Dat idee heb ik bij Basiri ook.Dat is een Michelangelo kopie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:01 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een type zoals Grace van seizoen 2. Beiden Braziliaans; beiden een pruik; beiden spiritueel/zweverig; beiden achter een kerel die niet geīnteresseerd is (Tobias en Tom lijken zelfs wat op elkaar en hun naam begint met -To-)
Grace is tot de finale geraakt dus misschien heeft Ariana dit toch allemaal gepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
in het stottercafe ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik arianna ergens eerder heb gezien..zou alleen niet weten waar
De Tom fandagquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik arianna ergens eerder heb gezien..zou alleen niet weten waar
Meisjes in de Jungle?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
in een soort horror met voodoo dolls ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vindenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:10 schreef Hznootje het volgende:
de meeste grote artiesten hebben geen achternaam, madonna, prince, enzquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vinden
Ze is heel goed afgeschermd en daarom mogelijk een mol van de FEBO ...quote:[b]Op donderdag 25 januari 2024 22:23 schreef rinardo het volgende:[/}
bijna onmogelijk , ik heb alles afgezocht, kan niets anders vinden dan dat ze in utrecht een
stottercafe is begonnen, haar achternaam is zelfs nergens op internet te vinden
Zelfs Mario kent haar niet en das een Brazilië kenner.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
de meeste grote artiesten hebben geen achternaam, madonna, prince, enz
Een groot verschil met de groep waarmee BB terugkeerde, zo'n 4 jaar geledenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel mooi dat ze nog zo veel lol met elkaar kunnen hebben met deze onzin ...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zelfs Mario kent haar niet en das een Brazilië kenner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |