het is nog steeds wel leuk af en toe maar er is te weinig variatie aan gasten. En af en toe eens wat reportages/leuke onderdelen zou ook wel kunnen werken. Nu herhalen ze maar een beetje de hele week dezeltde standpunten en gebeurt er verder weinig en is 't hopen op 1/2 leuke momentjes. Maar je kan dan net zo goed de youtube fragmenten terugkijken ipv hele show.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:19 schreef -XOR- het volgende:
Wat een kutprogramma is dit toch eigenlijk geworden.
Tot nog toe kon ik de hele uitzending al precies van tevoren uittekenen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
het is nog steeds wel leuk af en toe maar er is te weinig variatie aan gasten. En af en toe eens wat reportages/leuke onderdelen zou ook wel kunnen werken. Nu herhalen ze maar een beetje de hele week dezeltde standpunten en gebeurt er verder weinig en is 't hopen op 1/2 leuke momentjes. Maar je kan dan net zo goed de youtube fragmenten terugkijken ipv hele show.
gewoon lekker de Gouden Koppel filmpjes terug kijken. Dat waren de echte gouden tijden van dit programma. Toen was Derksen ook nog zo scherp als een mes, tegenwoordig is het echt een verwarde man als je hem vergelijkt met die filmpjesquote:Op maandag 5 februari 2024 22:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
het is nog steeds wel leuk af en toe maar er is te weinig variatie aan gasten. En af en toe eens wat reportages/leuke onderdelen zou ook wel kunnen werken. Nu herhalen ze maar een beetje de hele week dezeltde standpunten en gebeurt er verder weinig en is 't hopen op 1/2 leuke momentjes. Maar je kan dan net zo goed de youtube fragmenten terugkijken ipv hele show.
Hahaha, ja!! Dat viel mij ook op!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Boeren blokkeren snelwegen
Johan gaat los over klimaatactivisten
Wat zei ie ? Deed ie wat ik al vermoedde 'smiddags ?quote:
Ik hoef niet eens meer te kijken.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tot nog toe kon ik de hele uitzending al precies van tevoren uittekenen.
Dat het gezeur is en Matthijs een schatjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zei ie ? Deed ie wat ik al vermoedde 'smiddags ?
Had het kunnen weten. Waarom nodigen ze mij nooit uitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat het gezeur is en Matthijs een schatje
Jezelf een keer aanmelden dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het kunnen weten. Waarom nodigen ze mij nooit uit![]()
Kijk hier eens dan.......Ik ben niet laf. Gewoon in het hol van de leeuw.quote:
Johan's opmerking slaat nergens op. Alsof journalistiek geen vak is.quote:
IPH-tjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dacht ook al. Die is echt niet 1.50m
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tot nu toe prima gast, nog niks gezegd.
Hij heeft wel een punt als ze allemaal achter een vrouwtje aan rennen die niks gaat zeggen dat je dat nogal onzinnig vindtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Johan's opmerking slaat nergens op. Alsof journalistiek geen vak is.
je zou hetzelfde kunnen zeggen over voetbaljournalistenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Johan's opmerking slaat nergens op. Alsof journalistiek geen vak is.
Hij keek naar een stuk vlees op zijn bord en dacht: bah, ik eet gewoon een dood dierquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
weet iemand waarom Johan vegetariër is? Is het vanwege dierenwelzijn of meer voor gezondheidsoverwegingen (aangezien hij wel gewoon vis eet)? niet dat het boeit uiteraard maar ben gewoon benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |