Waarschijnlijk nog vanwege Kulset? Die was eerst 15e in de uitslag.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens site van Pino heb ik 1 punt gehaald ergens. Erg benieuwd waar want ik zie het niet in de uitslagen
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog vanwege Kulset? Die was eerst 15e in de uitslag.
Dit lukte dus, ja, niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb morgen een top 2 klassering nodig om die 2e plek van Viviani te neutraliseren
@johannes_vermeerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het ook
JE BENT NOGMAALS EEN LUL JOHANNES
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog vanwege Kulset? Die was eerst 15e in de uitslag.
Tobias H., Mattia C., Matteo T., Lionel T., Jon A., Mathias V., Elia V. en Laurence P.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:45 schreef franklop het volgende:
Wie mogen er voor jou rijden @:wimderon ?
Sportief Pino, jammer dat je coup is mislukt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Geniet er lekker van @:GotenSSJ, met je 8-2.
Gil Gelders.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is de Justin Bijlow van jouw team?
Vandaag nochtans een 4e en 5e plaats maar de loting is mij niet goed gezind de eerste 2 rondes. Wel al 6 renners met punten alleen koop je daar niets voorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, is ronde 2 alweer voorbij? Ik geloof dat de krampende Brandon voldoende gescoord heeft om @:Faraday01 af te houden voor de eerste overwinning van het seizoen.
Wij hadden beter tegen elkaar gekundquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vandaag nochtans een 4e en 5e plaats maar de loting is mij niet goed gezind de eerste 2 rondes. Wel al 6 renners met punten alleen koop je daar niets voor
Vlasov, VDB (Marijn), MA Fernándezquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tobias H., Mattia C., Matteo T., Lionel T., Jon A., Mathias V., Elia V. en Laurence P.
Tegen wie heb ik het genoegen?
Dat zou ik niet durven zeggen. Vlasov hoog lijkt me morgen een zekerheidje. Mijn mannen in Australië zijn dat een stuk minder.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Vlasov, VDB (Marijn), MA Fernández
Denk dat jij de meeste kans hebt
Sorry had een tijdje niet gekeken en was de teamnaam helemaal vergeten.quote:
In ieder geval Carr in Spanje, Vauquelin in Frankrijk en Gazzoli in Australië.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:59 schreef Pino112 het volgende:
@:Dale__Cooper
APP tegen VPP! Alhoewel V zo te zien niet in actie komt, jammer.
Polanca
Politt en Gregaard
Cadel:
Archie Ryan
GPLM
APP
Palma
Vast ook weer Gregaard en Politt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat je tegen Tesfatsion virtueel kansloos bent op dit soort parcoursen aan het begin van het seizoen, dit is geen verrassing.quote:
Nog 0-0 omdat mijn heren gisteren 18 en 19 werden. Ion en Aular nog in Spanje en anders wordt het een direct duel Geniets - Mozzatoquote:Op zondag 28 januari 2024 08:57 schreef McGrath het volgende:
DNF voor McLay, het is voorlopig wel pieken en dalen met Daniel.
Dat klinkt dus als een mooie brilstand voor deze rondequote:Op zondag 28 januari 2024 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 0-0 omdat mijn heren gisteren 18 en 19 werden. Ion en Aular nog in Spanje en anders wordt het een direct duel Geniets - Mozzato
Dan denk ik dat je vooral moet hopen dat Mozzato niet in de punten rijdt. Mijn Mallorca boys leveren allerminstquote:Op zondag 28 januari 2024 11:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat klinkt dus als een mooie brilstand voor deze ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |