Jank nog wat meer johquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
PSV zou ook eens ballen moeten tonen en eisen dat het bekerduel met Feyenoord overgespeeld moeten worden.
Helaas accepteren ze bij PSV altijd alles van de knvb, vandaar dat je vaak wordt benadeeld.
Dat lijkt mij nou ook weer wat overdreven… Het is de beker maar. Als het wel/geen CL is en het om 50 mio gaat, dan zie ik nog economische gronden, maar laat gaan joh.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
PSV zou ook eens ballen moeten tonen en eisen dat het bekerduel met Feyenoord overgespeeld moeten worden.
Helaas accepteren ze bij PSV altijd alles van de knvb, vandaar dat je vaak wordt benadeeld.
Het is mooi geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ik heb ooit een veehouderij bezocht waar ze een grote machine hadden die rond de koeienweidequote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Iedereen kan mindere dagen hebben, ik ging vanmorgen ook nog de mist in maar PSVCL is een act of hij is echt zo zieligquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit een veehouderij bezocht waar ze een grote machine hadden die rond de koeienweide
rolde en uitwerpselen opschepte. Vervolgens liet de machine alles in een gigantische container
vallen waar het werd verwerkt tot kunstmest. Wel, op een dag brak die container en de hoeveelheid
geaccumuleerde koeuitwerpselen van een week stroomde over de hele weide. En dat was de
grootste hoop stront die ik ooit heb gezien, totdat ik dit las.
Even los van je huilie huilie hoop ik niet dat dit er hier ooit van komt, kan je aan de gang blijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Dan kan PSV ook naar het CAS stappen dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Dat gecalimero is toch heerlijk man. Als een kleuter waar je de lolly van heb afgepakt en platgestampt. Maar dan bij een “volwassen” vent.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los van je huilie huilie hoop ik niet dat dit er hier ooit van komt, kan je aan de gang blijven.
Vraag me ook af of de UEFA en FIFA erg blij gaan zijn met deze belgen actie.
Gezien de Til/Tillman combinatie zie ik Bosz wel voor Babadi gaan vandaag. Tenzij die nog steeds uit de gratie is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:40 schreef tja77 het volgende:
Vandaag dus de competitiewedstrijd tegen Almere, ook met 3 afwezigen op het middenveld moet deze ploeg te pakken zijn.
Schouten lijkt me een zekerheidje, misschien Babadi of Land een kans geven?
Er wordt ook gehint op een middenveld:
Schouten-Til-Mauro jr.
Hoe kom jij een de wijsheid dat Babadi weg wil?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Als ik het goed heb begrepen heeft Babadi aangegeven te willen verkassen, dan zou ik ´m ook niet meer opstellen. We zijn geen liefdadigheidsinstelling. Dan mag degene met minder kwaliteit die het shirt wil dragen tegen Almere of all places wel spelen van mij.
Vertelde Stewart bij Rondo. Hij mag sinds 1 januari met andere clubs praten en uit zijn woorden begreep ik dat ie dat dus ook daadwerkelijk aan het doen is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom jij een de wijsheid dat Babadi weg wil?
Dat je met andere clubs praat, wil nog niet zeggen dat je weg wilt. Er is niks mis mee dat je rond gaat vragen wat er mogelijk is qua mogelijkheden op speeltijd en salaris elders. Of wil je Veerman ook passeren omdat hij waarschijnlijk aan het einde van het seizoen af gaat zwaaien?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vertelde Stewart bij Rondo. Hij mag sinds 1 januari met andere clubs praten en uit zijn woorden begreep ik dat ie dat dus ook daadwerkelijk aan het doen is.
Hij gaat naar Ajax. Zo goed als rond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom jij een de wijsheid dat Babadi weg wil?
Ik las gisteren? of eergisteren? dat hij zich bij Ajax min of meer buitenspel had gezet door het hoge tekengeld dat hij (of z’n management) vroeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij gaat naar Ajax. Zo goed als rond.
Mijn info is ongeveer een week oud. Dus in die zin: geen idee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik las gisteren? of eergisteren? dat hij zich bij Ajax min of meer buitenspel had gezet door het hoge tekengeld dat hij (of z’n management) vroeg.
Maar er zijn dus ontwikkelingen?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn info is ongeveer een week oud. Dus in die zin: geen idee.
Bronquote:Babadi
De gesprekken tussen Ajax en Misehouy staan los van de belangstelling voor PSV'er Isaac Babadi. Babadi is in beeld, maar vraagt een fors bedrag aan tekengeld. Het is de vraag of Ajax daarin mee wil gaan.
Als ie al bij het punt "tekengeld" is aanbeland dan is het dus met serieuze bedoelingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Bron
https://www.vi.nl/nieuws/(...)naal-af-aan-misehouy
2 dagen geleden.
Tekengeld is toch al een tijdje het punt? Transfervrij en hij wil gewoon flink cashen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie al bij het punt "tekengeld" is aanbeland dan is het dus met serieuze bedoelingen.
Laat Land maar spelen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |