Had jij volgens jouw "normaal" gereageerd op mijn vraag had je van mij een "normaal" antwoord gekregen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal reageren blijft een dingetje voor je merk ik, jammer.
Ach, het is best vermakelijk dat Zelensky als dictator wordt weggezet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat Straatcommando het fijn zou vinden als ik dit in NWS plaats dus doe ik het maar hier
[ twitter ]
Want je verwacht dat Poetin vooraf gaat zeggen wat zijn plannen zijn, zodat Europa daarop kan anticiperen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hopelijk vraagt hij Putin of hij Europa gaat aanvallen, dan kan het hier es stoppen met dat gemieper, en kunnen we ons geld nuttig(er) besteden.
Dit is hier veel meer op zijn plek natuurlijk, maar je denkt toch niet dat Zelensky een Amerikaans staatsburger op een kill lijst zet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat Straatcommando het fijn zou vinden als ik dit in NWS plaats dus doe ik het maar hier
[ twitter ]
Dat niet. Hij en zijn entourage hebben Europa, Europese landen, leiders etc direct en indirect bedreigd. Dat is voldoende.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want je verwacht dat Poetin vooraf gaat zeggen wat zijn plannen zijn, zodat Europa daarop kan anticiperen?
Ik bewonder je naïviteit.
Van de andere kant, dondert hij ergens uit een raam van een hotel krijg je weer dezelfde poppenkast... Zelensky deed het, nee Poetin deed het om Zelensky in kwaad daglicht te stellen.. En so the story will go on and on...quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is hier veel meer op zijn plek natuurlijk, maar je denkt toch niet dat Zelensky een Amerikaans staatsburger op een kill lijst zet.
Ik heb hier eerder over gelezen in een andere vorm. Je weet zelf dat ik er niet heel snel mee strooi maar dit is echt rechtstreeks Kremlin propaganda tbhv het draagvlak weg te zagen.
Stel dat Poetin momenteel bezig is met het voorbereiden van een invasie in Estland.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat niet. Hij en zijn entourage hebben Europa, Europese landen, leiders etc direct en indirect bedreigd. Dat is voldoende.
Ik reageer normaal, ik ga er vanuit dat je met geld anders besteden bedoelt het stoppen van financiële hulp naar Oekraïne, dus als jij dan iets anders doet vermoeden dan is het redelijk logisch dat ik vraag wat je precies bedoelt met ‘geld anders besteden’. Dat jij dan meteen er weer iets achter zoekt verbaast me niet echt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Had jij volgens jouw "normaal" gereageerd op mijn vraag had je van mij een "normaal" antwoord gekregen.
Maar blijkbaar speel jij het liever anders. Geen probleem zo zijn er hier verschillende.
Veel plezier met hen.
Anders Dan Zelensky is Poetin geen dictator, dus de verkiezingen in Rusland gaan gewoon door en het zal er om spannen of hij herkozen zal worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef over_hedge het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingen
Poeh gelukkig maar. Straks ging het nog mis voor Putin
quote:Oekraïense soldatenvrouwen voeren druk op president Zelensky op: hij moet dringend nieuwe rekruten vinden, maar waar?
Oekraïne komt niet alleen wapens tekort, maar ook soldaten om die te hanteren. En het is vooral de vraag hoe dát tekort valt op te lossen die voor groeiende verdeeldheid zorgt, nu ook soldatenvrouwen en -moeders protesteren. Wat kan president Zelensky doen? Onwilligen dwingen om toch naar het front te gaan? Ze zelfs vanuit het buitenland terughalen? En hoeveel potentiële soldaten zitten er daar?
Ze hebben toch al die Amerikaanse journalist naar de klote geholpen in de Oekraïense gevangenis?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is hier veel meer op zijn plek natuurlijk, maar je denkt toch niet dat Zelensky een Amerikaans staatsburger op een kill lijst zet.
Ik heb hier eerder over gelezen in een andere vorm. Je weet zelf dat ik er niet heel snel mee strooi maar dit is echt rechtstreeks Kremlin propaganda tbhv het draagvlak weg te zagen.
Echt typisch weer onze wereldvreemde overheid.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zat er al een tijdje aan te komen, maar het extra bedrag is hoger dan bijna iedereen had verwacht.
NWS / Defensie krijgt miljarden extra te besteden
Jamaar die maakte gebruik van the 1st amendment , kunnen we niet hebben ntl in een democratie ... ow wacht , hij zat in Oekraine dus ... hmquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze hebben toch al die Amerikaanse journalist naar de klote geholpen in de Oekraïense gevangenis?
Maakt toch niet uit, Rusland kunnen ze toch nooit meer inhalen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Echt typisch weer onze wereldvreemde overheid.
Pas gaan investeren in defensie als ze bang zijn voor een oorlog.
Dat krijg je er van als je mensen zonder enige kennis van zaken dingen laat regelen.
Nja, dat was niet iov, maar heel handig was dat niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze hebben toch al die Amerikaanse journalist naar de klote geholpen in de Oekraïense gevangenis?
Bedoel je die voor de Russen spionerende datingcoach die is gestorven aan een longontsteking?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
We hebben zelfs al meer stealthvliegtuigen dan Rusland.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, Rusland kunnen ze toch nooit meer inhalen.
Dus het wordt nog wel enkele jaren gemieper.
Gelukkig blijft Putin aan de macht, een opvolger zou wel es aan hun natte dromen kunnen gevolg geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |