb voor 6 dagen gekookt en het meeste staar nu in de vriezer
En puzzelen is zeker geen moet, maar wel leuk.
Maar vanavond nog even niet. Eerst lezen in een warm bad en daarna lekker domme tv kijken.
Ze heeft het gezegd zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Morgen dames
Als het een vriendin van je is Child neem ik aan dat ze weet wat er allemaal bij jou speelt
Ze zou je moeten steunen hierin.
Beter. Doen wat voor jou goed isquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft het gezegd zoalleen ik trek het me niet aan (of probeer het iig).
Als dat goed voor jou is het helemaalquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja we hebben al veel contact en die paar uurtjes wil ik in mijn eigen wereldje zitten
Jep!quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat goed voor jou is het helemaal
Prima toch. Zorgen dat je een beetje in balans kan blijven.
Ja ik las dat je je zelf er helemaal in vergeet en heerlijk aan het puzzelen bent, fijn hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
En ik heb twee nieuwe puzzels op de kop getikt (niet jouw smaak, twee va JvH). Ik vond dat ik het even verdient heb (allemaal gezeur, veel overwonnen en bladibladibla)
Hahaha de "grrrr" ben ik nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las dat je je zelf er helemaal in vergeet en heerlijk aan het puzzelen bent, fijn hoor
Geen prikkels, geen gezeur allen puzzelstukjes die soms niet passen en je denkt ggrrrrr
Je verdiend het zeker. verwen je zelf maar goed.
Ik ga even naar de markt kijken of er nog wat te doen is. ff frisse neus halen
Ik ben het werken in exel ook helemaal kwijtquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:50 schreef Patapon het volgende:
Druk want een stagiair inwerken. Verbazingwekkend dat jongere zo weinig weten van Outlook, Word en Excel
Afgelopen weekend wel weer bezig geweest met mijn nieuwe kralen hobby.
Dit keer 3D sterretjes gemaakt.
[ afbeelding ]
Lol, ik werk al zolang met kantoor programma's en inderdaad is er verschil in versies....maar als je er ooit mee hebt gewerkt komt het al doende wel weer boven.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben het werken in exel ook helemaal kwijt
Ik kon eerder automatisch rekenen maar denk je dat ik nog weet hoe dat moet.dus niet alleen de jongeren weten er weinig van
Word en dergelijk is bij ook weer veranders, heb een andere outlook en daar werkt alles weer anders evenals in paint en dergelijke
Ik heb er heel heel lang niet meer mee gewerkt en wilde het invoeren voor de boekhouding van mijn vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:37 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lol, ik werk al zolang met kantoor programma's en inderdaad is er verschil in versies....maar als je er ooit mee hebt gewerkt komt het al doende wel weer boven.
Ze is erg leergierig dus komt wel goed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |