Ortega is goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:19 schreef tong80 het volgende:
Misschien werd Ortega 'de snorkel' genoemd ? Of de inkvis ?
Ik ken Jenna Ortega niet. Alleen Jenna Jameson. Die schreeuwde ook. 'De Snorkels' Ken ik ook niet. M'n eigen spitsvondigheden waren dan ook voetbal gerelateerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:21 schreef DTF het volgende:
[..]
Ortega is goed.
Ariel Ortega gaf de "kopstoot" en kreeg rood.
Het verhaal van kapitein Ortega in de Snorkels
Jenna Ortega speelt in de nieuwe Scream film.
Stand #3363
1 tong80
Actrice die ik ken uit Wednesday, serie over de dochter van The Addams Family.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken Jenna Ortega niet. Alleen Jenna Jameson. Die schreeuwde ook. 'De Snorkels' Ken ik ook niet. M'n eigen spitsvondigheden waren dan ook voetbal gerelateerd.
Maak jij dat uit ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef DTF het volgende:
[..]
Actrice die ik ken uit Wednesday, serie over de dochter van The Addams Family.
Je mag een volgende vraag stellen ;-)
In welk programma moest je het vraagteken niet vergeten ?quote:
Jeopardy!?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
In welk programma moest je het vraagteken niet vergeten ?
Nee. Paar eeuwen eerder.quote:
Jaartal?quote:
Je denkt in de goede richting...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:30 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oeh, iets met een gevallen Madonna met grote tieten
Het tweede deel is correct. Bij het eerste deel gooi je twee namen een beetje door elkaar...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef pipster het volgende:
Van Klompenhoffen of zo… the fallen Madonna with the big boobies
The fallen Madonna with the big boobies by Van Klomp inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef pipster het volgende:
Van klomp en klinkenhoffen zeker nu je het zegt.
quote:
John Ratzenbergerquote:Op maandag 29 januari 2024 12:38 schreef DTF het volgende:
Wie heeft gespeeld in onder andere;
Gandhi
Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Back
Superman
Superman II
En doet veel stemmen voor Pixar, onder andere
Toy Story
A Bugs Life
Cars
Wall-E
1quote:
9quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:24 schreef Bargehassus het volgende:
Robert deNiro? Al zie ik de link met Cheers dan niet, misschien een gastrolletje of zo?
4quote:
2quote:
Tom Cruise ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
1
[..]
9
[..]
4
[..]
2
U denkt te moeilijk
Harrison Ford dus.quote:
Ik dacht qua Woody Harrilsonquote:
quote:(Salzburg, 4 juli 1960 – Imola, 30 april 1994) was een Oostenrijkse autocoureur die onder andere deelnam in de Formule 3000, Formule Nippon en Formule 1. Hij overleed tijdens de kwalificatie van de Grote Prijs van San Marino.
quote:
Correct!quote:
aparte voornaamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:28 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, hoe heet 'ie ook al weer.... Ik zie z'n gezicht zo voor me.
Die was t zonder 'van'quote:
Zekerquote:
Zekers!quote:
quote:Stannern, 22 juli 1892 – Neurenberg, 16 oktober 1946), was een Oostenrijks jurist en nazi-politicus. Hij behoorde aanvankelijk tot de 'gematigde' vleugel van de Oostenrijkse nazi's, maar ontwikkelde zich, als Rijkscommissaris van Nederland, in het door nazi-Duitsland bezette Nederland, tot een van de kopstukken van het regime.
Van mij wel, correct verder, en bij deze naam ga ik sowieso niet de taalnazi uithangen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:41 schreef DTF het volgende:
Seyss-Iquart.
Googlen na antwoord geven mag toch?
Yes!quote:
quote:is een blok blauwsteen dat ingemetseld is in de borstwering van
te
, ongeveer 8 kilometer van Cork in Ierland. Volgens de legende krijgt iemand die de steen kust the gift of gab (de gave van grote welsprekendheid of kunst van het vleien; gab betekent kletspraat). De steen is in 1446 in een toren van het kasteel gezet. Het kasteel is een populaire toeristische trekpleister in Ierland; van over de hele wereld komen bezoekers om de steen te kussen en het kasteel en de mooie tuinen te bezichtigen.
quote:
En Canadese!quote:
Ik ook, toen ik 14 was ofzo, op vakantie met m'n ouders.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:59 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb ooit eens een slok 80 puur gedronken. Dat was geen goed idee.
Horst SS Tappert. AKA Tampert.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:23 schreef pipster het volgende:
Vingers bij de knoppen...
[ afbeelding ]
Wie?
Klapquote:
Satirisch/humor......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:00 schreef pipster het volgende:
Mijn volgende gokjes waren Tatort en Der Alte, verder geen idee dan.
Weet je het zeker, humor.... Duitsers en humor...quote:
Had tussen haakjes gemoeten iddquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:14 schreef pipster het volgende:
[..]
Weet je het zeker, humor.... Duitsers en humor...
Ho ho!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:14 schreef pipster het volgende:
[..]
Weet je het zeker, humor.... Duitsers en humor...
Haha, dat was niet heel lang wachtenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:45 schreef DTF het volgende:
[..]
Ho ho!
Ik ben een halve Duitser en ben super grappig!
![]()
Ik ben een halve Italiaan. En daarom super knap!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:45 schreef DTF het volgende:
[..]
Ho ho!
Ik ben een halve Duitser en ben super grappig!
![]()
Het was Klimbim......quote:
Die zat er naast.quote:
Zegt mij niksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was Klimbim......
[ afbeelding ]
Stand #3363quote:
Ik ga voor Heinze Bakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:25 schreef tong80 het volgende:
Van wie : 'Hilbert jonge, wat doe je ? Je moet nog een rondje.'
Binnenbaan is sneller dacht Gerardquote:
Nee. Hij is vorig jaar overleden. Ex-coach.quote:
Kufsteinquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hilarisch moment was dat.
Wintersportvraag:
Welke Oostenrijkse plaats ligt aan de snelweg A12 bij de grensovergang richting het Duitse Rosenheim en München?
Hanzestad Bremen, Duitsland.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:46 schreef DTF het volgende:
Helpt wel dat m n vader vlak boven Rosenheim woont en ik die weg vaak genoeg gereden heb richting wintersportgebieden.
Waar komt een auto vandaan als het nummerbod begint met HB en een D in de Europese sterren staat?
Of Lubeck, HLquote:Op zondag 4 februari 2024 11:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hanzestad Bremen, Duitsland.
En dus niet Hamburg. (Want Hanzestand Hamburg, HH)
Baardenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:30 schreef Bargehassus het volgende:
Jan, Pier, Tjoris en Corneel (Of Jan, Piet, Joris en Corneel) gingen te kaapren varen.
Wat was volgens het lied hun overeenkomst?
Juist ende correct!quote:
Hash brown.quote:
quote:
Vinnie Jones van Wimbledon bij Paul Gascoigne van Newcastle united ?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef DTF het volgende:
Over noten gesproken;
Wie pakt hier de noten van wie?
[ afbeelding ]
Klopt helemaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vinnie Jones van Wimbledon bij Paul Gascoigne van Newcastle united ?
Jan Wouters?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander brak ooit de kaak van Gascoigne ?
Stand #3363quote:
Gazza is goed, maar er moet nog wat achter.quote:
Hintje ?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gazza is goed, maar er moet nog wat achter.
Stand #3363quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef DTF het volgende:
Echt waar?
Wat een suffe, stereotype titel.
Maar goed, het levert mij wel een punt op!
Dit is een moeilijk. Pijnig me suf. Zelfs de zijwieltjes bieden geen soelaas. Iets met Wit ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef DTF het volgende:
Wat is de overeenkomst van de volgende wielrenners;
Luis Herrera
Robert Gesink
Paolo Savoldelli
Fausto Coppi
Wout Wagtmans
Het zou zomaar met klimmen te maken kunnen hebben. Niet zozeer de resultaten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Bargehassus het volgende:
Ze konden volgens mij allemaal wel goed klimmen, maar dat waren er meer. Dus ik denk niet dat je daar naar op zoek bent.
Wonnen als bolletjestrui winnaar niet één bergetappe ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:24 schreef DTF het volgende:
[..]
Het zou zomaar met klimmen te maken kunnen hebben. Niet zozeer de resultaten.
En de Condor van Varsseveld.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik weet dat de bijnaam van Savoldelli de valk of "Falco" was.
Ze hadden een dier als bijnaam?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:21 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Bridge over troubled waters
Ja, met die hints kan het niet meer misgaan
Apollo 13quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:59 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Bridge over troubled water kwam uit in 1970. Voor NASA was 1970 ook een spannend jaar. Want een van de missies naar de maan ging bijna mis! Welke missie was dit?
FTFYquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:26 schreef pipster het volgende:
Apollo 13 met Tom Hanks Jim Lovell, Jack Swigert en Fred Haise aan boord.
Oops, heb de film verder nooit gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:01 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
FTFY
Stand #3363
9 pipster
7 DTF
4 Bargehassus
3 slaveloos
3 tong80
1 Burnett
1 Quyxz_
1 FireFox1
1 Opzoeknaarvrienden
quote:
Het schoot me vannacht te laat te binnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik weet dat de bijnaam van Savoldelli de valk of "Falco" was.
Ze hadden een dier als bijnaam?
ZA is goed, alleen hoort er nog wat voor "Eagles"quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef slaveloos het volgende:
The Eagles voor Nigeria? Bafana bafana ofwel de jongens voor Zuid Afrika
Stand #3363quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:37 schreef DTF het volgende:
Super Eagles
Alleen Eagles is Crystal Palace
Zeker Rick Dangerousquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:24 schreef pipster het volgende:
Ow vraag niet gezien, Rick Dangerous toch.
quote:
'Pull my finger'quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:04 schreef DTF het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zegt Ben (Thing) hier tegen de kinderen die hem toejuichen?
Stand #3363quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef pipster het volgende:
Don't buy drugs, become a rock star you get them for free.
Whahaha, ik was Billy Mack aan het quoten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:29 schreef DTF het volgende:
[..]
Stand #3363
11 pipster
9 DTF
4 Bargehassus
3 slaveloos
3 tong80
2 FireFox1
1 Burnett
1 Quyxz_
1 Opzoeknaarvrienden
quote:
Indeed!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:07 schreef slaveloos het volgende:
Naam is gebaseerd op het geluid dat ze maken onomatopee
Soor was even poolen...quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
La Gomera
El Hierro
La Palma
Tenerife
Lanzarote
Fuerteventura
Die vond ik te makkelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Gran Canaria niet genoemd gek genoeg, maar helemaal goed
Correct. Ik kan het origineel niet luisteren zonder aan een pizza calzone te denken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:36 schreef pipster het volgende:
Ik heb zo’n zin in een pizza Calzone, nee ik wil geen gewone.
quote:
Stand #3363quote:
Yup heerlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:37 schreef pipster het volgende:
Wodka-gemberbier-limoen
Ik doe er zelf ook nog wat angosturabitter in.
En ijs natuurlijk. En het liefst in koperkleurige mok!
Mjam
Clint Eastwoodquote:Op zondag 11 februari 2024 19:32 schreef pipster het volgende:
Wie is de regisseur van de film The Mule?
Stand #3363quote:
Zat ik ook aan te denken. Doe ik Shanghaiquote:
Stand #3363quote:
Hoodoo inderdaad, vaak verward met voodoo, wat wel een verwant aan Hoodoo is.quote:
quote:
360 ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:29 schreef DTF het volgende:
Moeilijker dan ik dacht.
Hetzelfde nummer als een komisch BBC tv-programma, gebasseerd op een radioprogramma, dat werd gepresenteerd door de volgende mensen;
Nick Hancock (1994–1997)
Paul Merton (1999–2007, 2023–)
Frank Skinner (2012–2018)
Yes!quote:
Indeed Vic and Bobquote:
Natuurlijk!quote:
Tadah!quote:
Geboorteplaatsen Amerikaanse presidenten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de overeenkomst tussen deze locaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |