abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2024 @ 00:25:10 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212136603
Een niet zo onschuldige trend?
Vooral op Instagram en TikTok delen zelfverklaarde tradwives ('trad' staat voor traditional) zoals de Amerikaanse Estee Williams (zie onderstaand TikTok-filmpje) over de idylle die ze ervaren sinds ze hun leven op de traditionele manier hebben ingericht. Nella Geurts, socioloog aan de Radboud Universiteit Nijmegen, doet onderzoek naar dit fenomeen, dat volgens haar ook in Nederland aanwezig is.

"Deze vrouwen geloven dat we allemaal het beste functioneren als we ons neerleggen bij de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen", zegt ze. "Om een topfunctie te krijgen moet een vrouw zich gedragen als een man, en dat is niet natuurlijk, zo vinden zij. Een vrouw moet haar vrouwelijkheid kunnen omarmen in plaats van geforceerd een andere identiteit aannemen. Ze pleiten voor een herwaardering van het fulltime moederschap."

Inspiratie uit de Bijbel

Waar komt de behoefte aan die traditionele rolverdeling vandaan? Geurts denkt dat het een reactie is op het moderne feminisme in combinatie met de prestatiemaatschappij. "Mensen zijn onzeker over hun identiteit en rollen, en ervaren rust bij die duidelijke afbakening. De coronatijd heeft dat in een stroomversnelling gebracht. Sommige vrouwen ontdekten dat ze zich beter voelden als ze zich alleen op het huishouden hoefden te concentreren." Ook religie speelt een belangrijke rol, ziet Geurts. Een deel van de tradwives is (zoals Astrid) christen, zegt ze. "Ze halen inspiratie en ondersteuning voor hun keuze vaak uit de Bijbel."

Extreemrechts en anti-woke

Klinkt allemaal onschuldig, maar tradwives heb je in verschillende gradaties, ziet Geurts. Van vrouwen als Astrid en Zeynep die het moederschap op één zetten, tot radicale types die veel verder gaan in hun denkbeelden. "De tradwifebeweging wordt in verband gebracht met extreemrechts. Ze zijn bijvoorbeeld anti-woke en geloven dat er maar twee genders zijn."

"Bij sommige tradwives komt dat naar voren in de hashtags die ze gebruiken. Dan kijk je naar een onschuldig ogend filmpje over hoe je zuurdesembrood bakt, maar staat daaronder #whitelivesmatter of een nazi-leus. Dat is zorgwekkend. In hoeverre word je als kijker onbewust in zulke denkbeelden getrokken als je gewoon op zoek bent naar een recept voor zuurdesembrood?"

https://www.rtlnieuws.nl/(...)minisme-doorgeslagen

Ik vind de traditionele vrouw een goede ontwikkeling. In de hedendaagse tijd wordt het normaal gevonden om maar onder “het nom van feminisme” met iedereen het bed in te duiken en maar ‘gewoon’ abortus te plegen als het even niet uitkomt. Normen en waarden mogen weer bijgebracht worden.

Voorbeeld van een tradwife:

If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212136614
Wacht even.. hold my beer!

Mannen mogen vrouw zijn
Vrouwen mogen man zijn
Mannen en vrouwen mogen nonbinair zijn.
Mannen mogen op mannen vallen
Vrouwen mogen op vrouwen vallen

En het hele rattenplan van LGBT++++

Maar vrouwen mogen dus van mevrouw de socioloog niet een tradvrouw zijn? Want dat is dan extreem rechts?

Uhuh...
pi_212136636
quote:
De tradwifebeweging wordt in verband gebracht met extreemrechts. Ze zijn bijvoorbeeld anti-woke en geloven dat er maar twee genders zijn."
Oeh, geloven in het feit dat er slechts twee genders bestaan. Jij vuige rechts-extremistische klootzak.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 00:37:53 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212136639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 00:29 schreef dudewhereismycar het volgende:
Wacht even.. hold my beer!

Mannen mogen vrouw zijn
Vrouwen mogen man zijn
Mannen en vrouwen mogen nonbinair zijn.
Mannen mogen op mannen vallen
Vrouwen mogen op vrouwen vallen

En het hele rattenplan van LGBT++++

Maar vrouwen mogen dus van mevrouw de socioloog niet een tradvrouw zijn? Want dat is dan extreem rechts?

Uhuh...
Lees gewoon wat er staat, over gebruik van hashtags door sommige tradwives met nazi-leuzen bijvoorbeeld.
Resistance is futile.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 00:40:23 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212136644
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 00:37 schreef bozewitteman het volgende:

[..]
Oeh, geloven in het feit dat er slechts twee genders bestaan. Jij vuige rechts-extremistische klootzak.
Quote even waar dat zo gesteld wordt.
Resistance is futile.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 00:47:33 #6
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212136662
Nella Geurts, socioloog aan de Radbouduniversiteit Nijmegen.

Socioloog aan de universiteit van Havana aan de Waal. Epitoom van radicaal linksisme.

In hoeverre word je als kijker onbewust in zulke denkbeelden getrokken als je gewoon op zoek bent naar een recept voor zuurdesembrood?"

Ohja? Wat te denken van al die genderbagger?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 januari 2024 @ 00:49:49 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212136668
Ik vind 'tradwife' een doorzichtige benaming voor huisvrouw. Helaas kan maar een klein percentage van de mannen zich een huisvrouw permitteren, dus ik vind het eigenlijk een rechtstreekse aanval op de man. Je moet namelijk 2x modaal verdienen en dat is nu eenmaal niet de realiteit van Jan Modaal. Waarom zou je in godsnaam staan op het feit dat jouw man dus zoveel moet verdienen? Alleen de lucky few worden dus bevestigd in de zogenaamde mannelijkheid.

Extreemrechtse huisvrouwen zullen ongetwijfeld bestaan, net als extreemlinkse huisvrouwen. Idioten heb je aan beide zijden van het spectrum.
Resistance is futile.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 00:51:53 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212136676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 00:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Nella Geurts, socioloog aan de Radbouduniversiteit Nijmegen.

Socioloog aan de universiteit van Havana aan de Waal. Epitoom van radicaal linksisme.

In hoeverre word je als kijker onbewust in zulke denkbeelden getrokken als je gewoon op zoek bent naar een recept voor zuurdesembrood?"

Ohja? Wat te denken van al die genderbagger?
quote:
"Bij sommige tradwives komt dat naar voren in de hashtags die ze gebruiken. Dan kijk je naar een onschuldig ogend filmpje over hoe je zuurdesembrood bakt, maar staat daaronder #whitelivesmatter of een nazi-leus.
FTFY.
Resistance is futile.
pi_212136745
Zelfverklaarde tradwives :') ze bedenken wat hokjes tegenwoordig zeg. Is opzich niks mis mee om dat ideaal te hebben, maar dat zal de wereld wel weer willen overtuigen dat men overal op die manier moet leven en dat is het vervelende eraan.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 01:25:51 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212136752
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zelfverklaarde tradwives :') ze bedenken wat hokjes tegenwoordig zeg. Is opzich niks mis mee om dat ideaal te hebben, maar dat zal de wereld wel weer willen overtuigen dat men overal op die manier moet leven en dat is het vervelende eraan.
Op zich.. het feminisme is er ook in geslaagd om de wereld ervan te overtuigen dat het beter is als moeders werken. Ik persoonlijk geloof daarin voor mijzelf maar dat de meerderheid het gelooft, maakt het niet persé waar.

Wie weet wordt de huisvrouwen cultuur wel weer dominant. Hopelijk zonder extremistische hashtags.
Resistance is futile.
pi_212136765
De Iraanse regering en Taliban zijn dan ook behoorlijk rechts.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 03:42:01 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_212136884
geweldig artikel. ha(r)telijk gelachen
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 23 januari 2024 @ 04:47:41 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_212136931
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 00:49 schreef Seven. het volgende:
Ik vind 'tradwife' een doorzichtige benaming voor huisvrouw. Helaas kan maar een klein percentage van de mannen zich een huisvrouw permitteren, dus ik vind het eigenlijk een rechtstreekse aanval op de man. Je moet namelijk 2x modaal verdienen en dat is nu eenmaal niet de realiteit van Jan Modaal. Waarom zou je in godsnaam staan op het feit dat jouw man dus zoveel moet verdienen? Alleen de lucky few worden dus bevestigd in de zogenaamde mannelijkheid.

Goed punt ja.

Door de westerse cultuurverschuiving naar 1-verdiener naar 2-verdieners zijn de prijzen van alles meegegroeid. Want zo werkt de economie. Alles wat je nodig hebt om een gezin te onderhouden is nu dermate duur geworden dat een persoon idd 2x modaal moet verdienen om hetzelfde spelletje te kunnen spelen.

Er zijn wel enkele significante kostenbesparingen zoals kinderopvang en.. in sommige situaties is er niet een 2e auto nodig. Ook is zelf gekookt eten vaak goedkoper dan bezorgen. Er zijn 2-verdienende gezinnen waar men na het werk nog steeds netjes kookt maar laten we eerlijk zijn: dat hou je niet 7 dagen per week vol dus er zal regelmatig wat bezorgd worden. Een huisvrouw is denk ik ook efficiënter in het zoeken van kostenbesparende opties daar waar een druk persoon in een supermarktbezoek vaker uit gemak de A-merken zal graaien. Ik kan me voorstellen dat bij 2 kinderen (met leeftijdsverschil van niet meer dan 5 tot 7 jaar) het wel al economisch vatbaar wordt.

Aan de andere kant. Het zal misschien een probleem worden als je een hypotheek probeert te regelen voor een redelijk huis met 3 slaapkamers als er maar 1 verdiener is.

Het probleem is in die zin een versie van de 'tragedie van de meent'. Als je een hypothetische samenleving neemt als in 1950 waar weinig vrouwen een serieus inkomen genereerden en jij hebt dan ineens een werkende vrouw die het inkomen van je gezin verdubbelt dan is dat een gigantische groeispurt. Je wordt dan sociale klimmers als je per jaar ineens eigenlijk 40.000 euro kan sparen.

Dat zien andere mensen dan.. Die gaan dat ook doen. Ineens heeft iedereen een werkende vrouw. Dat heeft vervolgens weer effect op de huizenmarkt want.. het aanbod is hetzelfde gebleven maar de vraag is omhoog gegaan. Dus de prijzen stijgen. Zo ook voor boodschappen. 10 jaar later heeft diezelfde hypothetische samenleving alleen maar 2-verdieners. En het voordeel is verdwenen. Je moet nu 2-verdienen om je hoofd boven water te houden.

De vrije markt verneukt een optie die mensen zouden willen kunnen nemen. De enige manier om zoiets recht te trekken is om regels of belastingvoordelen te stellen. Maar dan benadeel je dus harde werkers omdat een paar dames liever thuis zitten en op de kinderen passen (ik denk dat veel vrouwen die keuze zouden maken trouwens als het sociaal acceptabel zou worden en ik denk dat het iets beter is voor de ontwikkeling van de kinderen dan gedumpt te worden in een krijsklasje, bewaakt door een 20-jarig instagram verslaafd meisje). Veel mensen zijn nu overtuigd dat dat onacceptabel ouderwets en onderdrukkend is voor vrouwen. Maar de realiteit is dat vrouwen nu van de ene optie de andere in zijn gedwongen. (en hou in het achterhoofd dat voor mannen er al die tijd maar 1 optie is geweest.. werken of verhongeren)

[ Bericht 2% gewijzigd door SpecialK op 23-01-2024 04:55:09 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_212136992
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 00:37 schreef Seven. het volgende:

[..]
Lees gewoon wat er staat, over gebruik van hashtags door sommige tradwives met nazi-leuzen bijvoorbeeld.
Je zegt het zelf al, sommige.....er zijn dus enkele van deze figuren die er nazi sympathien op nahouden. Dus dan moet elk tradwife wel zo zijn, toch?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212137020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 06:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je zegt het zelf al, sommige.....er zijn dus enkele van deze figuren die er nazi sympathien op nahouden. Dus dan moet elk tradwife wel zo zijn, toch?
Tja zo werkt het toch in de domme zwart wit wereld die de conservatieven het publiek voorschotelen. Alle linksen zijn toch ook woke heb ik hier op fok geleerd. Of moet er nu bij tradwifes opeens wel nuance aangebracht worden. :D
pi_212137058
quote:
De tradwifebeweging wordt in verband gebracht met extreemrechts. Ze zijn bijvoorbeeld anti-woke en geloven dat er maar twee genders zijn.
:D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_212137100
Selectief gequote uit het bron artikel in de OP.. erg jammer. :')
  Forum Admin dinsdag 23 januari 2024 @ 07:03:43 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_212137117
Ja ik vind zuurdesembrood en nazileuzen niet echt passen.

TV reclames waarin de inclusiviteit er opzichtig op gesmeerd wordt ook niet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:15:34 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212137168
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 00:25 schreef britneycheers het volgende:
om maar onder “het nom van feminisme” met iedereen het bed in te duiken en maar ‘gewoon’ abortus te plegen als het even niet uitkomt. Normen en waarden mogen weer bijgebracht worden.
Wat een onzin :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212137191
Ik ben opgegroeid in een extreemrechtse tijd. Mijn moeder en de moeders van mijn klasgenoten waren allemaal "tradwives".

Het was de beste tijd in dit land ooit het is erna allemaal alleen maar minder geworden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Redactie Sport dinsdag 23 januari 2024 @ 07:29:22 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212137221
Een huisvrouw en een tradwife is niet hetzelfde hè. Tradwifes zijn influencers die die leefstijl propageren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212137262
quote:

[..]

zoals de Amerikaanse Estee Williams (zie onderstaand TikTok-filmpje)

[..]
Hoeveel van die koekjes bakkende nazi-huisvrouwen zijn er eigenlijk? In ieder artikel over dit onderwerp zie ik eigenlijk alleen maar bovenstaande blonde Amerikaanse met haar jetsers voorbij komen.
pi_212137277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een huisvrouw en een tradwife is niet hetzelfde hè. Tradwifes zijn influencers die die leefstijl propageren.
Een huisvrouw met een Instagram account dus. Ja dat is echt iets heel anders en duidelijk extreemrechts :')
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212137298
Iets bevalt niet, mensen gaan niet meer mee in de woke movement, want dit heeft niks met feminisme te maken als in : vrouwen mogen zelf kiezen.. behalve traditioneel willen zijn blijkbaar.

Must be "ExTr33mR3chts!"
pi_212137301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Een huisvrouw met een Instagram account dus. Ja dat is echt iets heel anders en duidelijk extreemrechts :')
En ze geloven dat er maar twee genders zijn...hoe durven ze.

:')
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:44:40 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212137304
quote:
"De tradwifebeweging wordt in verband gebracht met extreemrechts. Ze zijn bijvoorbeeld anti-woke en geloven dat er maar twee genders zijn."

"Bij sommige tradwives komt dat naar voren in de hashtags die ze gebruiken. Dan kijk je naar een onschuldig ogend filmpje over hoe je zuurdesembrood bakt, maar staat daaronder #whitelivesmatter of een nazi-leus. Dat is zorgwekkend. In hoeverre word je als kijker onbewust in zulke denkbeelden getrokken als je gewoon op zoek bent naar een recept voor zuurdesembrood?"
Ten eerste; een belachelijke frame om anti-woke al direct extreem rechts te noemen. Maar ja, wat is de beschuldiging “extreem rechts” tegenwoordig nog waard? Niks.

Ten tweede; dus enkele vrouwen hebben “extreme sympathieën”? Dat geldt ook voor - bijvoorbeeld- brandweermannen (herstel; brandweermensen), of voor leraren (Hans Janmaat was leraar maatschappijleer als ik Theo Maassen mag geloven).

Kortom; weer wetenschap van lik-me-vestje. Net zo gekleurd als die pseudowetenschap van een Wekker of een Lucassen. Bullshitjobs.

:O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212137310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat je nu ook wel twee dingen door elkaar zit te halen.

“Influencers” en mensen die een TikTok filmpjes maken.

Er 1 bekende “tradwife” wat het leuk vond om filmpjes op TikTok te plaatsen, het zijn andere mensen geweest die haar filmpjes groot hebben gemaakt met gemaakte ophef.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:46:20 #28
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212137314
Hitler zal ook wel zuurdesembrood gegeten hebben, tadaa nu heb ik zuurdesembrood in verband gebracht met extreemrechts.

Ik vind dat zulke zwakke argumentatie altijd, er wordt nooit bij gezegd door wie dat verband gelegd wordt en op basis waarvan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:47:13 #29
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212137317
Ik roep het al langer: verbied het geldverdienen met beïnvloeden op "sociale" media.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212137353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:47 schreef Rostrup het volgende:
Ik roep het al langer: verbied het geldverdienen met beïnvloeden op "sociale" media.
Zodat dat monopolie weer veilig bij de staatstv en traditionele media komt te liggen?
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:53:00 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212137361
quote:

Dit inderdaad, er zullen nu een hoop eeuwige maagden denken dat ze eindelijk aan de bak gaan komen terwijl de lat nu juist nog hoger voor ze komt te liggen. Dat gaat ze een hoop nieuwe frustratie opleveren.

Verder zal het met dat extreem-rechtse wel meevallen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 07:54:23 #32
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212137378
Zie ook het recente bericht over Frankrijk op de NOS-site.

https://nos.nl/artikel/25(...)itionele-rolpatronen
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:00:33 #33
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212137421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zodat dat monopolie weer veilig bij de staatstv en traditionele media komt te liggen?
Iedereen mag (vrijwel) alles schrijven wat hij/zij/x wil, maar het financiële aspect zorgt dat er geroepen wordt wat likes, shares en weet ik veel wat oplevert en niet wat men echt vindt. Bovendien is het vooral de bedoeling je verslaaft te houden aan het dataverzamelende platform. Daar kunnen we best mee stoppen.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:01:30 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212137425
Zodra het zoiets is geworden als the Stepford Wives, mogen ze me wakker maken.

Dán heb je nieuws.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212137439
quote:

Extreemrechtse huisvrouwen zullen ongetwijfeld bestaan, net als extreemlinkse huisvrouwen. Idioten heb je aan beide zijden van het spectrum.
Veel van die tradwives verdienen gewoon geld met het createn van content. Ze schotelen hun publiek de leugen voor dat hun man in zijn eentje de kost verdient, maar dat is zelden volledig zo.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:06:00 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212137447
quote:
Normen en waarden mogen weer bijgebracht worden.
Als het maar MIJN normen en waarden zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_212137451
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ten eerste; een belachelijke frame om anti-woke al direct extreem rechts te noemen. Maar ja, wat is de beschuldiging “extreem rechts” tegenwoordig nog waard? Niks.

Ten tweede; dus enkele vrouwen hebben “extreme sympathieën”? Dat geldt ook voor - bijvoorbeeld- brandweermannen (herstel; brandweermensen), of voor leraren (Hans Janmaat was leraar maatschappijleer als ik Theo Maassen mag geloven).

Kortom; weer wetenschap van lik-me-vestje. Net zo gekleurd als die pseudowetenschap van een Wekker of een Lucassen. Bullshitjobs.

:O
Tradwives vallen feminisme voortdurend aan met stropopredeneringen (en slaan dus meestal de plank mis en vallen feminisme aan op iets dat het helemaal niet voorstaat). Van die typische stropopredeneringen die alt-right ook altijd gebruikt. En zo is er nog veel meer overlap, vooral cultureel gezien.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:14:09 #38
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212137498
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 08:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Veel van die tradwives verdienen gewoon geld met het createn van content. Ze schotelen hun publiek de leugen voor dat hun man in zijn eentje de kost verdient, maar dat is zelden volledig zo.
Dus de influencer verdient geld door te zeggen dat haar man het geld alleen verdient.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:15:49 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212137511
Die tradwifes zijn niet trad wat het zijn gewoon vrouwen met een baan die propaganda maken.

Ze zien er ook niet uit als een tradwife maar als een 2e rangs pornoactrice die bijbeunt.
pi_212137521
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 08:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dus de influencer verdient geld door te zeggen dat haar man het geld alleen verdient.
Ja _O-
  Redactie Sport dinsdag 23 januari 2024 @ 08:20:06 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212137540
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:47 schreef Rostrup het volgende:
Dus dan mogen ze ook geen reclame meer inkopen? Dan valt het hele verdienmodel weg, kun je alle social media meteen opdoeken, want dan kunnen ze alleen nog verdienen op premium-modellen of betalen voor deelname.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:26:00 #42
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_212137570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
kun je alle social media meteen opdoeken
dat lijkt me een goed plan inderdaad ^O^
mis je niks aan
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_212137604
quote:

[..]
Ach, het is volgens mij gewoon weer een onderdeel van die red pill beweging die een jaar of tien, vijftien geleden begon. Die club is toch echt wel extreem.

De normale term voor huisvrouw in de VS is voor zover ik weet 'stay at home mom' en daar hebben mensen echt niet die extreem rechtse associaties bij.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:33:32 #44
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212137615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dus dan mogen ze ook geen reclame meer inkopen? Dan valt het hele verdienmodel weg, kun je alle social media meteen opdoeken, want dan kunnen ze alleen nog verdienen op premium-modellen of betalen voor deelname.
Precies: zelf betalen voor wat je wil zien i.p.v. die omzichtige constructie met klikbeetgeldezels die voor het karretje van big-tech gespannen worden zodat iedereen zijn gedragsdata maar blijft inleveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rostrup op 23-01-2024 08:48:57 ]
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:35:58 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212137628
quote:

[..]
Nephuisvrouwen die dit soort filmpjes maken moeten inderdaad wel in die hoek worden gezocht.
pi_212137646
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 08:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nephuisvrouwen die dit soort filmpjes maken moeten inderdaad wel in die hoek worden gezocht.
Tsja, ze zetten iemand tegenwoordig wel heel snel in de extremistische hoek vind ik. Zo'n Riley Gaines werd ook al extreem rechts genoemd, omdat ze zich (met succes) verzette tegen de winst van Lia Thomas in het zwemmen.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:42:06 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212137662
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 08:31 schreef kipknots het volgende:

[..]
Ach, het is volgens mij gewoon weer een onderdeel van die red pill beweging die een jaar of tien, vijftien geleden begon. Die club is toch echt wel extreem.

De normale term voor huisvrouw in de VS is voor zover ik weet 'stay at home mom' en daar hebben mensen echt niet die extreem rechtse associaties bij.
Ze zijn vooral aartsconservatief, stay-at-home moms zijn dat niet per se.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212137695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 01:35 schreef havanagila het volgende:
De Iraanse regering en Taliban zijn dan ook behoorlijk rechts.
Wist je dat niet? Ze zijn behoorlijk conservatief, wat over het algemeen aan rechts gekoppeld wordt.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  dinsdag 23 januari 2024 @ 08:52:27 #49
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_212137721
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:37 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hoeveel van die koekjes bakkende nazi-huisvrouwen zijn er eigenlijk? In ieder artikel over dit onderwerp zie ik eigenlijk alleen maar bovenstaande blonde Amerikaanse met haar jetsers voorbij komen.
Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen:

If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_212137731
quote:
Ik ga haar eens een berichtje sturen :9~ leuke meid lijkt me dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')