https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Je beste middenvelder laatste man zetten vond ik niet zo heel handig, niet dat Ramalho goed was maar je moet wel die goal maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond de wissels in de rust wel logisch, zeker Tillmann vind ik niet goed tegen de grote jongens. De Jong voor Pepi was ruk ondanks dat je De Jong niet hebt gezien, je moet toch een goal maken uiteindelijk.
Hij had beter Teze centraal kunnen zetten en Mauro rechtsback jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je beste middenvelder laatste man zetten vond ik niet zo heel handig, niet dat Ramalho goed was maar je moet wel die goal maken.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Met je feijenoord bril wel ja. Zelfs in het feijenoord topic zeggen ze dat het een penal was.
Toch tikt ie eerst de bal aan en dat telt. Ook al is het een miniscuul tikkiequote:Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Met je feijenoord bril wel ja. Zelfs in het feijenoord topic zeggen ze dat het een penal was.
Ik stond op Z en Bosz was zo gigantisch een act aan het opvoerenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef bbuddybb het volgende:
Deze persconferentie.
Willem Vissers vond het geen pingel. Bosz kan het niet geloven.
Supporter van club X kan de coach van club Y niet waarderen. OK, verrassend.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond op Z en Bosz was zo gigantisch een act aan het opvoeren
En echt niet alleen toen. Walgelijke man.
Bosz is wel echt next level. Heeft hij die keeper die elke bal over de zijlijn jankte nog overdreven gecomplimenteerd?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Supporter van club X kan de coach van club Y niet waarderen. OK, verrassend.
En dat terwijl je zelf zijn tweelingbroer langs de lijn hebt staanquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz is wel echt next level. Heeft hij die keeper die elke bal over de zijlijn jankte nog overdreven gecomplimenteerd?
Het hoofd van Peter had dus meer glans dan dat van Arendquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
En dat terwijl je zelf zijn tweelingbroer langs de lijn hebt staan
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:16 schreef Caland het volgende: Heeft hij die keeper die elke bal over de zijlijn jankte nog overdreven gecomplimenteerd?
Daar doet de VAR niet aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:35 schreef Meister1984 het volgende:
Als Wieffer de bal raakt volgens Higler waarom was het dan geen hoekschop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |