kan je mooi bij me op de survuurrrr komen schietenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:58 schreef Speedfight het volgende:
Teeveepee.
Ik moet m nog installeren, maar erg benieuwd.
ff op een stenen base gooien, dan verdwijnen je eitjes niet meer in de grondquote:Op zondag 28 januari 2024 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die breeding pen man wat een drama zo bugged
Dat is het probleem niet. Die pals gaan telkens weg en dan kan je ze niet assignment gevenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ff op een stenen base gooien, dan verdwijnen je eitjes niet meer in de grond
Met linkse CTRL knop kan je rollen/dodgen, dit werkt prima.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:53 schreef Rnie het volgende:
Ik kan me met geen mogelijkheid verdedigen in bossbattles en vijandige encounters met pals. Ik blijf constant maar rondjes rennen maar wordt steeds geraakt.Is er behalve de gecrafte shield een andere mogelijkheid tot verdedigen?
O joh, wist niet dat dit konquote:Op maandag 29 januari 2024 11:16 schreef Anaaliseert het volgende:
[..]
Met linkse CTRL knop kan je rollen/dodgen, dit werkt prima.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Speedfight het volgende:
Hoe moet ik eten als ik op de pc speel?![]()
Vind t nog wel lastig. Gisteren per ongeluk van mijn schaap kebab gemaakt omdat m summonen niet lukte.
Haha thanks!quote:
Wat is er mis met het toetsenbord?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:47 schreef Speedfight het volgende:
Boyfriend gaat een controller voor de pc meenemen voor mij, kijken of t daarmee beter lukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |