Stel je niet aan. Je kan ook niet happen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:22 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan wat jij doet. Proberen reacties uit te lokken met een opmerking die nergens op gebaseerd is.
Precies. Gewoon accepteren dat VBL helemaal vol zit met zuigende volidioten en doorgaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je kan ook niet happen.
Tsja de spoeling is wel erg dun qua aanvallende spelers nu, en je weet ook niet of Babadi wel bij gaat tekenen. Maar nu kun je hem maar beter wel gewoon laten spelen, het is belangrijker om kampioen te worden dan om een statement te maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:33 schreef Tarado het volgende:
Al met al wel een grappige laatste transferdag, veel geschreeuw, weinig wol.
Je hebt denk ik wel 4 aanvallende middenvelders waarvan er 3 nog heel aardig kunnen voetballen ook, dus genoeg mogelijkheden lijkt me om dat op te vangen en heeft deze jongen het niveau voor PSV, dat lijkt me dan toch weer niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja de spoeling is wel erg dun qua aanvallende spelers nu, en je weet ook niet of Babadi wel bij gaat tekenen. Maar nu kun je hem maar beter wel gewoon laten spelen, het is belangrijker om kampioen te worden dan om een statement te maken.
Als ie op afronden/voorzetten zou zitten dan wel, nu is het vooral een blind paardquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel 4 aanvallende middenvelders waarvan er 3 nog heel aardig kunnen voetballen ook, dus genoeg mogelijkheden lijkt me om dat op te vangen en heeft deze jongen het niveau voor PSV, dat lijkt me dan toch weer niet.
Soort Rommedahl zonder dah.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie op afronden/voorzetten zou zitten dan wel, nu is het vooral een blind paard
Zelfs met dest op linksbuiten en dan aanholt of Mauro op linkerback redden we het wel idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel 4 aanvallende middenvelders waarvan er 3 nog heel aardig kunnen voetballen ook, dus genoeg mogelijkheden lijkt me om dat op te vangen en heeft deze jongen het niveau voor PSV, dat lijkt me dan toch weer niet.
In denk 1-2. Al sta ik er ook niet van te kijken als het bij PSV nergens op lijkt en het 3-0 wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:20 schreef tja77 het volgende:
Matchday, zeg het maar luitjes.
Ik zet in op 3-3.
Welnee dit winnen jullie met 2 vingers in de neus, let maar op. 1-4 ofzo. Bosz gaat Ajax gewoon helemaal weg counteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In denk 1-2. Al sta ik er ook niet van te kijken als het bij PSV nergens op lijkt en het 3-0 wordt.
Op dit moment kan het echt alle kanten op.
Het gebrek aan zelfvertrouwen hier verbaast mij ook wel wat, PSV is voor Ajax altijd moeilijk, zelfs in goeie tijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee dit winnen jullie met 2 vingers in de neus, let maar op. 1-4 ofzo. Bosz gaat Ajax gewoon helemaal weg counteren.
Komt vooral omdat ons middenveld de laatste wedstrijden nergens op leek. Veerman doet vanavond waarschijnlijk niet mee, is nog steeds niet zeker, en Tillman is ook onzeker. Saibari is ook maar afwachten hoe lang die mee kan doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gebrek aan zelfvertrouwen hier verbaast mij ook wel wat, PSV is voor Ajax altijd moeilijk, zelfs in goeie tijden.
Joh het ligt bij Ajax op momenten nog steeds he-le-maal open achterin. Daar wandelen jullie zo doorheen. Luuk zal er wel weer 3 inknikken ofzo, of Lozano die het weer op zijn heupen krijgt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt vooral omdat ons middenveld de laatste wedstrijden nergens op leek. Veerman doet vanavond waarschijnlijk niet mee, is nog steeds niet zeker, en Tillman is ook onzeker. Saibari is ook maar afwachten hoe lang die mee kan doen.
Dan ligt Lang er natuurlijk ook nog eens uit, dan begin je toch vrij veel kwaliteit te missen op een gegeven moment. Natuurlijk staat er nog steeds een prima team, maar wij zien ook wel dat Ajax de laatste potjes makkelijk scoort en dat PSV veel moeite heeft met kansen creeeren.
Tuurlijk gaat PSV kansen krijgen, en Lozano/Bakayoko tegenover Gooijer en Martha (of welke combinatie er nu dan ook weer staat) heb ik ook wel vertouwen in. Maar ik snap ook wel dat na de laatste 3 weken het vertrouwen even iets minder is bij de gemiddelde PSV fan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh het ligt bij Ajax op momenten nog steeds he-le-maal open achterin. Daar wandelen jullie zo doorheen. Luuk zal er wel weer 3 inknikken ofzo, of Lozano die het weer op zijn heupen krijgt.
Daar staat dan weer tegenover dat Ajax nog niet eens 11 eredivisiewaardige spelers heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
We komen amper tot 11 basisspelers vanavond. Til en Pepi schijnen ook geblesseerd te zijn. Veerman is er niet bij. Er schijnt ook nog iemand ziek te zijn. Tillman is nog onzeker. Kan Saibari al starten?
Benitez, Teze, Ramalho, Boscagli, Dest, Schouten, Saibari, Mauro, Baka, De Jong en Lozano zoiets?
Op de bank heb je dan Waterman, Drommel, Obispo, Van Aanholt, Sambo, Babadi en Land weinig fatsoenlijks zitten. En nog maar wat spelers van Jong PSV erbij (Uneken, Bars en Abed zaten gister niet bij de selectie..)
Bron?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
We komen amper tot 11 basisspelers vanavond. Til en Pepi schijnen ook geblesseerd te zijn.
Alsnog gewoon 1-4 of 1-5 winst voor jullie joh. Maak je niet zo druk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt wel echt heel mager allemaalKrijgen we dat weer
Lees nergens dat Til en Pepi ook absent zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt wel echt heel mager allemaalKrijgen we dat weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |