Verkapte 'ik-heb-een-vriendin' post. Jammer weer dit.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadat ik gister 2 uur had meegekeken met mn vriendin vandaag ook even opgestart. Uiteindelijk samen verder gegaan en nog 2.5 uur gespeeld.
Heel leuk en vermakelijk. Het wordt flink uitgebreid ook. Moet nu meerdere grondstoffen hebben die weer omgezet moeten worden in andere voordat je verder kan bouwen.
Om een sterk wezen te ontwijken ging ik in een boom zitten. Ik wou daar pijlen afvuren en hoopte dat dat wezen me niet kon pakken als ik hoog in een boom zou zitten. Ik had ongelijk, dat beest sprong en schoot dingen op me af en ik ging dood.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb je bericht 4x gelezen maar ik snap er geen kut van.
Als je je basis upgrade dan kan je na level 10 ofzo 2 basissen bouwen en zo zal dat wel doorgaan. Maar eerst je basis flink upgraden voordat dat mag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:51 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb t eindelijk onder de knie hoor.
Lekker paltjes aan t werk zetten. vind t wel verslavend![]()
Kan je ook op meerdere plekken basissen bouwen? Ik denk t wel he? Kan je je oude basis ook opheven of meeverhuizen dan?
Ik heb al een paar plekjes gevonden waar ik eigenlijk wel een basis zou willen.
En weet jij of je dingen die je gebouwd hebt ook kunt afbreken?quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je je basis upgrade dan kan je na level 10 ofzo 2 basissen bouwen en zo zal dat wel doorgaan. Maar eerst je basis flink upgraden voordat dat mag.
Nou ja dat weet / wist ik niet, maar AI zegt:quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En weet jij of je dingen die je gebouwd hebt ook kunt afbreken?
Als ik toch de ranch wil verplaatsen bijvoorbeeld?
build keybind en dan staar er de keybind voor demolishquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dat weet / wist ik niet, maar AI zegt:
Ja, in Palworld is het mogelijk om de meeste dingen die je hebt gebouwd af te breken. Dit is handig als je je ranch wilt verplaatsen, of als je gewoonweg niet tevreden bent met de lay-out van je huidige locatie.
Om een gebouw af te breken:
Open je inventaris.
Selecteer het hamerpictogram.
Klik op het gebouw dat je wilt afbreken.
Er zijn een paar dingen om in gedachten te houden wanneer je gebouwen afbreekt:
Je krijgt niet alle materialen terug die je hebt gebruikt om het gebouw te bouwen.
Sommige gebouwen, zoals de ranchpoort, kunnen niet worden afgebroken.
Als je een gebouw afbreekt dat een andere structuur ondersteunt, kan die andere structuur ook instorten.
Als je je ranch wilt verplaatsen:
Bouw een nieuwe ranchpoort op de gewenste locatie.
Pak al je vee en verplaats ze naar de nieuwe ranch.
Breek je oude ranch af.
Tips:
Het is handig om een paar extra sets gereedschap te maken voordat je begint met het afbreken van gebouwen. Zo hoef je niet steeds terug naar je werkbank te gaan om je gereedschap te repareren.
Als je veel gebouwen tegelijk wilt afbreken, kun je de "sloopmodus" gebruiken. Hiermee kun je met één klik meerdere gebouwen selecteren om ze af te breken.
Wees voorzichtig dat je niet per ongeluk belangrijke gebouwen afbreekt.
ja dit kan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:55 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En weet jij of je dingen die je gebouwd hebt ook kunt afbreken?
Als ik toch de ranch wil verplaatsen bijvoorbeeld?
Oh cool, ik heb een vette plek gevonden waar ik heen wilquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dit kan.
in je build menu zit ook decondsturct.
Dan krijg je d e materials terug en kan je ergens anders bouwen
klopt, het doel nu is de bosses doodmaken en de legendary's vangen.Daarna is het wel afgelopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Palworld wel een beetje klaar mee inmiddels. Zit op level 28 en moet voor de missies eigenlijk alleen nog de boss.
Denk niet dat ik nog in mn eentje verder speel hierna. In co-op is het nog wel geinig en gezellig.
Ik mis een beetje een ècht doel
Ja hier ook eigenlijk wel beetje klaar mee. Maar serieus wel veel plezier mee gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klopt, het doel nu is de bosses doodmaken en de legendary's vangen.Daarna is het wel afgelopen.
Maarja early acces.. komt nog wel een zooi in als ie uit is
ja na 36uur mag dat ook wel hequote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja hier ook eigenlijk wel beetje klaar mee. Maar serieus wel veel plezier mee gehad
Voor 20 eur? Zijn zat aaa games met minder inhoud voor meer geldquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
36 uur? Dat is wel wat weinig he
Ik heb meer gespeeld bedoelde ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor 20 eur? Zijn zat aaa games met minder inhoud voor meer geld
Oh geen idee, dacht dat ik 36 op je xbox profiel zagquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb meer gespeeld bedoelde ik
Heb het op steam gekocht en met wat mensen gespeeld. Hoe zie je het op xbox trouwens?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh geen idee, dacht dat ik 36 op je xbox profiel zag
Zal zo ff op de pc kijken, dacht dat jij t was iig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het op steam gekocht en met wat mensen gespeeld. Hoe zie je het op xbox trouwens?
profiel foto boven aan en op de game klikken. Ja daar 36 uur en op steam 45 uur.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal zo ff op de pc kijken, dacht dat jij t was iig.
Maar stond bij de game en dan zie je wie wat gespeeld heeft
Zo heb ik ook gezien dat veel.mensen bij veel games afgehaakt zijn. Gelijk verwijderd uit de vriendenlijst. Participatie medaille mensen heb je niets aan
stomme ding laat nu alleen maar 'last played' zien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
profiel foto boven aan en op de game klikken. Ja daar 36 uur en op steam 45 uur.
Ik wilde met wat mensen samen spelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stomme ding laat nu alleen maar 'last played' zien.
Maar waarom heb je m op steam nog een keer gekocht? Omdat die versie altijd iets voorloopt of ?
Ja nou nu eerst vooral metal armor, metal head etc. gemaakt. En een toolbox zodat de pals sneller werkenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou nu eerst vooral metal armor, metal head etc. gemaakt. En een toolbox zodat de pals sneller werken
Nu net 1 van mijn moeilijkste bosses tot nu toe verslagen![]()
[ afbeelding ]
Zou lekker ergens vinden met veel ore, basis maken met allemaal ore pals en nooit meer nadenken over hoeveel je nodig hebt ervanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou nu eerst vooral metal armor, metal head etc. gemaakt. En een toolbox zodat de pals sneller werken
Nu net 1 van mijn moeilijkste bosses tot nu toe verslagen![]()
[ afbeelding ]
Jade Cocoon was beter dan die namaak.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:03 schreef Evangelion het volgende:
We have edgy pokemon at home
[ afbeelding ]
Ik was er op een gegeven moment klaar mee. Uiteindelijk grind je je een ongeluk (als je dat zo hebt ingesteld natuurlijk). Andere prioriteiten in het leven, andere games, je kent het welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ow hier is dit topic.
Zijn er nog mensen die dit spelen? Wij hebben het laatst pas "ontdekt" met de vriendengroep en zijn er net mee begonnen,.
Ja dat dat staat te gebeuren merk ik nu al. Al hoeft dat niet per sé erg te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik was er op een gegeven moment klaar mee. Uiteindelijk grind je je een ongeluk (als je dat zo hebt ingesteld natuurlijk). Andere prioriteiten in het leven, andere games, je kent het wel![]()
Hoeft ook niet erg te zijn als dat je ding is natuurlijk. In mijn optiek wordt het "grinden om het grinden" snel saai waarna ik op een gegeven moment afhaak.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja dat dat staat te gebeuren merk ik nu al. Al hoeft dat niet per sé erg te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |