Riedewald ofzo.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:50 schreef StevenHyde het volgende:
Wel erg benieuwd met welke ervaren kracht(en) Ajax bezig is. Kan echt geen naam bedenken. Ja Nico Tagliafico, maar dat gaat niet gebeuren.
Kan geen kwaad denk ik. Tete terughalen zou ook geen ramp zijn, maar die speelt best veel bij Fulham en dat is toch een stuk leuker dan in de eredivisie, maar je weet maar nooit.quote:
Het is echt heel middelmatig weer allemaal ja dit seizoen. Zie je natuurlijk ook terug in de Europese prestaties.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan nog heel spannend gaan worden. Ik dacht echt dat AZ en Twente wel sterk genoeg zouden zijn om alle potjes vanaf plek 6 zo'n beetje te winnen maar dat is de laatste tijd ook weer bar en boos.
Wel echt zonde want de competitie komt zo weer in de totale nivellering van 2011-2015 terecht als je niet oppast. Nederland is echt gebaat bij 5 sterke eerste clubs.
PSV dan nog met een lucky overwintering. Maar 1 goede Nederlandse ploeg is doorgaans niet genoeg om het peil op orde te houden. Feyenoord is ook niet zoveel dit jaar.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is echt heel middelmatig weer allemaal ja dit seizoen. Zie je natuurlijk ook terug in de Europese prestaties.
Dat er nog 3 ploegen actief zijn na de winter is nog wat, alleen het niveau waarop is dan weer wat anders, hopelijk worden er nog wat puntjes gesprokkeld maar dat zal niet meevallen.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
PSV dan nog met een lucky overwintering. Maar 1 goede Nederlandse ploeg is doorgaans niet genoeg om het peil op orde te houden. Feyenoord is ook niet zoveel dit jaar.
Lucky overwintering?quote:Op maandag 29 januari 2024 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
PSV dan nog met een lucky overwintering. Maar 1 goede Nederlandse ploeg is doorgaans niet genoeg om het peil op orde te houden. Feyenoord is ook niet zoveel dit jaar.
Nee, was behoorlijk gelukkig. Geeft verder niksquote:Op maandag 29 januari 2024 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lucky overwintering?
Op Arsenal uit na gewoon ongeslagen Europees. Daar is weinig lucky aan, gewoon zelf afgedwongen.
Beide transfervrij in juli dus wat dat betreft. Denk wel in de leeftijdscategorie die je nodig hebt. Zeker Tete is gewoon een versterking, Riedewald weinig gespeeld de laatste tijd.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan geen kwaad denk ik. Tete terughalen zou ook geen ramp zijn, maar die speelt best veel bij Fulham en dat is toch een stuk leuker dan in de eredivisie, maar je weet maar nooit.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lucky overwintering?
Op Arsenal uit na gewoon ongeslagen Europees. Daar is weinig lucky aan, gewoon zelf afgedwongen.
Dit dus. PSV had gewoon een mazzeltje dit jaar.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, was behoorlijk gelukkig. Geeft verder niks
Zelfs in Eindhoven gaven ze volgens mij toe dat ze zelden zo zijn weggespeeld als het eerste uur in Sevilla. Die hele kanteling was vrij bizar en zie je zelden en zou je daarom best makkelijk lucky kunnen noemen.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lucky overwintering?
Je schrijft "Champions" verkeerd.quote:
Geluk dwing je af.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in Eindhoven gaven ze volgens mij toe dat ze zelden zo zijn weggespeeld als het eerste uur in Sevilla. Die hele kanteling was vrij bizar en zie je zelden en zou je daarom best makkelijk lucky kunnen noemen.
Njah, ook lang niet altijd. Maar toch ook wel het mooie van voetbal dat je zelfs zo'n kansloze pot nog om weet te draaien. Ook mede de reden dat het waarschijnlijk als een historische wedstrijd de boeken in gaat.quote:
Dat gaat over één wedstrijd natuurlijk. Je hebt elke groepsfase bizarre momenten in een wedstrijd die je 'lucky' kunt noemen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in Eindhoven gaven ze volgens mij toe dat ze zelden zo zijn weggespeeld als het eerste uur in Sevilla. Die hele kanteling was vrij bizar en zie je zelden en zou je daarom best makkelijk lucky kunnen noemen.
Nee laat die maar lekker hierquote:Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gaat er nog een wanhopige gek uit de Premier League 20 miljoen neertellen voor Akpom? De beste man is een bruikbaar breekijzer, maar als zijn vertrek de komst van een linksback en rechtsbuiten voor de basis mogelijk maakt zal ik niet verdrietig zijn.
En dan Brobbey die uitvalt, en hij loopt al genoeg te sukkelen, en er is geen spits meerquote:Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gaat er nog een wanhopige gek uit de Premier League 20 miljoen neertellen voor Akpom? De beste man is een bruikbaar breekijzer, maar als zijn vertrek de komst van een linksback en rechtsbuiten voor de basis mogelijk maakt zal ik niet verdrietig zijn.
True. Maar aan onze achterhoede moet iets gebeuren. En kennelijk moeten we eerst verkopen voordat er versterking gehaald wordt. Dan heb ik heb ook liever dat er anderen afvloeien dan Akpom, maar als dat de enige is waar interesse voor is...quote:Op maandag 29 januari 2024 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan Brobbey die uitvalt, en hij loopt al genoeg te sukkelen, en er is geen spits meer
Nog maar 3 dagen dus dat allemaal voor elkaar krijgen lijkt me moeilijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |