Ja, want het immense rusland draait op.... finse stroom.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:57 schreef Klik het volgende:
[..]
Finland is het tegenstelde probleem, dat land draait op het Russisch stroom netwerk. Rusland wilt koste wat kost Finland behouden als bron.
Nee. Hier hebben we het over gehad.quote:Die speciale Operatie slaat 99% op de kerncentrales.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:15 schreef ExTec het volgende:
Een kerncentrale over willen nemen, waarvan rus er zelf ongeveer 40 heeft, is er niet 1.
Daarbij is rus natuurlijk vergeven van olie/gas. En daar kun je ook stroom mee genereren.
Die heeft rus binnen haar eigen grenzen, ook.quote:Het zijn natuurlijk giga uranium depots waar Rusland geen afstand van wil/doen.
De conclusies waar je mee komt volgen niet uit de bronnen die je aandient.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Klik het volgende:
[..]
PLUTONIUM watsnap je niet aan kernwapens+plutonium?
"
Concerns over safety at the crumbling building, as well as cracks in a reservoir of toxic sludge known as B30, have caused diplomatic tensions with countries including the US, Norway and Ireland, which fear Sellafield has failed to get a grip of the problems.
"
Leesbril nodig?
Ja het is ideale brandstof voor marine vloten, en verouderde kernwapens kunnen daar makkelijk worden (gebrek aan terminologie) opgewaardeerd. Dus USA:verouderde-kernwapens houdbaarheid verlopenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zie de link niet met de nucleaire wapens die Amerika gaat plaatsen op grondgebied van het VK.
Wat heeft dat te maken met een (onveilige) opslagplaats van nucleaire afval. Afval waarmee volgens jou het VK zelf nucleaire wapens kan maken, en maakt (welke het VK sowieso al heeft/kan produceren)
De enige nuclaire wapens die het VK nog heeft zijn zo te zien Tridents. Die te gebruiken zijn met hun onderzeeboten. (ben nog aan het inlezen, dit is wat ik op het eerst blik gevonden heb)
Dat er nucleair afval opgeslagen is waaronder plutonium begrijp ik. En dat het onveilig is begrijp ik nu ook. Dat er daardoor diplomatische conflicten zijn onstaan met onder andere de VS weet ik nu ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Klik het volgende:
[..]
PLUTONIUM watsnap je niet aan kernwapens+plutonium?
"
Concerns over safety at the crumbling building, as well as cracks in a reservoir of toxic sludge known as B30, have caused diplomatic tensions with countries including the US, Norway and Ireland, which fear Sellafield has failed to get a grip of the problems.
"
Leesbril nodig?
Je reageert niet inhoudelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want het immense rusland draait op.... finse stroom.
[..]
Nee. Hier hebben we het over gehad.
[..]
[..]
Die heeft rus binnen haar eigen grenzen, ook.
Dus de link die jij bedoeld is dat de USA verouderde kernwapens naar het VK stuurt die daar dan opgewaardeerd worden/gemoderniseerd? En dat dat de wapens zijn die het VK onder beheer krijgt? Dat heb ik niet uit het nieuwsbericht kunnen halen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:07 schreef Klik het volgende:
[..]
Ja het is ideale brandstof voor marine vloten, en verouderde kernwapens kunnen daar makkelijk worden (gebrek aan terminologie) opgewaardeerd. Dus USA:verouderde-kernwapens houdbaarheid verlopen
USA heeft kernwapens opslag in Europa = verplicht afvoeren
Sellafield-opslag:opnieuw opwaarderen voor USA
Logisch om die wapens daar te bewaren en Rusland af te dreigen. Letterlijk een explosieve combinatie.
Verderben ik complete leek op oorlogsgebied. Erger nog: pacifist
Hetzelfde verhaal voor (RAF) Lakenheath air base in Suffolk, England.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef Delenlill het volgende:
https://kyivindependent.c(...)nter-moscows-threat/
[..]
idem voor jouw post, geen enkele causale verbandenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:11 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dus de link die jij bedoeld is dat de USA verouderde kernwapens naar het VK stuurt die daar dan opgewaardeerd worden/gemoderniseerd? En dat dat de wapens zijn die het VK onder beheer krijgt? Dat heb ik niet uit het nieuwsbericht kunnen halen.
Heeft u ook bitcoins?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef Klik het volgende:
[..]
Het perspectief is
wel beeldbepalend: is ukraine overgestapt op Europees netwerk of heeft Europa het zielige ukraine geholpen. Dat kan 2 kanten op, maar voor mijn smaak is het onderliggende probleem strict genegeerd in nieuws media en artikelen over onze stroomprijzen. Nederland vaart er goed bij, kernenergie wordt sindsdien gelabeld als groene energie en onze centrale borsselen draait 4000% rendement (echt!)
Amerika heeft sinds 2008 geen nucleaire wapens meer in het VK. En het plan is nu om deze daar weer te plaatsen. Juist door de hernieuwde dreiging vanuit Rusland.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:18 schreef Klik het volgende:
[..]
idem voor jouw post, geen enkele causale verbanden
USA heeft in VK en europa al tientallen jaren kernwapens opgeslagen, dus ik bevestig hetgeen reeds bekend en dan zie je plotseling de link niet.
Kom jij met een theorie want dat ontbreekt aan jouw verhalen.
Jouw hele verhaal is een warrige opeenstapeling van losstaande feiten voor mij. Je haalt er een aantal dingen bij die helemaal niks te maken hebben met het nieuwsbericht wat ik hier postte.quote:Washington removed its nuclear weaponry from the U.K. soil in 2008, after they had been stationed there since the Cold War. The move was meant to defuse tensions with Russia.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:10 schreef Klik het volgende:
[..]
Je reageert niet inhoudelijk.
Bijvoorbeeld probeer: nee want argument 1+2+3 etc
Niet alleen op oorlogsgebied.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:07 schreef Klik het volgende:
[..]
Verderben ik complete leek op oorlogsgebied. Erger nog: pacifist
En dat is precies wat... er bij jou aan schort.quote:
Ken je dat verhaal van die spookrijder? Die zich verbaasd dat er zoveel spookrijders op de weg zitten?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:16 schreef Klik het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal voor (RAF) Lakenheath air base in Suffolk, England.
Ik geef een identiek verhaal met bronnen, van sellafield tot finland, allemaal rond nucleair materiaal.
Raar dat je het concept acuut niet meer begrijpt.
Zal het te maken hebben met het type nucleaire wapens dat de UK heeft? Want ze hebben zelf aardig wat nucleaire wapens maar zoals ik lees kunnen die alleen afgevuurd worden vanaf een onderzeer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:15 schreef Delenlill het volgende:
https://kyivindependent.c(...)nter-moscows-threat/
[..]
Correct, en de wapens die in NL in Volkel liggen moeten onder een vliegtuig. Zal dus zoiets zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zal het te maken hebben met het type nucleaire wapens dat de UK heeft? Want ze hebben zelf aardig wat nucleaire wapens maar zoals ik lees kunnen die alleen afgevuurd worden vanaf een onderzeer.
Die zogenaamde flashmob is wel het toppunt. Geen van de kinderen lijken er plezier in te hebben. Er is geen glimlach te zien. Sterker nog het lijkt allemaal heel erg geforceerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:50 schreef oheng het volgende:
Uggghhhhh in een poging een of andere discussie op de rit te krijgen ipv conspiracy theorieen....
- RIA meldt trots dat ze een (1) Urugan MLRS raket hebben neergeschoten.
- Oekraine maakt mortier borscht.
- Flashmob op een school in Mariupol. Helemaal spontaan en niet totaal niet treurig.
Russisch leger test nieuwe korte afstands RPG.
In Novosibirsk worden centrale verwarmingspijpen gestolen![]()
russische burgemeester doet een oproep tot verkrachting van je echtgenote/vriendin/date.
Verder een redelijk rustige dag en eigenlijk is dat wel erg fijn, want dat betekent minder menselijk lijden.
Zo uit mijn hoofd is verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar in rusland. Kort geleden gewijzigd.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:20 schreef Delenlill het volgende:
[..]
En het oproepen tot verkrachting is inderdaad verschrikkelijk. Daar moet hij gewoon voor gestraft worden. Al weet ik niet of het berhaupt strafbaar is daar. Waarschijnlijk is verkrachting daar niet eens een ding onder getrouwden.
https://www.tellerreport.(...)land.BJDYyQNf9p.htmlquote:Op zondag 28 januari 2024 00:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Russische band die ik volg en kritisch is op Putin (en ik de VK woont). Je moet schijnbaar niet naar Thailand gaan...
Ze zitten samen met hun in de gevangenis en zijn samen met hun dus waarschijnlijk gearresteerd lees ik. Dus omdat ze een concert gegeven hebben zonder de nodige werkvergunningen te hebben om te mogen werken in Thailand. Dat ze kritisch zijn op Putin heeft er niks mee te maken. Ze hebben zich gewoon niet aan de lokale wetten gehouden. En ja dan kun je gedeporteerd worden daar. Blijkbaar hadden ze nog Russische paspoorten.quote:The Russian Consul General announced that musicians from Bi-2 will be deported from Thailand
Highlights: Musicians from the Bi-2 group will be deported from Thailand for holding concerts without a work permit, said Vladimir Sosnov, the Russian Consul General in Phuket province. A court in Thailand sentenced the musicians to a fine of $85 each. Previously, RIA Novosti reported that Bi- 2 members spent the night in a cell in Thailand for organizing a concert without the necessary permission. The musicians will be transported in the coming days to the temporary detention center of the Royal Thai Police Immigration Bureau in Bangkok.
Musicians from the Bi-2 group will be deported from Thailand for holding concerts without a work permit, said Vladimir Sosnov, the Russian Consul General in Phuket province.
“The members of the Bi-2 group, seven people, will be transported in the coming days to the temporary detention center of the Royal Thai Police Immigration Bureau in Bangkok for subsequent deportation,” TASS quotes him as saying.
On January 26, it became known that the Bi-2 musicians arrived at the Phuket court in Thailand, accompanied by police.
Previously, RIA Novosti reported that Bi-2 members spent the night in a cell in Thailand for organizing a concert without the necessary permission.
A court in Thailand sentenced the musicians to a fine of $85 each.
Hebben we hem weerquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bulgarije ook de baltische staten ook en Tsjechslowakije ook , Joegoslavie ook, Hongarije ook , oost Duitsland ook
Nederland kan er ook bij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |