quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Ik hoor geen overduidelijk dialect en een mannelijke stem, dan geef ik het al snel 4 sterren.quote:
Misschien kun je @Coco om een verandering vragenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:44 schreef NoCigar het volgende:
(Oh, slechte titel door per ongeluk dubbel gedrukt.)
Kijk, de eerste ontlastingsverhalen komen al.
Laat gaan, laat gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je @:coco om een verandering vragen
En pottenkapselquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
Pak accentueert mooi haar hangende, net te stevige schouderpartij.
Ik had je Pelle in Roma-shirt wel gegund.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bordeaux van AS Roma is goddelijk
Zijn colbert echter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |