Eens. Die moet je winnen, met of zonder Veerman/Saibari.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.
Dat zegt niet heel veel. Fortuna is een van de betere 'best of the rest'-teams qua verdedigende organisatie. Niet puur bekeken op goals tegen. Fortuna is überhaupt vijfde in het klassement 'minste balaanrakingen van de tegenstander in eigen 16'.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Almere kan thuis in 2 pogingen niet eens winnen van Fortuna, dus daar verwacht ik verder heel weinig van.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:04 schreef Paul het volgende:
Vanavond juichen we allemaal voor Hercules![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo, ik ben @PSVCL niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De fans (ik noem een @:de_boswachter, die nog urenlang heeft lopen janken na de wedstrijd) doen daar ook altijd fijn aan mee. Iedereen trekt elkaar mee in dat sfeertje.
Heel bijzonder altijd.
Ik heb ook wenkbrauwen. Dit komt wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb beelden gevonden van @:de_boswachter
[ twitter ]
PSV die scoort daar minstens 5 keer tegen. Almere City kunnen wij zelfs helemaal kapot spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Almere een punt of meer weet te pakken komend weekend dan is wel sprake van een probleem.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSV die scoort daar minstens 5 keer tegen. Almere City kunnen wij zelfs helemaal kapot spelen.
Wat heeft Peter Bosz daarmee te maken? Alsof dat ingebeelde 'eeuwig minderwaardigheidscomplex' overgenomen wordt door Bosz. Het is niet de eerste keer dat hij zich zo laat gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten.
Geen like kunnen geven.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:35 schreef Coco het volgende:
Hup Hercules
@:zipportal
@:mexicanobakker
Jij houdt je Cambuur act wel lang vol.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen like kunnen geven.
1-2
Kom jij uit het hoge Noorden?quote:
Genoteerd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen.
Laten we het houden op noord oosten.
Graag meer info in dm.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen.
Laten we het houden op noord oosten.
Ja joh, ga er even op in calimeroquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft Peter Bosz daarmee te maken? Alsof dat ingebeelde 'eeuwig minderwaardigheidscomplex' overgenomen wordt door Bosz. Het is niet de eerste keer dat hij zich zo laat gaan.
Peter Bosz is een half jaar betrokken bij PSV. Denk jij dat hij daardoor ineens een 'minderwaardigheidscomplex' heeft?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het eerste zuchtje tegenwind, en Peter Bosz verliest zichzelf meteen. Dat voor een ongenaakbare koploper, die voor het eerst in zes jaar weer eens kampioen gaat worden. Een eeuwig minderwaardigheidscomplex speelt PSV wat dit betreft weer parten. Je kunt er alleen maar om lachen.
Hopelijk blijkt dit een domino-effect en stort de goednieuwsshow volledig in.
Dat doet Brabantse lucht met je.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Bosz is een half jaar betrokken bij PSV. Denk jij dat hij daardoor ineens een 'minderwaardigheidscomplex' heeft?
Alleen Ruud Gullit was er tegen bestand en probeerde tevergeefs er iets tegen te doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Bosz is een half jaar betrokken bij PSV. Denk jij dat hij daardoor ineens een 'minderwaardigheidscomplex' heeft?
Was jij niet de hele dag viesmad?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja joh, ga er even op in calimero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |