abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212148717
Iedereen is in bed nu. Benieuwd wat morgen ons gaat brengen qua sensatie. Zin in.
pi_212148719
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 02:34 schreef Mercedes. het volgende:
Iedereen is in bed nu. Benieuwd wat morgen ons gaat brengen qua sensatie. Zin in.
Ja ik ook!
pi_212148755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 02:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ah behalve buiten loop ik ook het liefst op blote voeten.

En inderdaad, dat roept hij wel over zich heen. Al was in de tweede aflevering te zien hoe hij met blote voeten in de sneeuw schreef en naar binnen ging. Dat is toch net zo vies?

Het is een dominant mannetje. Denk dat hij thuis zijn vrouw ook redelijk in de strakke rolverdelingen onder de duim houdt. Of juist niet en geniet hij nu van de vrijheid, kan ook...

Ik vind zijn houding niet zo fijn.
Hij ligt/hangt zelfs met zijn blote voeten op de salon tafels... dat vind ik pas smerig
pi_212148757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 02:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaaaa pure lef

Lenie is ook wel grappig. Alleen evenredig irritant
Hij geeft wel wat smaak aan de groep.
Nee niet eens, door zijn regeltjes bovenop de regels van bb
Zie je der ware aard van de andere niet naar boven komen
pi_212148761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 03:28 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Hij ligt/hangt zelfs met zijn blote voeten op de salon tafels... dat vind ik pas smerig
Ja brrrr
pi_212148762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 03:31 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Nee niet eens, door zijn regeltjes bovenop de regels van bb
Zie je der ware aard van de andere niet naar boven komen
Touché
pi_212148848
Lekker teruggelezen. Ben benieuwd of lenie en ashley in gesprek gaan samen. Maar Danny heeft bij mij afgedaan voor nu. Gister ook boos en niet geloven dat het per ongeluk was van lenie maar later gewoon zijn mond houden. Maar leuke streams om te kijken
pi_212148864
Goodmorning all... :D

Poe poe wat een commotie toch gisterenavond... ik heb me kostelijk vermaakt met de streams... wat is Alice een wijs ding in haar gesprek met Tom... wijze meid, respect!

En de mannen kunnen eindelijk paraderen in hun lekkere outjes... _O_
Gewoon omdat het kan!
pi_212148866
En ik heb gelezen dat ze het brood bijna op hebben zitten kanen... dus Lenie een Danny moeten aan de bak... die zullen not amused zijn.. :D
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 24 januari 2024 @ 07:06:17 #210
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212148975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog 1 ding, waarom ik mij stoor aan Lenie: je leeft met een grote groep samen. Ik leef samen met mijn man, kids de deur al uit. Ik hoef niet alles te overleggen met mijn man, wat ik koop, maar als het om een dure aanschaf gaat, bijv. een wasmachine, auto dan overleggen we samen. Ik ga niet zeggen: ik heb net een nieuwe wasmachine besteld. Lenie geeft gewoon, zonder overleg even 6200 euro uit, van de groep (zolang er geen winnaar is) zonder overleg en ik ben er van overtuigd dat hij echt wel wist wat hij deed. Hij wilde zijn koffer, zijn goed recht, maar overleg dat met de mensen waar je mee samenleeft en dan had iedereen JA gezegd, iedereen gunde die jongens hun koffer.
Er komen nog spellen aan waarbij zonder overleg geld uit die pot gaat verdwijnen. Ik ben benieuwd hoe de tomsoppers gaan reageren als hij een bericht van zijn zoontje koopt zonder overleg. Ik vond de reactie van Ashley zwaar overtrokken. Ze liep wel boos weg maar probeerde dat later te downplayen. Daarna begon haar uitleg avond en vertelde aan iedereen die het maar horen wil haar versie terwijl Lenie dat verder maar liet gaan. Ik vind het ook een onprettige meneer vaak maar ik blijf zijn actie zien als een lompe stoerdoen actie.
  woensdag 24 januari 2024 @ 07:08:23 #211
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212148981
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 06:09 schreef Frummelie het volgende:
En ik heb gelezen dat ze het brood bijna op hebben zitten kanen... dus Lenie een Danny moeten aan de bak... die zullen not amused zijn.. :D
Die hebben zelf ook aan meegegeten
pi_212149001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 07:08 schreef marky het volgende:

[..]
Die hebben zelf ook aan meegegeten
Oww dan heb ik niks gezegd... dat stond er niet bij toen ik het las..
Gewoon omdat het kan!
pi_212149169
Gelukkig hadden we gisteren koffergate. Anders hadden we de hele avond moeten kijken naar het kleuterschoolgehalte van Ariana over Tom.
pi_212149193
Ariana in de keuken
ZENDERCHECK
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212149196
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 07:55 schreef Hunter het volgende:
Ariana in de keuken
ZENDERCHECK
Had zender niet bij zich, gaat naar slaapkamer om hem op te halen.

Gaat daarna verder met tafel dekken
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212149239
Lenie en ashley allebei in badkamer en zeggen geen woord tegen elkaar
pi_212149240
Goedemorgen

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  woensdag 24 januari 2024 @ 08:11:09 #218
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212149264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
Lenie en ashley allebei in badkamer en zeggen geen woord tegen elkaar
Allebei niet heel sympathieke mensen maar als ik moet kiezen vind ik Lenie een positiever mens dan Ashley.

Ashley verwijt Lenie dat hij toneelspeelde bij dat koffer gedoe maar de dame is zelf nmbm een toneelspeler.

Vriendelijk en zacht doen en heel geïnteresseerd in haar medemens is allemaal toneel.

Goedemorgen. c_/
No mercy for animal abusers
pi_212149306
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Allebei niet heel sympathieke mensen maar als ik moet kiezen vind ik Lenie een positiever mens dan Ashley.

Ashley verwijt Lenie dat hij toneelspeelde bij dat koffer gedoe maar de dame is zelf nmbm een toneelspeler.

Vriendelijk en zacht doen en heel geïnteresseerd in haar medemens is allemaal toneel.

Goedemorgen. c_/
Goedemorgen..

Ik weet ook nog niet wat ik echt van Ashley vind... ik vond het onwijs leuk dat ze weer een kans kreeg... maar kweetnie.. ;)
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 24 januari 2024 @ 08:23:57 #220
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212149335
Mogge Cossers ;)

Heb Ariana in hokje zien staan maar meer om aan te kleden heeft die der eigen wel gewassen?

en ze heeft het makkelijke gedaan, tafel gedekt maar sinaasappels persen of iets anders zit er niet meer bij zeker?

En Rohani sliep zonder tussenschot naast Tom hahaha
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_212149352
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Goedemorgen. c_/
Ik heb Ashley liever, maar smaken verschillen.
Lenie heeft het continu over Normen en Waarden, maar houd zn eigen er niet aan.
Ik hou niet van mensen die mij wetten en regels opleggen, helemaal niet op een plek waar een ander de baas is.
Gisteren zegt Lenie tegen Tom, die witte schoenen in jou koffer mag je aan in huis omdat ze nieuw zijn , maar 1 x buiten en het is afgeopen.
Lenie bepaald welk afwastijltje in afgewassen word en in welke water mee genomen word naar de keuken, hij heeft ze genummerd, werd heel boos dat de teiltjes waren omgewisseld.
Lenie loopt als een speurhond te zoeken naar kleding of handdoeken die niet zijn opgeruimd , vind een string van Ashley in de douche en houd zn hand op voor een coin, omdat hij beslist heeft dat we dat zo gaan doen.
Lenie besluit dat iedereen aangekleed om 9 uur moet ontbijten.
Lenie heeft besloten dat er niet met schoenen van buiten naar binnen gelopen mag worden.
Lenie heeft besloten dat er niet meeer dan 1 paar schoenen bij de achterdeur van iedereen mag staan.

ik vind dat Lenie deze dingen anders had aan moeten pakken, eens of oneens ieder hoort hier een stem in te hebben.

Zelf loopt hij op pantoffels naar buiten en daarna weer naar binnen.
Zelf staat hij met blote voeten op de slaontafel.
Zelf zit hij met zn kont op het aanrecht.
Zelf loopt hij te pas en te onpas in blote bast door de keuken en het huis.
pi_212149364
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge Cossers ;)

Heb Ariana in hokje zien staan maar meer om aan te kleden heeft die der eigen wel gewassen?

en ze heeft het makkelijke gedaan, tafel gedekt maar sinaasappels persen of iets anders zit er niet meer bij zeker?

En Rohani sliep zonder tussenschot naast Tom hahaha
ja, ze had een pan met warm water mee, en ik heb het horen spetteren
  woensdag 24 januari 2024 @ 08:28:06 #223
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212149375
slik het nu maar in Lenie
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  woensdag 24 januari 2024 @ 08:28:08 #224
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212149376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Goedemorgen..

Ik weet ook nog niet wat ik echt van Ashley vind... ik vond het onwijs leuk dat ze weer een kans kreeg... maar kweetnie.. ;)
Dat heb ik precies zo. Hoe ze doet klopt niet met de vibes die ik van haar krijg.
No mercy for animal abusers
  woensdag 24 januari 2024 @ 08:28:30 #225
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_212149378
quote:
16s.gif Op woensdag 24 januari 2024 08:27 schreef rinardo het volgende:

[..]
ja, ze had een pan met warm water mee, en ik heb het horen spetteren
oh dan heb ik dat gemist haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')