Geen idee hij zit niet naast mij, maar vraag het hem zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:40 schreef Paul het volgende:
Weet iemand of Harrie al bier drinkt vandaag, ik moet dit bijhouden in mijn overzichtje
Ik eet geen vogels. Wel dinosquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
dacht dat jij vegetarisch was maar die vogel ziet er wel lekker uit
Zijn die lekker?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet geen vogels. Wel dinos
Wat is okay?quote:
quote:
Ja is goed te doen. Boomers zijn eigenlijk lekkerder, maar illegaal.quote:
Ik zal het eens proberen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja is goed te doen. Boomers zijn eigenlijk lekkerder, maar illegaal.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
Een warm welkom aan mijn grootste fan @:paul Welkom in DTS
Wow, je maakt nu wel zijn dag om speciaal een berichtje aan hem te richtenquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
dankuwelquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
Nog steeds maar een halve literquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
Hoeveel hectoliter heb je vandaag al weggezopen @:mazikeen
Jij mag dat wel. De fanclub is zeer exclusief.quote:
Dus je 450.000 onlyfans behoren niet tot je fanclub?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij mag dat wel. De fanclub is zeer exclusief.
Andere ieniminimuisquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je 450.000 onlyfans behoren niet tot je fanclub?![]()
Schnell halve liters naar binnen gieten, enige medicijn dat echt werkt!quote:
Jaja ik ga alquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schnell halve liters naar binnen gieten, enige medicijn dat echt werkt!
Snel voor je nog zieker word!quote:
beter verloedering van je huis, dan verloedering van onze muisquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mail terug van de verhuurder van meer dan een maand geleden over de verloedering van het gebouw.
Er gaat aangewerkt worden. Dus ik verwacht ook iets meer schoonmaak nu.
Wanneer wordt men hier welkom geheten? Je hebt me al tig keer getagd maar een welkom nooit gehadquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:58 schreef Paul het volgende:
Warm Welkom aan @:KillemWieft en @:speklap3000
Een warm welkom voor Notorious_Royquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer wordt men hier welkom geheten? Je hebt me al tig keer getagd maar een welkom nooit gehad
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer wordt men hier welkom geheten? Je hebt me al tig keer getagd maar een welkom nooit gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |