Ze zijn wel erg stilquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:39 schreef Mercedes. het volgende:
On topic maar weer. Nog genoeg inwoners in de woonkamer. Best wel apart.
Vind Lenie wel erg rustig na zijn stunt van vanavondquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:39 schreef BB-King het volgende:
Alleen Karen en Ariana maken zich klaar om naar bed te gaan.
Danny, Tyron, Lenie, Basiri, Ronahi en Tom zitten vooralsnog nog op de bank.
Ja wat zou er in dat koppie omgaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Lenie wel erg rustig na zijn stunt van vanavond
Tja... morgen is het wel weer overgewaaidquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Lenie wel erg rustig na zijn stunt van vanavond
Regie is moequote:Op woensdag 24 januari 2024 01:44 schreef BB-King het volgende:
Regie is het zat en besluit de slaapkamers te laten zien.
tja ze zullen wel geen nachtdiensten draaien, dus iedereen naar bedquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:44 schreef BB-King het volgende:
Regie is het zat en besluit de slaapkamers te laten zien.
Toch wel stom. Er zullen heus wel mensen nachtdienst hebben. Uit veiligheid. Kunnen die toch direct ook de camera's bedienenquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja ze zullen wel geen nachtdiensten draaien, dus iedereen naar bed
Ja mee eens!quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:48 schreef Mercedes. het volgende:
Men verwacht niet dat er dit jaar weer een secret mission is.
Erg leuk seizoen al tot nu toe.
Vind er op dit moment nog weinig fucked up aan, maar mssn komt dat nogquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:52 schreef BB-King het volgende:
De mannen bespreken de fucked up week.
Vrijstellingen, pinnen, duo's... alles komt voorbij.
Met wie ze liever willen overblijven, sterke spelers of leuke mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vrees toch dat de nieuwe teams en nieuwe mensen en de spruitjes fucked up zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind er op dit moment nog weinig fucked up aan, maar mssn komt dat nog
Ja ze moeten eigenlijk wel met een enorme plottwist komen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind er op dit moment nog weinig fucked up aan, maar mssn komt dat nog
Oja dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:57 schreef Mercedes. het volgende:
Als Tom en Ronahi niet meer genomineerd zullen zijn, en een ander wordt sowieso genomineerd door de power of nomination, is het best wel fucked up.
? Wat bedoel je, die stunt van Lenie?quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en de koffers zijn ook fucked up
Dat ze de mogelijkheid kregen de koffers te kopen. Discussie was waarschijnlijk de bedoeling, verdeeldheid, maar Lenie heeft snel de kop eraf gehakt (figuurlijk dan hé;) )quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
? Wat bedoel je, die stunt van Lenie?
Ik vind Lenie een naar persoon, die iedereen probeert zijn (woonwagen)regels op te dringen, hij denk BB himself te zijn. Ik zou er heel snel ruzie mee krijgen (ben geen ruziemaker) maar ik kan niet tegen dat soort figurenquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ze de mogelijkheid kregen de koffers te kopen. Discussie was waarschijnlijk de bedoeling, verdeeldheid, maar Lenie heeft snel de kop eraf gehakt (figuurlijk dan hé;) )
Lenie heeft niet mijn voorkeur maar een naar persoon? Nee, vind ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Lenie een naar persoon, die iedereen probeert zijn (woonwagen)regels op te dringen, hij denk BB himself te zijn. Ik zou er heel snel ruzie mee krijgen (ben geen ruziemaker) maar ik kan niet tegen dat soort figuren
Ja, ik vind dat ook vervelend. Het eerste wat hij zei is dat mensen van hem konden leren. En een stilte laten vallen en toen zeggen dat hij ook kon leren, maar daar laat hij weinig van zien. Oké, geen schoenen in huis snap ik, maar alsnog, de meeste stemmen gelden. En als gek vertellen hoe mensen moeten schoonmaken en zo. Je kan het vriendelijk vragen, voortouw nemen... Niet zitten en zeggen. Hij doet wel wat, maar zijn kritiek op anderen is groter dan zijn eigen bijdragequote:Op woensdag 24 januari 2024 02:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Lenie een naar persoon, die iedereen probeert zijn (woonwagen)regels op te dringen, hij denk BB himself te zijn. Ik zou er heel snel ruzie mee krijgen (ben geen ruziemaker) maar ik kan niet tegen dat soort figuren
Ik loop thuis (en buiten als het weer het toelaat) zoveel mogelijk op blote voeten, ben niet zo van de schoenen, maar vanwege het feit dat het MOET van Meneer Big BOss Lenie, zou ik daar mijn schoenen aanhouden en ook niet om 9 uur aan het ontbijt zitten en ook geen coin inleveren als ik mijn handdoek had laten liggen. meneer denkt alles te kunnen beslissen daar en dat is wat mij tegen staat aan die man.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook vervelend. Het eerste wat hij zei is dat mensen van hem konden leren. En een stilte laten vallen en toen zeggen dat hij ook kon leren, maar daar laat hij weinig van zien. Oké, geen schoenen in huis snap ik, maar alsnog, de meeste stemmen gelden. En als gek vertellen hoe mensen moeten schoonmaken en zo. Je kan het vriendelijk vragen, voortouw nemen... Niet zitten en zeggen. Hij doet wel wat, maar zijn kritiek op anderen is groter dan zijn eigen bijdrage
Okeeeeej, duidelijk. Haha. Ik probeer eerder naar het leuke in een mens te kijken dus daarom snap ik je vaak niet. No problem.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik loop thuis (en buiten als het weer het toelaat) zoveel mogelijk op blote voeten, ben niet zo van de schoenen, maar vanwege het feit dat het MOET van Meneer Big BOss Lenie, zou ik daar mijn schoenen aanhouden en ook niet om 9 uur aan het ontbijt zitten en ook geen coin inleveren als ik mijn handdoek had laten liggen. meneer denkt alles te kunnen beslissen daar en dat is wat mij tegen staat aan die man.
Ah behalve buiten loop ik ook het liefst op blote voeten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik loop thuis (en buiten als het weer het toelaat) zoveel mogelijk op blote voeten, ben niet zo van de schoenen, maar vanwege het feit dat het MOET van Meneer Big BOss Lenie, zou ik daar mijn schoenen aanhouden en ook niet om 9 uur aan het ontbijt zitten en ook geen coin inleveren als ik mijn handdoek had laten liggen. meneer denkt alles te kunnen beslissen daar en dat is wat mij tegen staat aan die man.
Same here, alleen soms is het lekker om een toetsenbordheld te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:13 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Okeeeeej, duidelijk. Haha. Ik probeer eerder naar het leuke in een mens te kijken dus daarom snap ik je vaak niet. No problem.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu waai ik, net als de bewoners, lekker mijn bed in! Sweet dreams en tot morgen!![]()
Jij durft haha. It is allowed.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Same here, alleen soms is het lekker om een toetsenbordheld te zijngeef het eerlijk toe
Slaap lekker.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu waai ik, net als de bewoners, lekker mijn bed in! Sweet dreams en tot morgen!![]()
Jaaaa pure lefquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa pure lef
Lenie is ook wel grappig. Alleen evenredig irritant
Hij geeft wel wat smaak aan de groep.
Ik kijk ook altijd naar het positieve in de mens, maar ik zie bij hem een zeer dominant figuur, dat staat mij tegenquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:13 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Okeeeeej, duidelijk. Haha. Ik probeer eerder naar het leuke in een mens te kijken dus daarom snap ik je vaak niet. No problem.
Ik vind dat Kampverhaal zo zwak.Doe dat lekker in je wagen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd naar het positieve in de mens, maar ik zie bij hem een zeer dominant figuur, dat staat mij tegen
Om even heel politiek incorrect te zijn: geen kampverhaal maar kampexcuusquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat Kampverhaal zo zwak.Doe dat lekker in je wagen.
Ik bedoel te zeggen dat je niemand wat op kan leggen.Wat jij wil of geloofd moet je zelf weten,maar val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even heel politiek incorrect te zijn: geen kampverhaal maar kampexcuus
Ik bedoelde het niet naar jou toe! Ik vind dat lenie het als excuus gebruikt. Sorry dat het verkeerd overkwamquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat je niemand wat op kan leggen.Wat jij wil of geloofd moet je zelf weten,maar val mij er niet mee lastig.
Ik ook niet naar u.En mooie post Moes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet naar jou toe! Ik vind dat lenie het als excuus gebruikt. Sorry dat het verkeerd overkwam
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2024 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet naar u.En mooie post Moes.
Nu ga ik slapen.
Het was super gezel dames.![]()
Slaap lekker lieverd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet naar u.En mooie post Moes.
Nu ga ik slapen.
Het was super gezel dames.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |