Ze deed gister ook het zelfde heel er bezig net haar verhaal van koffergate. Uiteindelijk gaat het er gewoon om wat Lenie zegt. Daar mag ze zelf aan twijfelen maar zonder enig bewijs kan ze het niet hard maken. Daarnaast beschuldigde de andere er ook van dat het afgesproken was met elkaar. Beide betreft het hier trailerpark trash.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Allebei niet heel sympathieke mensen maar als ik moet kiezen vind ik Lenie een positiever mens dan Ashley.
Ashley verwijt Lenie dat hij toneelspeelde bij dat koffer gedoe maar de dame is zelf nmbm een toneelspeler.
Vriendelijk en zacht doen en heel geïnteresseerd in haar medemens is allemaal toneel.
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Aan de ontbijttafel gesprek over speeltjes in bed. Ashley heeft 3 verschillende laden met speeltjes voor elke stemming. Haar vriend is de baas in bed en zij alleen als ze op haar knieën zit.
Die zegt om de 2 minuten wat anders, gisteren haate ze Tom en even later zei ze, ik ga hem morgen vargen een maskertje te doenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Gisteren zei ze nog dat ze dat niet ging doen in het huis
nah vreemd vannacht sliepen ze zonder hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:04 schreef ledn81 het volgende:
De liefde was van korte duur![]()
[ afbeelding ]
Die moet je gewoon even doorroeren tot goed op de bodem, dan is hij gelijk niet meer zo dun maar dit is wel de gezonde uitvoering, ik ben er gek op..quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
OMG ze hebben denk ik de goedkoopste pindakaas die je kan vinden. Die waar er een laag olie bovenaan drijft..bleehhh och arme
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:14 schreef Snensie het volgende:
Dus kennelijk heeft Ariana thuis genoeg genegenheid en sex, komt bij mij nogal sletterig over. Nu ver sexspeeltjes enzo met Ashley. Jezus jullie zijn op de stream hoor, ik hou er niet van.
Ik vond charlotte een veel mooiere en stijlvoller vrouw dan ashleyquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:15 schreef marky het volgende:
Vorig jaar hadden we de Charlottecam dit jaar hebben we de Ashley cam.
Calvé heeft veel smaken, ook met olie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? ik ben voor calve als de lekkerste maar, ik heb eens surinaamse pindakaas gegeten en die was met een beetje olie bovenop en sambal erin...en veel suiker vermoed ik
zal ik je een life hack geven, zet hem na het smeren op de kop in de kast, sinds ik die hack heb gezien, hoef ik nooit meer te roeren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die moet je gewoon even doorroeren tot goed op de bodem, dan is hij gelijk niet meer zo dun maar dit is wel de gezonde uitvoering, ik ben er gek op..
Ashley heeft een werkkamertje met een pc en webcam...misschien doet ze ook andere dingen voor die webcam om veel centjes te verdienen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Aan de ontbijttafel gesprek over speeltjes in bed. Ashley heeft 3 verschillende laden met speeltjes voor elke stemming. Haar vriend is de baas in bed en zij alleen als ze op haar knieën zit.
Ze is zzp telewerkerquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley heet een werkkamertje met een pc en webcam...misschien doet ze ook andere dingen voor die webcam om veel centjes te verdienen.
![]()
Ooo echt, die hou ik erin...thnxquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
zal ik je een life hack geven, zet hem na het smeren op de kop in de kast, sinds ik die hack heb gezien, hoef ik nooit meer te roeren.
Ja precies.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is zzp telewerker
En wat dat telewerk dan inhoudt is vrij onduidelijk
Beide onzeker over het uiterlijk. Leuk voor die kinderen ook zo lekker over wat je met je kerel doet in de slaapkamer uitgebreid bespreken op tv.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vond charlotte een veel mooiere en stijlvoller vrouw dan ashley
Die zitten op school 😉quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk voor haar kinderen dit soort dingen
ze vertelde dat ze in haar huis er gewoon open over gesproken word en niet raar over werd gedaan dat het er gewoon bij hoortquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk voor haar kinderen dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |