abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2024 @ 11:22:09 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212199381
Een vriendin van mij had laatst een man afgewezen omdat hij geen auto had. Ik vertelde dat ik dit vrij radicaal vond. Zij vertelde mij dat ze vond ‘ dat een man zijn zaken op orde moest hebben’.

Zelf heeft ze geen rijbewijs en is ze een single moeder. Ik gaf aan dat ik het vrij oneerlijk vond omdat zij ook niet alles perfect op orde heeft. Nu is ze vrij knap en kan ze genoeg mannen krijgen maar vind ik de gedachtegang raar.

Het valt me andersom ook dat veel mannen bijvoorbeeld vrouwen afwijzen die een uitkering hebben omdat ze je ‘als een probleemgeval zien met weinig geld’.

Waar komt dit fenomeen vandaan dat mensen vinden dat ze meer “recht “ hebben op een partner die op materialistisch gebied aan al hun eisen voldoet?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212199431
Ja ik zou bij zo’n vrouw denken, leuk voor een paar keer maar aantrekkelijk of niet, ze krijgt niemand gebonden aan haar.

Dat heeft een reden.

Maw leuk in bed en daarna niet.

Denk dat die man in kwestie een kogel ontweken heeft.
pi_212199471
Waarom moeten wij nou weer een mening geving over een voorkeur van een of andere vriendin van jou waar jij niet eens direct last van hebt. Laat gewoon gaan.
pi_212199482
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja ik zou bij zo’n vrouw denken, leuk voor een paar keer maar aantrekkelijk of niet, ze krijgt niemand gebonden aan haar.

Dat heeft een reden.

Maw leuk in bed en daarna niet.

Denk dat die man in kwestie een kogel ontweken heeft.
Niks mis met het hebben van voorkeuren, maar als je zelf een wandelende red flag bent, zou ik de verwachtingen toch wat bijstellen.

Geen enkel potentiele partner zit te wachten op vrouw met een kind van een ander, hoe knap je ook mag zijn.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212199492
Waarom zouden mensen moeten settelen voor minder? Iedereen heeft het recht zijn eigen eisen te hebben.

Ik hoef ook zeker geen alleenstaande moeder met een uitkering.
No bitch to me
pi_212199493
Moet ze zelf weten.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 28 januari 2024 @ 11:38:51 #7
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212199510
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:36 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zouden mensen moeten settelen voor minder? Iedereen heeft het recht zijn eigen eisen te hebben.

Ik hoef ook zeker geen alleenstaande moeder met een uitkering.
Dan doe je jezelf te kort door het geen kans te geven zonder de context te weten.
pi_212199527
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:38 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Dan doe je jezelf te kort door het geen kans te geven zonder de context te weten.
Dat vind jij ik vind dat ik daar niks aan mis. Het is niet zo dat er niet genoeg leuke vrouwen zijn zonder kinderen en of uitkering.
No bitch to me
  zondag 28 januari 2024 @ 11:47:34 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212199595
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:32 schreef Evangelion het volgende:
Waarom moeten wij nou weer een mening geving over een voorkeur van een of andere vriendin van jou waar jij niet eens direct last van hebt. Laat gewoon gaan.
Dit ja .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212199598
Typisch.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Spellchecker zondag 28 januari 2024 @ 11:54:21 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212199665
quote:
^O^
pi_212199682
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 28 januari 2024 @ 11:56:26 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212199683
quote:
  zondag 28 januari 2024 @ 12:01:46 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212199750
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:22 schreef britneycheers het volgende:
Een vriendin van mij had laatst een man afgewezen omdat hij geen auto had. Ik vertelde dat ik dit vrij radicaal vond. Zij vertelde mij dat ze vond ‘ dat een man zijn zaken op orde moest hebben’.

Zelf heeft ze geen rijbewijs en is ze een single moeder. Ik gaf aan dat ik het vrij oneerlijk vond omdat zij ook niet alles perfect op orde heeft. Nu is ze vrij knap en kan ze genoeg mannen krijgen maar vind ik de gedachtegang raar.

Het valt me andersom ook dat veel mannen bijvoorbeeld vrouwen afwijzen die een uitkering hebben omdat ze je ‘als een probleemgeval zien met weinig geld’.

Waar komt dit fenomeen vandaan dat mensen vinden dat ze meer “recht “ hebben op een partner die op materialistisch gebied aan al hun eisen voldoet?
Hoe bedoel je, recht hebben op iemand die op materialistisch gebied aan eisen voldoet? Mensen hebben er recht op om zelf te kiezen met wie ze willen daten. Dat is heel wat anders.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212199802
De keuze is geheel aan haar maar als ik zo'n date had gehad was ik blij dat ze mij dan niet meer zou zien... want blijkbaar gaat het om meer dan de persoon alleen, dat iemand geen auto heeft wil niet zeggen dat hij/zij z'n zaakjes niet op orde heeft... maar blijkbaar minder prioriteit stelt aan het hebben van een auto..

It wasn't real love at all....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 28 januari 2024 @ 12:08:04 #16
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212199810
quote:

Zwaar geval inderdaad, stuur haar door naar dr. Phil.

:')
Le Diable
  zondag 28 januari 2024 @ 12:10:05 #17
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_212199825
quote:
Omdat het stiekem zogenaamd over haarzelf gaat, maar er weer een of ander drama verhaal van gemaakt moet worden om aandacht te krijgen. Of zoiets.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_212199875
quote:
Omdat het zoveelste verzonnen verhaal is
pi_212199882
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Niks mis met het hebben van voorkeuren, maar als je zelf een wandelende red flag bent, zou ik de verwachtingen toch wat bijstellen.

Geen enkel potentiele partner zit te wachten op vrouw met een kind van een ander, hoe knap je ook mag zijn.
Waarom heb ik dan een vriend?
Ik heb twee kinderen uit een eerdere relatie.
Hij heeft er geen moeite mee.
Zal ook wel meehelpen dat we beiden onze dingen wel op orde hebben. Beiden een baan, eigen huis.
Life is a highway...let's ride it!
  zondag 28 januari 2024 @ 12:19:48 #20
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212199896
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:06 schreef Chandler het volgende:
De keuze is geheel aan haar maar als ik zo'n date had gehad was ik blij dat ze mij dan niet meer zou zien... want blijkbaar gaat het om meer dan de persoon alleen, dat iemand geen auto heeft wil niet zeggen dat hij/zij z'n zaakjes niet op orde heeft... maar blijkbaar minder prioriteit stelt aan het hebben van een auto..

It wasn't real love at all....
Dit ben ik met je eens.
pi_212199902
Ik zou het juist waarderen als mijn date geen auto zou hebben
  zondag 28 januari 2024 @ 12:20:46 #22
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212199906
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:17 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Waarom heb ik dan een vriend?
Ik heb twee kinderen uit een eerdere relatie.
Hij heeft er geen moeite mee.
Zal ook wel meehelpen dat we beiden onze dingen wel op orde hebben. Beiden een baan, eigen huis.
Veel mensen denken dat het voor een single moeder onmogelijk is om een vriend te vinden. In de praktijk is alles anders.
  Spellchecker zondag 28 januari 2024 @ 12:21:17 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212199909
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:10 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Omdat het stiekem zogenaamd over haarzelf gaat, maar er weer een of ander drama verhaal van gemaakt moet worden om aandacht te krijgen. Of zoiets.....
Die kaakchirurg? Nu al? :D
  zondag 28 januari 2024 @ 12:22:06 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212199918
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:20 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Veel mensen denken dat het voor een single moeder onmogelijk is om een vriend te vinden. In de praktijk is alles anders.
In de praktijk sleep je gewoon je twee kleine kinderen naar een derdewereldland en laat je je palen door een local.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212199951
quote:
Waar komt het fenomeen vandaan dat je je hierover opwind bij een 'vriendin' ...?

iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes en als haar vereisten aan een potentiele partner een bepaalde vorm hebben, heeft ze al het recht iemand op zulke gronden af te wijzen...

het komt er gewoon op neer dat erg geen 'plicht' is met iemand op en date te gaan als er ook maar iets is dat jou niet bevalt.

en dus is het har goed recht iemand af te wijzen die niet aan haar eisen voldoet, los ervan of iemand anders vind dat die 'eisen' zelf een afweging is die je zelf ook zou hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')