My man! KIJK HEM SHINEN! Groot compliment aan Burgos, wat een fantastische ploeg 🤙🏻quote:
Wat een mongoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
To the moonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Vaughters maakt het niet meer uit, compleet nucleair.
2e ,4e en 2e, je zou voor minder!quote:
Nulty verzamelt ook krampaanvallen dit seizoenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlasov en Mc0T sparen podiumplaatsen zonder overwinning?
Wivco maakt zich al zorgen voor de top-10 streakquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlasov en Mc0T sparen podiumplaatsen zonder overwinning?
De Beer van Binkom, hoe vindt u die?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lenny Neusspray met zijn bescheten hoofd, dat is niet zo leuk.
Hij is 1 meter 76, de Beer gedver zegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Beer van Binkom, hoe vindt u die?
Binkom is sowieso een fictieve plaatsnaam en ik hoop dat je de rest ook uit je duim hebt gezogen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Beer van Binkom, hoe vindt u die?
Vorig jaar ook. Niet bepaald goed voor een spel hier op forumquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:09 schreef Steven184 het volgende:
Gregaard rijdt blijkbaar graag in de kopgroep.
Zolang Lenny maar geen punten pakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar ook. Niet bepaald goed voor een spel hier op forum
Nee, vooral klagen dat de finish niet bovenop een berg lift.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
Zou Vlasov vandaag weer 2e worden?
Ik ben vooral benieuwd welk genie heeft bedacht om van de Sharjah Tour of all places vrijwel alles uitstekend in beeld te brengen, gewoon meer dan 100 kilometer lang prima te volgen....en dan tot twee keer toe de laatste kilometer nauwelijks te laten zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk nu live naar de Sharjah tour. Benieuwd naar de aanwinst van Burgos.
Hoe doet Bart Buijk het?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk nu live naar de Sharjah tour. Benieuwd naar de aanwinst van Burgos.
Op naar de opticien!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Arrieta gaat dit winnen.
Gaat voor jou een lang seizoen worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neusspray is echt lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |