quote:Op maandag 29 januari 2024 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
29 januari: Als dit nou eens zou worden opgepikt door Tiktok. Ik had vroeger een heimelijke crush op Alizee en ook een poster van haar boven mn bed hangen. Dit is puur jeugdsentiment.
Dank voor het vermelden. Zeer benieuwd welk nummer het was. Dat fragment ga ik zeker even terugluisterenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef Tussle266 het volgende:
Hedenmiddag is Eefje de Visser gedraaid, inclusief vermelding op de playlist. Mij maakt het niet zoveel uit, maar ik gun het de Eefje-hooligans in dit gezelschap van harte.
Ja, de betreffende user onderstaande quote deed vliegt er helaas wel vaker met gestrekt been in, zonder de feiten te kennen. Op MuMe nemen we die bijdragen al langer niet serieus.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nav het noemen van yeahyeahyeah weer eens op mume gekeken.
Worden we hier op FOK! gewoon met stormfront vergeleken
Onbeskoft.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hier: https://www.nporadio2.nl/gedraaid/28-01-2024?time=11_12quote:Op dinsdag 30 januari 2024 02:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dank voor het vermelden. Zeer benieuwd welk nummer het was. Dat fragment ga ik zeker even terugluisteren
Gezondheid amigo. Heb net zo'n hele lekkere week.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tips worden al minder dagelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dat rekent te moeilijk inderdaad, maar men zegt wel vaak dat we op een tiende of een kwart zijn. Of op de helft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zegt nou nooit iemand tijdens de lijst
Deze week nota bene tegelijkertijd een Top 80s op Radio 2 en een 80s Top-zoveel op JOE. Lijstjes-overkill. Steeds weer luisteren naar dezelfde muziek die iedereen allang kent. Lekker democratisch, lekker op safe, maximale luistercijfers, maximaal rendement.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n lijstje elders zorgt ervoor dat het hier flink in rust treedt he?
Zeker, maar het is niet zo dat Joe en Radio 2 normaal overlopen van de nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze week nota bene tegelijkertijd een Top 80s op Radio 2 en een 80s Top-zoveel op JOE. Lijstjes-overkill. Steeds weer luisteren naar dezelfde muziek die iedereen allang kent. Lekker democratisch, lekker op safe, maximale luistercijfers, maximaal rendement.
Klopt, JOE sowieso al niet. En Radio 2 met immense oogkleppen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar het is niet zo dat Joe en Radio 2 normaal overlopen van de nieuwe muziek.
Ik weet alleen dat Thijs niet komt, geen idee wie wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:28 schreef Tussle266 het volgende:
Heel hard aan het bidden dat die halftimeshow idioot slecht is vannacht. Voor je het weet zitten we met de ellende.
Usher, ongetwijfeld met types als Lil' Jon, Ludacris en Pitbull in zijn kielzog. Daar worden de laatste weken van het jaar niet beter van. Ik zou ze gewoon dwingen om alles live te doen, dan zitten we wel goed.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Thijs niet komt, geen idee wie wel.
In de breedte denk ik dat ook niet, maar laten we met name voor Yeah toch maar oppassen.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Usher is echt niet credible genoeg voor een notering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |