Ja ik ook!quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:34 schreef Mercedes. het volgende:
Iedereen is in bed nu. Benieuwd wat morgen ons gaat brengen qua sensatie. Zin in.
Hij ligt/hangt zelfs met zijn blote voeten op de salon tafels... dat vind ik pas smerigquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah behalve buiten loop ik ook het liefst op blote voeten.
En inderdaad, dat roept hij wel over zich heen. Al was in de tweede aflevering te zien hoe hij met blote voeten in de sneeuw schreef en naar binnen ging. Dat is toch net zo vies?
Het is een dominant mannetje. Denk dat hij thuis zijn vrouw ook redelijk in de strakke rolverdelingen onder de duim houdt. Of juist niet en geniet hij nu van de vrijheid, kan ook...
Ik vind zijn houding niet zo fijn.
Nee niet eens, door zijn regeltjes bovenop de regels van bbquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa pure lef
Lenie is ook wel grappig. Alleen evenredig irritant
Hij geeft wel wat smaak aan de groep.
Ja brrrrquote:Op woensdag 24 januari 2024 03:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij ligt/hangt zelfs met zijn blote voeten op de salon tafels... dat vind ik pas smerig
Touchéquote:Op woensdag 24 januari 2024 03:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee niet eens, door zijn regeltjes bovenop de regels van bb
Zie je der ware aard van de andere niet naar boven komen
Er komen nog spellen aan waarbij zonder overleg geld uit die pot gaat verdwijnen. Ik ben benieuwd hoe de tomsoppers gaan reageren als hij een bericht van zijn zoontje koopt zonder overleg. Ik vond de reactie van Ashley zwaar overtrokken. Ze liep wel boos weg maar probeerde dat later te downplayen. Daarna begon haar uitleg avond en vertelde aan iedereen die het maar horen wil haar versie terwijl Lenie dat verder maar liet gaan. Ik vind het ook een onprettige meneer vaak maar ik blijf zijn actie zien als een lompe stoerdoen actie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog 1 ding, waarom ik mij stoor aan Lenie: je leeft met een grote groep samen. Ik leef samen met mijn man, kids de deur al uit. Ik hoef niet alles te overleggen met mijn man, wat ik koop, maar als het om een dure aanschaf gaat, bijv. een wasmachine, auto dan overleggen we samen. Ik ga niet zeggen: ik heb net een nieuwe wasmachine besteld. Lenie geeft gewoon, zonder overleg even 6200 euro uit, van de groep (zolang er geen winnaar is) zonder overleg en ik ben er van overtuigd dat hij echt wel wist wat hij deed. Hij wilde zijn koffer, zijn goed recht, maar overleg dat met de mensen waar je mee samenleeft en dan had iedereen JA gezegd, iedereen gunde die jongens hun koffer.
Die hebben zelf ook aan meegegetenquote:Op woensdag 24 januari 2024 06:09 schreef Frummelie het volgende:
En ik heb gelezen dat ze het brood bijna op hebben zitten kanen... dus Lenie een Danny moeten aan de bak... die zullen not amused zijn..
Had zender niet bij zich, gaat naar slaapkamer om hem op te halen.quote:
Allebei niet heel sympathieke mensen maar als ik moet kiezen vind ik Lenie een positiever mens dan Ashley.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
Lenie en ashley allebei in badkamer en zeggen geen woord tegen elkaar
Goedemorgen..quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Allebei niet heel sympathieke mensen maar als ik moet kiezen vind ik Lenie een positiever mens dan Ashley.
Ashley verwijt Lenie dat hij toneelspeelde bij dat koffer gedoe maar de dame is zelf nmbm een toneelspeler.
Vriendelijk en zacht doen en heel geïnteresseerd in haar medemens is allemaal toneel.
Goedemorgen.
Ik heb Ashley liever, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Allebei niet heel sympathieke mensen maar als ik moet kiezen vind ik Lenie een positiever mens dan Ashley.
Ashley verwijt Lenie dat hij toneelspeelde bij dat koffer gedoe maar de dame is zelf nmbm een toneelspeler.
Vriendelijk en zacht doen en heel geïnteresseerd in haar medemens is allemaal toneel.
Goedemorgen.
ja, ze had een pan met warm water mee, en ik heb het horen spetterenquote:Op woensdag 24 januari 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge Cossers
Heb Ariana in hokje zien staan maar meer om aan te kleden heeft die der eigen wel gewassen?
en ze heeft het makkelijke gedaan, tafel gedekt maar sinaasappels persen of iets anders zit er niet meer bij zeker?
En Rohani sliep zonder tussenschot naast Tom hahaha
Dat heb ik precies zo. Hoe ze doet klopt niet met de vibes die ik van haar krijg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik weet ook nog niet wat ik echt van Ashley vind... ik vond het onwijs leuk dat ze weer een kans kreeg... maar kweetnie..
oh dan heb ik dat gemist hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 08:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, ze had een pan met warm water mee, en ik heb het horen spetteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |