En daar komt het woordje "zelfrespect om te hoek kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrouwen vergelijken zich vaak met andere vrouwen maar hebben soms geen idee wat mannen mooi vinden (ook een mening)
Dat is Rohani toch op de achtergrond? Die heeft wel een aardig jurkje aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zij ziet er mooi uit en een stuk wat bescheidenerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef ledn81 het volgende:
Ronahi is ook bijna klaar
[ afbeelding ]
Qua hele look!! Wat zit haar haar mooi!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Die wint het vanavond hemelsbreed qua outfit![]()
is juist reuze gezellig in forum hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat er in de COS ook niet zo druk is als andere jaren
Als je topless en in een string boodschappen gaat doen bij de jumbo of AH dan begrijp ik je, maar eh.. nu niet helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En daar komt het woordje "zelfrespect om te hoek kijken
Helemaal met je eens....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is Rohani toch op de achtergrond? Die heeft wel een aardig jurkje aan
Dat vind ik ook en daarbij heeft ze ook echt goed haar. Niks geen nep ertussen en mooi gezond glanzend haarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Lenie is vast teleurgesteld als hij er zo achter komt dat hij nog geen nummer 1 hit heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog een promotie rondje van hem. Die zit er alleen om zichzelf zingend op tv te krijgen. Dat meisje vorig jaar chelsea geloof ik zong veel en veel beter
Ik vind Ronahi sowieso leuk, en ja ik weet dat ik een uitzondering benquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Ronniequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Ik zeg ook niet dat het niet gezellig is tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is juist reuze gezellig in forum hoor
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is juist reuze gezellig in forum hoor
Hier ben ik. Ronahi mijn favoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind Ronahi sowieso leuk, en ja ik weet dat ik een uitzondering ben
Als je voor jezelf je kleedt zoals je wil, is het prima. Ook in string in de Jumboquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je topless en in een string boodschappen gaat doen bij de jumbo of AH dan begrijp ik je, maar eh.. nu niet helemaal
Meeste vinden haar hier leuk toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind Ronahi sowieso leuk, en ja ik weet dat ik een uitzondering ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |