Die was tenminste geen vies smerige pesterquote:
Jij maakt er een grapje van maar wie dat echt doet zeg je niks van.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
Jawol, je bolk bewust mensen ergo je bent heel vies smerig aan het pesten!
Ik zie jou momenteel vies smerig pesten en ik zeg er iets van ergo je bericht klopt helemaal nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij maakt er een grapje van maar wie dat echt doet zeg je niks van.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-01-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Feestjequote:Op woensdag 24 januari 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
@:Lovely kijk daar eigenlijk nooit naar maar nav jou berichtje even gekeken
Euhhhh 508.954 posten
Dat vind ik niet echt mee tellenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Feestje![]()
![]()
Weet niet eens of ik dat ooit ga redden of ik moet ff meer in SPL gaan posten
Wel een mooikequote:Op woensdag 24 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een sfeerverhogend pestvogel
dacht dat jij vegetarisch was maar die vogel ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was een sfeerverhogend pestvogel
Lijkt me sterk dat zij vegetarisch isquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dacht dat jij vegetarisch was maar die vogel ziet er wel lekker uit
Weinig vlees zo vogeltje denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dacht dat jij vegetarisch was maar die vogel ziet er wel lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |