Ik dacht qua Woody Harrilsonquote:
quote:(Salzburg, 4 juli 1960 – Imola, 30 april 1994) was een Oostenrijkse autocoureur die onder andere deelnam in de Formule 3000, Formule Nippon en Formule 1. Hij overleed tijdens de kwalificatie van de Grote Prijs van San Marino.
quote:
Correct!quote:
aparte voornaamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:28 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, hoe heet 'ie ook al weer.... Ik zie z'n gezicht zo voor me.
Die was t zonder 'van'quote:
Zekerquote:
Zekers!quote:
quote:Stannern, 22 juli 1892 – Neurenberg, 16 oktober 1946), was een Oostenrijks jurist en nazi-politicus. Hij behoorde aanvankelijk tot de 'gematigde' vleugel van de Oostenrijkse nazi's, maar ontwikkelde zich, als Rijkscommissaris van Nederland, in het door nazi-Duitsland bezette Nederland, tot een van de kopstukken van het regime.
Van mij wel, correct verder, en bij deze naam ga ik sowieso niet de taalnazi uithangen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:41 schreef DTF het volgende:
Seyss-Iquart.
Googlen na antwoord geven mag toch?
Yes!quote:
quote:is een blok blauwsteen dat ingemetseld is in de borstwering van
te
, ongeveer 8 kilometer van Cork in Ierland. Volgens de legende krijgt iemand die de steen kust the gift of gab (de gave van grote welsprekendheid of kunst van het vleien; gab betekent kletspraat). De steen is in 1446 in een toren van het kasteel gezet. Het kasteel is een populaire toeristische trekpleister in Ierland; van over de hele wereld komen bezoekers om de steen te kussen en het kasteel en de mooie tuinen te bezichtigen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |