Benji zou een moord doen voor een hoopje stront.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig hoopje stront.
Ga lekker de FA uithangen in je leven.
Het is dat een kat altijd op vier pootjes terecht komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Benji zou een moord doen voor een hoopje stront.
Want dat zou betekenen dat 'ie wat te vreten heeft gekregen.
Nu vraag je eromquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is dat een kat altijd op vier pootjes terecht komt.
Anders had ie allang zelfmoord gepleegd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu vraag je erom
@:tong80 kom weer gezellig in de SC posten maat
Wat een beschuldigingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:53 schreef GGMM het volgende:
Als volwassen man je Woordle faken in de hoop dat een stel vreemden op het internet je slim vinden
Wat een leven heb je dan
Neen, er is nooit gevraagd waarom ik het ongeldig verklaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar dat insemineerde je wel degelijk.
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordly.com?challenge=YWFyZGUsdmxvb3Qscm9tYW4sb256aW46bmw
Goh wat ben ik toch een slimme jongen. Hopelijk denken jullie dat nu ook!!!!!
Dat zijn toch Feyenoorders hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak je druk, Ajacieden lachen uiteindelijk toch het meest.
I guessed today’s Globle in 2 tries:quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 3 tries:
🟥🟨🟩🏆
https://globle.org/
En ook nog een geografische kennis.
@Caland heeft wel meer dingen in zijn neus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:Caland heeft een neus voor dat soort dingen.
Dat is om je eigen spelers, dat is toch iets anders.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn toch Feyenoorders hoor.
Zelden zo gelachen als toen die Argentijn met die dikke pens achter de bal aan huppelde.
Graag voortaan donkere modus gebruiken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de sukodu al opgelost, maar dat kan je blijkbaar niet met 1 klik delen.
Jammer zeg. Nu ziet GGMM niet hoe slim ik ben.
Leuk dat je Dombo wil stangen maar hier heeft iedereen last van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu vraag je erom
@:tong80 kom weer gezellig in de SC posten maat
Nee, hier red je je niet meer uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan @:dombohetolifantje1
Ik had niet door dat @:coco bewust vaag was om te stoken
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan @:dombohetolifantje1
Ik had niet door dat @:coco bewust vaag was om te stoken
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Dan wil ik tegelijkertijd mijn excuses aan Benji aanbieden. Ik zat even hoog in mijn emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |