abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212254668
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Dat laatste is een feit :P niet om pro-russische opvattingen maar omdat hij aantoonde dat we door de media voorgelogen werden.
Ach man ik ben 2 minuten in het filmpje en hij is aan het roepen hoe de economie hier kapot is en mensen doodvriezen in Europa terwijl het geweldig gaat in Rusland. Als je denkt dat dat de waarheid is ipv de leugen, dan ben je verloren. Hoeveel mensen ken jij die doodgevroren zijn?
pi_212255121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ach man ik ben 2 minuten in het filmpje en hij is aan het roepen hoe de economie hier kapot is en mensen doodvriezen in Europa terwijl het geweldig gaat in Rusland. Als je denkt dat dat de waarheid is ipv de leugen, dan ben je verloren. Hoeveel mensen ken jij die doodgevroren zijn?
Nou ja, kan ook een metafoor zijn voor mensen die in de kou zitten.. Maar denk dat wij allen hier lekker warm aan het fokken zijn niet heel veel mensen kennen die op straat leven. Dat het wel of niet gebeurt? Denk alleen niet dat wij hier op fok heel veel zien van wat er echt speelt onder de arme bevolking in Europa. Doodvriezen in Nederland is iig niet mogelijk zag ik net op WeerOnline.

Als voorbeeld, ik woon in een klein stadje en je ziet hier eigenlijk geen daklozen. Wanneer ik in 1 van de grote steden kom dan zie ik ze al wel veel meer. En dan kunnen ze in NL in daklozenopvang terecht, ik geloof niet dat het in ieder Europees land zo goed geregeld is. Dus het doodvriezen zou zo maar kunnen.
Lach met een schone bips
pi_212255122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik weet niet welk filmpje je kijkt.
In Oost-Europa is daar jaarlijks sprake van, wij zitten hier wel knus.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212255169
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:29 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Ik weet niet welk filmpje je kijkt.
In Oost-Europa is daar jaarlijks sprake van, wij zitten hier wel knus.
Klopt, ik heb pasgeleden een filmpje gepost over de huidige situatie in Rusland.
Niet onverwacht kwam daar geen reactie op

Anyway, waarom zou hij zijn opgepakt voor het aanstippen dat jaarlijks mensen in Oost Europa in de kou zitten?

Daar zit totaal geen logica in.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212255193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, kan ook een metafoor zijn voor mensen die in de kou zitten.. Maar denk dat wij allen hier lekker warm aan het fokken zijn niet heel veel mensen kennen die op straat leven. Dat het wel of niet gebeurt? Denk alleen niet dat wij hier op fok heel veel zien van wat er echt speelt onder de arme bevolking in Europa. Doodvriezen in Nederland is iig niet mogelijk zag ik net op WeerOnline.

Als voorbeeld, ik woon in een klein stadje en je ziet hier eigenlijk geen daklozen. Wanneer ik in 1 van de grote steden kom dan zie ik ze al wel veel meer. En dan kunnen ze in NL in daklozenopvang terecht, ik geloof niet dat het in ieder Europees land zo goed geregeld is. Dus het doodvriezen zou zo maar kunnen.
Doodvriezen doordat we geen gas uit Rusland krijgen.
Dat is de context. Niet arme mensen of daklozen.
pi_212255227
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Doodvriezen doordat we geen gas uit Rusland krijgen.
Dat is de context. Niet arme mensen of daklozen.
Daarom ook de metafoor die ik noemde, ik ken wel serieus iemand die de verwarming uitlaat en met jas aan op de bank zit als ie thuis komt na zijn werk. Is dat doodvriezen? Nee, maar is dat wenselijk? Lijkt me ook niet. Maar goed. We zullen aan de hogere energie rekening moeten gaan wennen en dat terwijl Putin meer en meer naar China stuurt aan gas :)
Lach met een schone bips
pi_212255284
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom ook de metafoor die ik noemde, ik ken wel serieus iemand die de verwarming uitlaat en met jas aan op de bank zit als ie thuis komt na zijn werk. Is dat doodvriezen? Nee, maar is dat wenselijk? Lijkt me ook niet. Maar goed. We zullen aan de hogere energie rekening moeten gaan wennen en dat terwijl Putin meer en meer naar China stuurt aan gas :)
Maar ken je de propaganda uit Rusland van vorig jaar niet meer, waarin we met zijn allen hier zouden doodvriezen?
pi_212255326
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar ken je de propaganda uit Rusland van vorig jaar niet meer, waarin we met zijn allen hier zouden doodvriezen?
Nou onze energiebedrijven deden er ook aardig aan mee om de prijzen op te drijven voor de afnemers.. Het is toch allemaal winstbejag. En wat ik ook al eerder aangaf is dat ik echt spijt heb met de mensen die zich het laatste kwartaal van vorig jaar in een vast contract hebben laten praten terwijl de prijzen dalen en dalen... Dat was propaganda van de Nederlandse energie bedrijven. Winstbejag, die wisten dit al lang. Dus wat dat aangaat? Het draait allemaal om geld. En tuurlijk wist Rusland ook dat niemand in Europa ging doodvriezen, maar de hogere prijzen ook om het naar andere landen te exporteren heeft ze geen windeieren gelegd.
Lach met een schone bips
pi_212255338
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, ik heb pasgeleden een filmpje gepost over de huidige situatie in Rusland.
Niet onverwacht kwam daar geen reactie op

Anyway, waarom zou hij zijn opgepakt voor het aanstippen dat jaarlijks mensen in Oost Europa in de kou zitten?

Daar zit totaal geen logica in.
Ah op die fiets, hij sprak na wat Rusland zei over ons.
https://t.me/RealGonzaloLira
Hier zegt hij dat hij nog leeft.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212255359
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:45 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Was toch al bekent dat hij uit de Oekraine weg was of ben ik nu gek?
Lach met een schone bips
pi_212255376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Was toch al bekent dat hij uit de Oekraine weg was of ben ik nu gek?
Hij zou dood zijn gegaan aan longontsteking in een Oekraïense cel.
https://odysee.com/@InfoNews:f/RIP-Gonzalo-Lira:1
pi_212255391
quote:
Ik heb ergens een filmpke gezien waarin hij meldde dat hij de Oekraine ontvlucht was. Verder niet meer gevolgd dat hele verhaal.
Lach met een schone bips
pi_212255432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:47 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Hij zou dood zijn gegaan aan longontsteking in een Oekraïense cel.
https://odysee.com/@:InfoNews:f/RIP-Gonzalo-Lira:1
Moet daar trouwens ook wel aan toevoegen, ben ook drukker met mijn eigen vakantie aan plannen de laatste tijd :)
Lach met een schone bips
pi_212255829
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:45 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Ah, dus dat staat acceptatie van Oekraïne bij de EU niet in de weg.
pi_212255934
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dus dat staat acceptatie van Oekraïne bij de EU niet in de weg.
Weet niet. Wat zijn de voorwaarden?

pi_212255968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moet daar trouwens ook wel aan toevoegen, ben ook drukker met mijn eigen vakantie aan plannen de laatste tijd :)
Nice, ben ik ook wel aan toe, te lang niet weggeweest. :)
  Forum Admin donderdag 1 februari 2024 @ 21:38:05 #117
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212256211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 21:25 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Nice, ben ik ook wel aan toe, te lang niet weggeweest. :)
Al ga je maar een weekendje weg. Doet een mens goed.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212256516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Morgen ontslag van Zalushny?
"Fuck Europe" bitch Victoria Nuland zit vandaag bij Z naart schijnt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212259771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou onze energiebedrijven deden er ook aardig aan mee om de prijzen op te drijven voor de afnemers.. Het is toch allemaal winstbejag. En wat ik ook al eerder aangaf is dat ik echt spijt heb met de mensen die zich het laatste kwartaal van vorig jaar in een vast contract hebben laten praten terwijl de prijzen dalen en dalen... Dat was propaganda van de Nederlandse energie bedrijven. Winstbejag, die wisten dit al lang. Dus wat dat aangaat? Het draait allemaal om geld. En tuurlijk wist Rusland ook dat niemand in Europa ging doodvriezen, maar de hogere prijzen ook om het naar andere landen te exporteren heeft ze geen windeieren gelegd.
Ja precies en de overheid heeft er ook aardig van geprofiteerd.
De Nederlandse gasprijs is het hoogste van de EU.
https://klimaatgek.nl/wor(...)-hoogste-van-europa/
Maar ja lekker makkelijk om Rusland de schuld te geven.
Naar andere mensen wijzen en ondertussen je zakken vullen.
pi_212260072
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 08:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja precies en de overheid heeft er ook aardig van geprofiteerd.
De Nederlandse gasprijs is het hoogste van de EU.
https://klimaatgek.nl/wor(...)-hoogste-van-europa/
Maar ja lekker makkelijk om Rusland de schuld te geven.
Naar andere mensen wijzen en ondertussen je zakken vullen.
Dus die hele blabla dat we door de sancties hogere gasprijs betalen is onzin.
pi_212261832
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 08:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus die hele blabla dat we door de sancties hogere gasprijs betalen is onzin.
Klopt ja, er is geen gas tekort en is er ook niet geweest.
We worden gewoon collectief genaaid door speculanten, overheden en energiebedrijven.
pi_212262490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt ja, er is geen gas tekort en is er ook niet geweest.
We worden gewoon collectief genaaid door speculanten, overheden en energiebedrijven.
Dan kan er een streep door al die posts en memes waarin wordt gesuggereerd dat de sancties tegendraads op ons effect hebben.

En dan kunnen we dus prima zonder Russisch gas.
pi_212262970
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan kan er een streep door al die posts en memes waarin wordt gesuggereerd dat de sancties tegendraads op ons effect hebben.

En dan kunnen we dus prima zonder Russisch gas.
Waarom moet daar een streep door heen?
Iedere user heeft toch recht op z'n eigen mening?

En we krijgen nog steeds volop Russisch gas binnen.
pi_212263407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom moet daar een streep door heen?
Iedere user heeft toch recht op z'n eigen mening?

En we krijgen nog steeds volop Russisch gas binnen.
Maar dan is het dus niets meer dan een mening.
pi_212263451
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dan is het dus niets meer dan een mening.
Dat geldt toch voor bijna alles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')