abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212337363
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:16 schreef Questular het volgende:

[..]
Normaal reageren blijft een dingetje voor je merk ik, jammer.
Had jij volgens jouw "normaal" gereageerd op mijn vraag had je van mij een "normaal" antwoord gekregen.

Maar blijkbaar speel jij het liever anders. Geen probleem zo zijn er hier verschillende.
Veel plezier met hen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212337566
Denk niet dat Straatcommando het fijn zou vinden als ik dit in NWS plaats dus doe ik het maar hier

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212337670
quote:
8s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat Straatcommando het fijn zou vinden als ik dit in NWS plaats dus doe ik het maar hier

[ twitter ]
Ach, het is best vermakelijk dat Zelensky als dictator wordt weggezet.
En bijzonder dat je dat niet in nws aandurft.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212337742
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hopelijk vraagt hij Putin of hij Europa gaat aanvallen, dan kan het hier es stoppen met dat gemieper, en kunnen we ons geld nuttig(er) besteden.
Want je verwacht dat Poetin vooraf gaat zeggen wat zijn plannen zijn, zodat Europa daarop kan anticiperen?

Ik bewonder je naïviteit.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 20:57:42 #280
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212337925
quote:
8s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:40 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dit is hier veel meer op zijn plek natuurlijk, maar je denkt toch niet dat Zelensky een Amerikaans staatsburger op een kill lijst zet.

Ik heb hier eerder over gelezen in een andere vorm. Je weet zelf dat ik er niet heel snel mee strooi maar dit is echt rechtstreeks Kremlin propaganda tbhv het draagvlak weg te zagen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 21:02:22 #281
pi_212338004
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want je verwacht dat Poetin vooraf gaat zeggen wat zijn plannen zijn, zodat Europa daarop kan anticiperen?

Ik bewonder je naïviteit.
Dat niet. Hij en zijn entourage hebben Europa, Europese landen, leiders etc direct en indirect bedreigd. Dat is voldoende.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212338427
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is hier veel meer op zijn plek natuurlijk, maar je denkt toch niet dat Zelensky een Amerikaans staatsburger op een kill lijst zet.

Ik heb hier eerder over gelezen in een andere vorm. Je weet zelf dat ik er niet heel snel mee strooi maar dit is echt rechtstreeks Kremlin propaganda tbhv het draagvlak weg te zagen.
Van de andere kant, dondert hij ergens uit een raam van een hotel krijg je weer dezelfde poppenkast... Zelensky deed het, nee Poetin deed het om Zelensky in kwaad daglicht te stellen.. En so the story will go on and on...
Lach met een schone bips
pi_212339028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat niet. Hij en zijn entourage hebben Europa, Europese landen, leiders etc direct en indirect bedreigd. Dat is voldoende.
Stel dat Poetin momenteel bezig is met het voorbereiden van een invasie in Estland.
Dat gaat hij heus niet zeggen.

Dus hoezo kan Poetin geruststellende woorden uitspreken, waardoor Europa weer in slaap kan wo5 gesust.

Ik vind het heel naïef dat iemand dat verwacht.
pi_212339058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Had jij volgens jouw "normaal" gereageerd op mijn vraag had je van mij een "normaal" antwoord gekregen.

Maar blijkbaar speel jij het liever anders. Geen probleem zo zijn er hier verschillende.
Veel plezier met hen.
Ik reageer normaal, ik ga er vanuit dat je met geld anders besteden bedoelt het stoppen van financiële hulp naar Oekraïne, dus als jij dan iets anders doet vermoeden dan is het redelijk logisch dat ik vraag wat je precies bedoelt met ‘geld anders besteden’. Dat jij dan meteen er weer iets achter zoekt verbaast me niet echt.
pi_212339122
Kom kom, we hoeven niet te sneren naar elkaar :)
Lach met een schone bips
pi_212339264
Fok it
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212339551
Dit zat er al een tijdje aan te komen, maar het extra bedrag is hoger dan bijna iedereen had verwacht.
NWS / Defensie krijgt miljarden extra te besteden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212343917
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingen

Poeh gelukkig maar. Straks ging het nog mis voor Putin
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 8 februari 2024 @ 11:49:46 #289
pi_212344233
Afgeschafte verkiezingen. 14.gif
pi_212344502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef over_hedge het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingen

Poeh gelukkig maar. Straks ging het nog mis voor Putin
Anders Dan Zelensky is Poetin geen dictator, dus de verkiezingen in Rusland gaan gewoon door en het zal er om spannen of hij herkozen zal worden.
pi_212344722
quote:
Oekraïense soldatenvrouwen voeren druk op president Zelensky op: hij moet dringend nieuwe rekruten vinden, maar waar?

Oekraïne komt niet alleen wapens tekort, maar ook soldaten om die te hanteren. En het is vooral de vraag hoe dát tekort valt op te lossen die voor groeiende verdeeldheid zorgt, nu ook soldatenvrouwen en -moeders protesteren. Wat kan president Zelensky doen? Onwilligen dwingen om toch naar het front te gaan? Ze zelfs vanuit het buitenland terughalen? En hoeveel potentiële soldaten zitten er daar?
pi_212344777
Dus Putin wordt herverkozen
Nu nog herverkiezing voor Biden (waar ze in de VS alle moeite doen om zijn tegenstander opzij te zetten ... maar daar is dat ok natuurlijk :') )
En dan zijn we weer klaar voor verderzetting van de oorlog in Oekraine.
En ook uitbreiding van de oorlog in het MO dankzij Biden en consoorten

Goh wat zouden we anders doen met ons geld ?
pi_212344852
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ze hebben toch al die Amerikaanse journalist naar de klote geholpen in de Oekraïense gevangenis?
pi_212344921
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zat er al een tijdje aan te komen, maar het extra bedrag is hoger dan bijna iedereen had verwacht.
NWS / Defensie krijgt miljarden extra te besteden
Echt typisch weer onze wereldvreemde overheid.
Pas gaan investeren in defensie als ze bang zijn voor een oorlog.
Dat krijg je er van als je mensen zonder enige kennis van zaken dingen laat regelen.
pi_212344925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze hebben toch al die Amerikaanse journalist naar de klote geholpen in de Oekraïense gevangenis?
Jamaar die maakte gebruik van the 1st amendment , kunnen we niet hebben ntl in een democratie ... ow wacht , hij zat in Oekraine dus ... hm
pi_212344945
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 12:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Echt typisch weer onze wereldvreemde overheid.
Pas gaan investeren in defensie als ze bang zijn voor een oorlog.
Dat krijg je er van als je mensen zonder enige kennis van zaken dingen laat regelen.
Maakt toch niet uit, Rusland kunnen ze toch nooit meer inhalen.
Dus het wordt nog wel enkele jaren gemieper.
Gelukkig blijft Putin aan de macht, een opvolger zou wel es aan hun natte dromen kunnen gevolg geven
  Forum Admin donderdag 8 februari 2024 @ 12:40:15 #297
pi_212344975
quote:

[..]
Nja, dat was niet iov, maar heel handig was dat niet.
pi_212345005
quote:

[..]
Bedoel je die voor de Russen spionerende datingcoach die is gestorven aan een longontsteking?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212345016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 12:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Maakt toch niet uit, Rusland kunnen ze toch nooit meer inhalen.

Dus het wordt nog wel enkele jaren gemieper.
Gelukkig blijft Putin aan de macht, een opvolger zou wel es aan hun natte dromen kunnen gevolg geven
We hebben zelfs al meer stealthvliegtuigen dan Rusland.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212345028
Vooral Trump proberen buitenspel zetten (om de democratie te redden :7 )

We need this one for more war
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')