Ze is wel echt begonnen met country muziek volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Taylor Swift, een countryzangeres die een beetje popperig is geworden
Hitler he.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
weet iemand waarom Johan vegetariër is? Is het vanwege dierenwelzijn of meer voor gezondheidsoverwegingen (aangezien hij wel gewoon vis eet)? niet dat het boeit uiteraard maar ben gewoon benieuwd
Die zaten met één telefoontje bij Frits Philips en bij Elton John!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
je zou hetzelfde kunnen zeggen over voetbaljournalisten
Vanwege gezondheidsredenen. Hij eet nog wel witvis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
weet iemand waarom Johan vegetariër is? Is het vanwege dierenwelzijn of meer voor gezondheidsoverwegingen (aangezien hij wel gewoon vis eet)? niet dat het boeit uiteraard maar ben gewoon benieuwd
Johan heeft in principe wel gelijk hierin, hij doet alleen of het aan de beroepsgroep ligt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Johan's opmerking slaat nergens op. Alsof journalistiek geen vak is.
Ha ha ha. De opportunist heeft straks weinig keus meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
Johan is klaar met Pieter.
Graag hoor ik van Johan waar ik straks op moet stemmen
Wat zei ie ? Zelf heeft-ie nul schrijftalent.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelf heeft-ie dertig jaar niks zeggende voetballers geïnterviewd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt als ze allemaal achter een vrouwtje aan rennen die niks gaat zeggen dat je dat nogal onzinnig vindt
Een hoogbegaafd multitalent.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Taylor Swift, een countryzangeres die een beetje popperig is geworden
Dat is al een paar jaar aan de gang.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:31 schreef Paul het volgende:
ik vond johan altijd leuk en genieten, maar vind hem steeds minder worden met zn rare uitspraken
Is zichzelf wat gaan overschatten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:31 schreef Paul het volgende:
ik vond johan altijd leuk en genieten, maar vind hem steeds minder worden met zn rare uitspraken
Het had je broer kunnen wezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zei ie ? Zelf heeft-ie nul schrijftalent.
Gelukkig ben ik wees en ben jij de zus van een ander.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het had je broer kunnen wezen.
Genee en van der Gijp vind ik vaak nog wel prima, maar Derksen wordt steeds vaker vervelend ipv een toevoeging.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kijk tegenwoordig ook ondanks Derksen. Vroeger vooral voor hem. Maar ik vind Merel en Sam wel fijn en enkele tafelgasten ook wel. Eigenlijk kijk ik niet meer voor de drie mannen, best triest.
Als er voetbal op is zijn de gasten altijd matig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:14 schreef DKUp het volgende:
Olcay Gulsen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside
https://x.com/vandaaginsi(...)F8GjOcjG01acrfgkt69Q
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef RipCity het volgende:
Ha ha ha. Hoe ver kun je zinkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:14 schreef DKUp het volgende:
Olcay Gulsen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside
https://x.com/vandaaginsi(...)F8GjOcjG01acrfgkt69Q
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |