We can hack humans.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Leuk verhaal…. 👆
Maar wat heeft dat te maken met hetgeen ik plaats. En waarom quote je het (ook nog in z’n geheel) als-of je er antwoord op geeft? 😏
[..]
Want weer quote je een heel bericht en reageert niet inhoudelijk op wat ik daar zeg/vraag
[..]

OK, dan zaten we op de verkeerde golflengtequote:Op donderdag 25 januari 2024 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Ik doel dus op de lockdowns, avondklok en dat soort zaken, waarbij we verplicht binnen moesten zitten.
Niet op mensen die uit eigen beweging 2 jaar lang onafgebroken binnen zaten.

Gewoon in het drinkwater!quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
We can hack humans.
Jij had het erover dat de pandemie er was omwille het vaccin en niet andersom.
Ik geef aan dat als je mensen met iets wilt inspuiten, het veel effectiever is om dat via het huidige vaccinatieprogramma te doen, ipv een opgezette pandemie, waarbij juist degenen die je in het gareel moet krijgen het vaccin niet gaan halen.

Ja lijkt me ook lastig. En al helemaal op BNW. Bijzonder beleid hier.quote:Op donderdag 25 januari 2024 05:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben?![]()

Dit staat er:quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook lastig. En al helemaal op BNW. Bijzonder beleid hier.
We mogen het er wel over hebben.quote:laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties

Weer doe je hetzelfde. 🤷♂quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
We can hack humans.
Jij had het erover dat de pandemie er was omwille het vaccin en niet andersom.
Ik geef aan dat als je mensen met iets wilt inspuiten, het veel effectiever is om dat via het huidige vaccinatieprogramma te doen, ipv een opgezette pandemie, waarbij juist degenen die je in het gareel moet krijgen het vaccin niet gaan halen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?

Ah, de video was dus geen onderdeel van ons gesprek, maar een totaal andere vraag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Weer doe je hetzelfde. 🤷♂
Het is toch wel bijzonder hoor. Ik stelde je 1 vraag
[..]

Hoe bedoel je? Hoe kan je een ziekzijn nu promoten?quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De long covid promotors zijn ineens erg stil.

Het was heel erg toen het door COVID kwam. Nu er een mogelijkheid is dat het door de vaccins komt hoor je er minder over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoe kan je een ziekzijn nu promoten?

Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het was heel erg toen het door COVID kwam. Nu er een mogelijkheid is dat het door de vaccins komt hoor je er minder over.

Tijdelijk slotje dan maar?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.

Sorry wat ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, de video was dus geen onderdeel van ons gesprek, maar een totaal andere vraag.
Ik antwoord daarop:quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.
Kun je dat verder uitleggen?
Los van mijn vraag aan jou, die je niet beantwoorden wilquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is.
Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?

Lockdown?quote:

Wat moeten we zeggen dan? De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De long covid promotors zijn ineens erg stil.

Interessant. Waarom is die kans vele malen groter, en hoe verloopt dat proces, en in jouw optiek?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.

Waar wordt dit gezegd?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat moeten we zeggen dan? De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.
Maar volgens sommige hier bestond long covid helemaal niet en stelden die mensen zich aan of zat het slechts in hun hoofd en nu je mogelijk long covid achtige verschijnselen kan krijgen van vaccinaties bestaat het volgens diezelfde users ineens wel en is het verschrikkelijk ofzo.

In dit subforum o.a. Als jij je niet aangesproken voelt dan is de kans groot dat jij niet een van diegene bent.quote:

Over 10 jaar praten we er niet meer over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.

Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In dit subforum o.a. Als jij je niet aangesproken voelt dan is de kans groot dat jij niet een van diegene bent.
Gelukkig maar in dat geval, want long covid is wel degelijk een ernstige aandoening.

Omdat er in Nederland alleen al vele tienduizenden long covid slachtoffers zijn. Bij zo goed als iedereen daarvan zijn de klachten begonnen nadat ze covid hebben opgelopen en daarvan geneesden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:25 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Interessant. Waarom is die kans vele malen groter, en hoe verloopt dat proces, en in jouw optiek?
Verhoudingsgewijs en ten opzichte van elkaar bedoel ik dan he?

Jazeker, maar ik heb geen cijfers daarvan. Ook gevaccineerden kunnen long covid oplopen door besmetting met het virus, maar dat kwam percentueel veel minder vaak voor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?
Of is de tijd nog steeds niet rijp voor (echt) onafhankelijk onderzoek?

Uhuquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik heb geen cijfers daarvan. Ook gevaccineerden kunnen long covid oplopen door besmetting met het virus, maar dat kwam percentueel veel minder vaak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |