Je weet dat je tegen Tesfatsion virtueel kansloos bent op dit soort parcoursen aan het begin van het seizoen, dit is geen verrassing.quote:
Nog 0-0 omdat mijn heren gisteren 18 en 19 werden. Ion en Aular nog in Spanje en anders wordt het een direct duel Geniets - Mozzatoquote:Op zondag 28 januari 2024 08:57 schreef McGrath het volgende:
DNF voor McLay, het is voorlopig wel pieken en dalen met Daniel.
Dat klinkt dus als een mooie brilstand voor deze rondequote:Op zondag 28 januari 2024 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 0-0 omdat mijn heren gisteren 18 en 19 werden. Ion en Aular nog in Spanje en anders wordt het een direct duel Geniets - Mozzato
Dan denk ik dat je vooral moet hopen dat Mozzato niet in de punten rijdt. Mijn Mallorca boys leveren allerminstquote:Op zondag 28 januari 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat klinkt dus als een mooie brilstand voor deze ronde
Het is allemaal een beetje ongelukkig qua timingquote:
Het is dan ook belachelijk dat CEGORR een WT koers isquote:Op zondag 28 januari 2024 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje ongelukkig qua timingMeeste van mijn jongens aardig naar verwachting. En een paar goeden moeten nog het seizoen beginnen.
Zet ik ff de stream aan, zie ik gekke Kevin ineens voorop rijdenquote:Op zondag 28 januari 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je vooral moet hopen dat Mozzato niet in de punten rijdt. Mijn Mallorca boys leveren allerminst
Ik vind het wel logisch.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:37 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder dat niemand Pasjee heeft opgepikt dit jaar
Vorig jaar 2x punten gepaktquote:Op zondag 28 januari 2024 16:37 schreef hhh38 het volgende:
A C Hquote:Op zondag 28 januari 2024 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zet ik ff de stream aan, zie ik gekke Kevin ineens voorop rijden
Ik heb er wel over getwijfeld maar hij was afgelopen 2 seizoenen wel écht te slechtquote:Op zondag 28 januari 2024 16:37 schreef hhh38 het volgende:
Ja, vorig jaar vooral in dienst. Zal dit jaar ook wel voornamelijk het geval zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel over getwijfeld maar hij was afgelopen 2 seizoenen wel écht te slecht
Huh, 2022 was juist uitstekend, z'n beste seizoen zelfsquote:Op zondag 28 januari 2024 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel over getwijfeld maar hij was afgelopen 2 seizoenen wel écht te slecht
En ook nog 14es!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een 3e plek was nodig voor Vauquelin in de GP Marseille en hij werd 3e.
Erg mooi
Oja, 2022 was beter dan ik dacht. Dan was dat bij een ander, maar vorig jaar was wel echt magerquote:Op zondag 28 januari 2024 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, 2022 was juist uitstekend, z'n beste seizoen zelfs
Romeo in SA maar vooral Vauquelin in Besseges moeten het gaan doen voor mij.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik richt mijn pijlen op @:dale__cooper
Alula Tour
Gleb Syritsa, Fred Wright
Ster van Besseges
Valentin Ferron
Volta Valenciana
Filippo Zana, Felix Engelhardt
Zeg het maar. Dit wordt weer een middenmoot-score waarbij we overgeleverd zijn aan de loting.
Ik heb een schrijversblock, de renners moeten nog even wachten voor ik wat mooie woorden over ze zegquote:Op zondag 28 januari 2024 16:45 schreef Aguero het volgende:
Drie op drie, lekker hoor.
Misschien verdienen de renners toch nog een ploegpresentatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |