My man! KIJK HEM SHINEN! Groot compliment aan Burgos, wat een fantastische ploeg 🤙🏻quote:
Wat een mongoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
To the moonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Vaughters maakt het niet meer uit, compleet nucleair.
2e ,4e en 2e, je zou voor minder!quote:
Nulty verzamelt ook krampaanvallen dit seizoenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlasov en Mc0T sparen podiumplaatsen zonder overwinning?
Wivco maakt zich al zorgen voor de top-10 streakquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlasov en Mc0T sparen podiumplaatsen zonder overwinning?
De Beer van Binkom, hoe vindt u die?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lenny Neusspray met zijn bescheten hoofd, dat is niet zo leuk.
Hij is 1 meter 76, de Beer gedver zegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Beer van Binkom, hoe vindt u die?
Binkom is sowieso een fictieve plaatsnaam en ik hoop dat je de rest ook uit je duim hebt gezogen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Beer van Binkom, hoe vindt u die?
Vorig jaar ook. Niet bepaald goed voor een spel hier op forumquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:09 schreef Steven184 het volgende:
Gregaard rijdt blijkbaar graag in de kopgroep.
Zolang Lenny maar geen punten pakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar ook. Niet bepaald goed voor een spel hier op forum
Nee, vooral klagen dat de finish niet bovenop een berg lift.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
Zou Vlasov vandaag weer 2e worden?
Ik ben vooral benieuwd welk genie heeft bedacht om van de Sharjah Tour of all places vrijwel alles uitstekend in beeld te brengen, gewoon meer dan 100 kilometer lang prima te volgen....en dan tot twee keer toe de laatste kilometer nauwelijks te laten zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk nu live naar de Sharjah tour. Benieuwd naar de aanwinst van Burgos.
Hoe doet Bart Buijk het?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk nu live naar de Sharjah tour. Benieuwd naar de aanwinst van Burgos.
Op naar de opticien!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Arrieta gaat dit winnen.
Gaat voor jou een lang seizoen worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neusspray is echt lachwekkend.
Doet Corbin daar ook mee?quote:Op zondag 28 januari 2024 08:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Met deze benen en het wegvallen van BlackSpoke heeft Piffie een zeer sterke kans op de nationale titel in Timaru over twee weken. De klim op Holme Station moet hij kunnen overleven. Dat sponsorloze shirt met de silver fern zou een meesterwerk zijn. 😮💨
Dacht eerst een artikel uit de speld, maar Natuurmonumenten is ook nog serieusquote:
Uiteraard. Dat zijn ze ook bij bijvoorbeeld mountainbikeroutes aanvechten en zo.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dacht eerst een artikel uit de speld, maar Natuurmonumenten is ook nog serieus
Was paar dagen geleden een podcast met Steven de Jongh, kwam er eigenlijk op neer dat Bauke had besloten om toch maar weer eens serieus te gaan trainenquote:Op zondag 28 januari 2024 08:42 schreef Pistolero het volgende:
Bauke heeft ook opeens weer zijn goede benen gevonden dit seizoen.
Hij trainde niet hard?quote:Op zondag 28 januari 2024 10:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was paar dagen geleden een podcast met Steven de Jongh, kwam er eigenlijk op neer dat Bauke had besloten om toch maar weer eens serieus te gaan trainen
Haha, held. Kan me voorstellen dat het na al die jaren wat gaat vervelen. Maar ja, dan moet je eigenlijk óf flink de schouders eronder zetten, óf gewoon met pensioen. Kennelijk gekozen voor dat eerstequote:Op zondag 28 januari 2024 10:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was paar dagen geleden een podcast met Steven de Jongh, kwam er eigenlijk op neer dat Bauke had besloten om toch maar weer eens serieus te gaan trainen
Het lijkt me vooral frustrerend dat het eenmaal over de piek opeens allemaal een heel stuk minder gaat. Mollema vorig jaar, voor zijn doen, wel een prutsjaar gehad.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haha, held. Kan me voorstellen dat het na al die jaren wat gaat vervelen. Maar ja, dan moet je eigenlijk óf flink de schouders eronder zetten, óf gewoon met pensioen. Kennelijk gekozen voor dat eerste
Er vlogen er een paar uit de bocht.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
Thijssen nog redelijk makkelijk ook... Soudal had het helemaal onder controle, maar ineens zat alleen Moscon er nog in de laatste kilometer
Tudor kwam, zag en verdween ook opeensquote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
Thijssen nog redelijk makkelijk ook... Soudal had het helemaal onder controle, maar ineens zat alleen Moscon er nog in de laatste kilometer
En Lamperti had ook een lekke band hoor ik netquote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er vlogen er een paar uit de bocht.
Dainese zal dit nog wel gewend zijn van zijn dsm-tijdquote:Op zondag 28 januari 2024 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Tudor kwam, zag en verdween ook opeens
Rijden de Tour of Antalya vanaf de 8equote:Op zondag 28 januari 2024 14:31 schreef Halcon het volgende:
Heeft dat ploegje van Tietenman eigenlijk al gekoerst? Of gewoon de trainingsritjes op Borchwerf op het programma?
Oui.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar was Baudin toch op gepakt?
Baudinquote:
Wat zit daar nog achter dan?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met voornamelijk AG2R en FDJ in de achtervolging liggen er goede kansen voor de koplopers.
Dan heb ik een voorkeur.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:17 schreef TheArt het volgende:
Dit is wel gespeeld. Het gaat tussen Geniets en Baudin op deze manier.
Het is iets zwaarder dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Marseille altijd een sprint werd, is het parcours aangepast?
De laatste jaren is het vaker geen dan wel een sprint om de zege.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral iemand met een duidelijk plan. Wilde iets vroeger aan het seizoen beginnen om daar voor zijn eigen kansen te rijden, zeker omdat hij vrij veel last heeft van een pollenallergie. Daarom al begin januari op hoogtestage geweest met als doel Bessèges. Dan is dit al mooi meegepakt.quote:
De Crêtes weer dichter bij de streep zoals een paar jaar terug en vooral de wind die daar steevast vol tegen staat nu een keer mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer Emil!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:17 schreef wimderon het volgende:
Emil je moet nog een rondje twee rondjes
[ afbeelding ]
Motor van MAX in de fietsenquote:Op maandag 29 januari 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nou wat gaan ze allemaal presenteren aan plannen.
Wout van Aertquote:Op maandag 29 januari 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nou wat gaan ze allemaal presenteren aan plannen.
Onbegrijpelijk dat we deze monsterklim nooit in de UAE Tour zien, maar wel jaarlijks naar een massasprint op Jebel Jais moeten kijken.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Morgen een hele belangrijke afspraak op Khor Fakkan Al Suhub Mountain.
Mja.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:36 schreef DeLuna het volgende:
Ze hebben Yates, Majka en Schachmann geregeld om wat leuks te zeggen
Hij zei al inderdaad dat het nergens op sloeg wat hij had gezegdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:12 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij was Bobbie even in de war![]()
"Team Tudor heeft te horen gekregen dat ze naar de Giro mogen, de organisator van deze AlUla is de RCS , dus de organisator van de Tour de France, ...... reden om zich deze week goed te laten zien"
Edit: Ah Bobbie verbeterd zich al. Ik kijk met vertraging![]()
Jan hield zich ook maar lekker stilquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zei al inderdaad dat het nergens op sloeg wat hij had gezegd
zeker geen sleutelbeen, eerder pols.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef franklop het volgende:
Chute De Marchi. Lijkt sleutelbeentje?
Pols.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:54 schreef franklop het volgende:
Chute De Marchi. Lijkt sleutelbeentje?
Dacht dat hij zijn rechterarm vast hield, maar zag dat dan niet goedquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
zeker geen sleutelbeen, eerder pols.
Met Van Uden aan het roer is een top 10 resultaat al stoer.quote:
John heeft z'n contract al binnen zo te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Van Uden aan het roer is een top 10 resultaat al stoer.
Tweede koersdag van het jaar jeetjequote:Groenewegen grijpt voor het eerst dit jaar naast de winst.
Doe ik niet. Ik zag alleen de uitslag langskomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie naar de Amputatie Tour?
Ik heb tijd over deze weken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie naar de Amputatie Tour?
Niks aan gelogen toch.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
NU.nl met
[..]
Tweede koersdag van het jaar jeetje
Normaal lag het al in brokken op die laatste strook, misschien wordt het nu dan juist wel een afwachtende finale? Vond er niet direct iets mis mee, maar meer gravel is wel interessant.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:37 schreef franklop het volgende:
De gravelklassieker Strade Bianche wordt in 2024 een stukje imposanter. Met een goeie 30 kilometer meer dan de voorbije jaren gaan we voor het eerst - ruimschoots zelfs - over de 200 kilometer. Daarbovenop krijgen we 4 extra gravelstroken, wat het totaal op 15 passages over 'witte wegen' brengt.
De 18e editie van de Strade Bianche bij de mannen loopt nog altijd van Siena naar Siena en is voor de eerste 175 kilometer ook identiek aan die van de voorbije jaren.
Maar de finale is sinds dit jaar hertekend. Na de 11e gravelstrook van Le Tolfe - traditioneel de laatste strook - maken ze nu nog een extra lus met nog 4 extra gravelstroken.
Die brengt de renners via de stroken van Strada del Castagno en Montechiaro opnieuw naar het duo Colle Pinzuto-Le Tolfe, waarna ze toch weer koers zetten richting Siena, voor de steile Via Santa Catarina en de fotogenieke finish op het Piazza del Campo.
De fietscomputertjes zullen aan het einde van de dag voor het eerst meer dan 200 kilometer aangeven. 215 kilometer wordt het nieuwe parcours, 31 kilometer meer dan normaal. Hiermee schuift de Strade weer wat meer op richting de status van een klassieker.
Niet te geloven dat in de week van de AlUla Tour de mensenrechten van de wielerfans gewoon in Frankrijk worden geschonden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Nu gaan die terrorboeren echt te ver.
Serves van Steef zijn er zelfs door omgevallenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:10 schreef Fretwork het volgende:
Lekker tegenwindje, 31km/u met het peloton
Even gravelenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Lecerf rijdt gewoon van de weg af.
Vooral ziekquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Groenewegen heeft er geen zin meer in.
Niet werken aan zijn klimbenen maar zijn sprintbenen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Groenewegen heeft er geen zin meer in.
Henok tweedesquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Soren Waerenskjold![]()
Ook wel een mooie aankomst voor hem
Misschien kunnen ze de wegen daar nog wat breder maken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Lecerf rijdt gewoon van de weg af.
Gespeeld volgens de Wet van Herbertquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het peloton mag nog aardig doorrijden om de vluchters in te lopen in Valencia.
Dat geldt enkel bij een vlakke rit!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gespeeld volgens de Wet van Herbert
Ik ben vanwege een zeker spelletje dit seizoen groot fan van Oier.quote:
https://puncheur.blog/202(...)wer-of-oier-lazkano/quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben vanwege een zeker spelletje dit seizoen groot fan van Oier.
Die gaat verschroeiend uithalen dit voorjaar.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
CSF Panaria had ooit een 1-2-3 in de sprint, maar ik kan de foto niet vinden.
Blijkbaar niet eens de enige 1-2-3 dat jaar.quote:
Fietsregio willen ze er van maken toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:58 schreef Dutch_view het volgende:
Kijk met een kwartiertje vertraging, het valt me op de het niet de meest florissante omgeving is.
Lijkt wel een krottenwijk, verpauperde gebouwen, overal afval , slechte wegen.
Geen reclamefilmpje voor AlUla
Ja klopt idd, tijdens de 1e etappe zag je wel op een aantal plaatsen een rood separaat fietspad.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fietsregio willen ze er van maken toch?
Heb ergens het idee dat als het geen wielerkoers is ze daar als malloten over die weg racen.
Dacht gisteren nog van ziet er eigenlijk wel relaxt uit om te fietsen. Maar als je hier tussen het gewone verkeer moet...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja klopt idd, tijdens de 1e etappe zag je wel op een aantal plaatsen een rood separaat fietspad.
Je zou je zowaar in Nederland wanen. Vandaag nog geen fietspad gezien.
Zonder al teveel medeweggebruikers zal menigeen het gaspedaal idd vast flink intrappen daar
Ze rijden als debielen in de regio. Hier in Qatar reden ze vorig jaar nog een wielrenster dood op een zesbaanssnelweg waar amper auto's op reden, ze zijn gewoon totaal niet gewend aan fietser die deelnemen aan het verkeer...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dacht gisteren nog van ziet er eigenlijk wel relaxt uit om te fietsen. Maar als je hier tussen het gewone verkeer moet...
In Roemenië geregeld gedaan. Dat was soms ook wel bibberen.
Daar was ik al bang voor, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze rijden als debielen in de regio. Hier in Qatar reden ze vorig jaar nog een wielrenster dood op een zesbaanssnelweg waar amper auto's op reden, ze zijn gewoon totaal niet gewend aan fietser die deelnemen aan het verkeer...
Wel steeds meer gescheiden infrastructuur speciaal voor fietsers, dat is een begin. De wegen zijn meestal wel goed, in Saudi / Qatar / UAE / Oman, maar het blijft ontzettend oppassen en openbare weg is eigenlijk alleen te doen overdag met een groep en volgauto.
Wat is het idee achter dat fietspadquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:51 schreef chufi het volgende:
Waarom fietsen ze niet op het fietspad dat daar midden in de woestijn loopt ... ?
Misschien om te doen lijken alsof ze daar een echt fietsland zijn ...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:58 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wat is het idee achter dat fietspadMooi initiatief natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel gebruikt wordt.
Ze willen het fietstoerisme beetje op gang krijgen daar blijkbaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:58 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wat is het idee achter dat fietspadMooi initiatief natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel gebruikt wordt.
Exact, we komen om alle ritten te winnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Yates ook maar een beetje tegenvalt op Harrat Uwayrid overmogen gaan er koppen rollen bij Jayco, geen pun geïntendeerd. Twee keer een heuse sterrenformatie afgestuurd op Australië en Saudi-Arabië en vooralsnog twee keer afgegaan als een gieter.
Dat was op voorhand al geen heel realistisch doel natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Exact, we komen om alle ritten te winnen
Alsof de realiteit bij de Saudi's gelijk staat aan dat van de gemiddelde wereldburgerquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat was op voorhand al geen heel realistisch doel natuurlijk
als je één kwaliteit zou willen hebben dan zou dat toch wel de daalkunsten van Mohoric moeten zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:03 schreef hhh38 het volgende:
De demarrage die je wist dat ging komen
En waar je weet dat je er hoogstwaarschijnlijk niks aan kunt doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:03 schreef hhh38 het volgende:
De demarrage die je wist dat ging komen
Moet je de uitslagen van Langkawi rond die periode eens doorpluizen, de 1-2's zijn volgens misschien wel niet op de vingers van twee handen te tellen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Blijkbaar niet eens de enige 1-2-3 dat jaar.
https://www.procyclingsta(...)nservisi/2005/result (van de foto)
https://www.procyclingsta(...)angkawi/2005/stage-5
Zeg maar behoorlijk nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:06 schreef Mykonos het volgende:
Laurance klopt Pedersen even![]()
Een duosprint én een triple sprint in de top tien, maar het was niet echt vlak dus dan telt het natuurlijk niet helemaal.
Milan zat wel helemaal vooraan toen ze bijna boven waren maar die reed lek.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Mohoric![]()
Trek had vandaag op een dubbelslag gerekend met Milan en Pedersen maar dat valt even tegen.
Stukje spiegelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |