En Canadese!quote:
Ik ook, toen ik 14 was ofzo, op vakantie met m'n ouders.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:59 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb ooit eens een slok 80 puur gedronken. Dat was geen goed idee.
Horst SS Tappert. AKA Tampert.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:23 schreef pipster het volgende:
Vingers bij de knoppen...
[ afbeelding ]
Wie?
Klapquote:
Satirisch/humor......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:00 schreef pipster het volgende:
Mijn volgende gokjes waren Tatort en Der Alte, verder geen idee dan.
Weet je het zeker, humor.... Duitsers en humor...quote:
Had tussen haakjes gemoeten iddquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:14 schreef pipster het volgende:
[..]
Weet je het zeker, humor.... Duitsers en humor...
Ho ho!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:14 schreef pipster het volgende:
[..]
Weet je het zeker, humor.... Duitsers en humor...
Haha, dat was niet heel lang wachtenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:45 schreef DTF het volgende:
[..]
Ho ho!
Ik ben een halve Duitser en ben super grappig!
![]()
Ik ben een halve Italiaan. En daarom super knap!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:45 schreef DTF het volgende:
[..]
Ho ho!
Ik ben een halve Duitser en ben super grappig!
![]()
Het was Klimbim......quote:
Die zat er naast.quote:
Zegt mij niksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was Klimbim......
[ afbeelding ]
Stand #3363quote:
Ik ga voor Heinze Bakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:25 schreef tong80 het volgende:
Van wie : 'Hilbert jonge, wat doe je ? Je moet nog een rondje.'
Binnenbaan is sneller dacht Gerardquote:
Nee. Hij is vorig jaar overleden. Ex-coach.quote:
Kufsteinquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hilarisch moment was dat.
Wintersportvraag:
Welke Oostenrijkse plaats ligt aan de snelweg A12 bij de grensovergang richting het Duitse Rosenheim en München?
Hanzestad Bremen, Duitsland.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:46 schreef DTF het volgende:
Helpt wel dat m n vader vlak boven Rosenheim woont en ik die weg vaak genoeg gereden heb richting wintersportgebieden.
Waar komt een auto vandaan als het nummerbod begint met HB en een D in de Europese sterren staat?
Of Lubeck, HLquote:Op zondag 4 februari 2024 11:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hanzestad Bremen, Duitsland.
En dus niet Hamburg. (Want Hanzestand Hamburg, HH)
Baardenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:30 schreef Bargehassus het volgende:
Jan, Pier, Tjoris en Corneel (Of Jan, Piet, Joris en Corneel) gingen te kaapren varen.
Wat was volgens het lied hun overeenkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |