Hé gemist !quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
Ronahi loopt tegen de camera aan met haar hoofd
Ze was haar bed aan het rechttrekkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hé gemist !
Ik zat bij het ontbijt
Die gaat er op het laatste moment weggestemd, denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor Alice ook nog op de badkamer
Potentiële winnaar
Meisje weet goed waar ze mee bezig is
Ja haha zei ze nou sorryquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
Ronahi loopt tegen de camera aan met haar hoofd
weet je, eigenlijk is de pindakaas die echt puur 100% van pindas is gemaakt, die met olie er boven op. Je moet die eerst roeren, en die is zoveel lekkerder dan die andere.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
OMG ze hebben denk ik de goedkoopste pindakaas die je kan vinden. Die waar er een laag olie bovenaan drijft..bleehhh och arme
Lenie zei wel tegen Tom dat hij goedemorgen heeft gezegd tegen haar. Knap hé van een vent van 52 .quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Lenie een Ashley wisselen dus geen woord met elkaar...
Die heb je ook van dure merken. Bv smeuïge pindakaas van Calvé. Ook bij pindakaas winkels kun je dure pindakaas kopen met een laag olie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
OMG ze hebben denk ik de goedkoopste pindakaas die je kan vinden. Die waar er een laag olie bovenaan drijft..bleehhh och arme
Huhquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ariana mist genegenheid. Ashley noemt het wild gedoe in bed, dat is wat ze mist. ( jaaa doei die was eergisteren een nacht thuis![]()
Ariana zegt genegenheid omdat ze het netjes wil houden. Ze zegt daarna wel met zwoele stem dat ze wil zoenen en een beetje bijten enzo...
Oh? ik ben voor calve als de lekkerste maar, ik heb eens surinaamse pindakaas gegeten en die was met een beetje olie bovenop en sambal erinquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet je, eigenlijk is de pindakaas die echt puur 100% van pindas is gemaakt, die met olie er boven op. Je moet die eerst roeren, en die is zoveel lekkerder dan die andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |