stomme ding laat nu alleen maar 'last played' zien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
profiel foto boven aan en op de game klikken. Ja daar 36 uur en op steam 45 uur.
Ik wilde met wat mensen samen spelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stomme ding laat nu alleen maar 'last played' zien.
Maar waarom heb je m op steam nog een keer gekocht? Omdat die versie altijd iets voorloopt of ?
Ja nou nu eerst vooral metal armor, metal head etc. gemaakt. En een toolbox zodat de pals sneller werkenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou nu eerst vooral metal armor, metal head etc. gemaakt. En een toolbox zodat de pals sneller werken
Nu net 1 van mijn moeilijkste bosses tot nu toe verslagen![]()
[ afbeelding ]
Zou lekker ergens vinden met veel ore, basis maken met allemaal ore pals en nooit meer nadenken over hoeveel je nodig hebt ervanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou nu eerst vooral metal armor, metal head etc. gemaakt. En een toolbox zodat de pals sneller werken
Nu net 1 van mijn moeilijkste bosses tot nu toe verslagen![]()
[ afbeelding ]
Jade Cocoon was beter dan die namaak.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:03 schreef Evangelion het volgende:
We have edgy pokemon at home
[ afbeelding ]
Ik was er op een gegeven moment klaar mee. Uiteindelijk grind je je een ongeluk (als je dat zo hebt ingesteld natuurlijk). Andere prioriteiten in het leven, andere games, je kent het welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ow hier is dit topic.
Zijn er nog mensen die dit spelen? Wij hebben het laatst pas "ontdekt" met de vriendengroep en zijn er net mee begonnen,.
Ja dat dat staat te gebeuren merk ik nu al. Al hoeft dat niet per sé erg te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik was er op een gegeven moment klaar mee. Uiteindelijk grind je je een ongeluk (als je dat zo hebt ingesteld natuurlijk). Andere prioriteiten in het leven, andere games, je kent het wel![]()
Hoeft ook niet erg te zijn als dat je ding is natuurlijk. In mijn optiek wordt het "grinden om het grinden" snel saai waarna ik op een gegeven moment afhaak.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja dat dat staat te gebeuren merk ik nu al. Al hoeft dat niet per sé erg te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |