Ach, sterkte Vickyquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:53 schreef Vicky het volgende:
Weet je wat zeer doet? Hoesten met gekneusde ribben, maar dat lukt nog wel met enigszins ondersteuning.
Weet je wat echt fucking zeer doet?? Niesen met gekneusde ribben. Kan wel janken 😭
Heb je een parkje/speeltuintje in de buurt? Laserguns huren en dan een potje spelen in het donker vonden onze jongens erg leuk. Is gelijk ook even alle overtollige energie er uit 😉quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:12 schreef Loj het volgende:
Sterkte Vicky!
Ik gooi er ook maar weer eens een vraag in…
Iemand nog een idee voor een slaapfeestje voor jongens?
We hebben al gamen en een film gepland.
Zou dat genoeg zijn? Of is het verstandig om nog iets buiten te plannen? Speurtocht in het donker ofzo? En iemand daar dan een briljant idee bij?
Alternatief 'nachtspel'. Benodigdheden: 2 goede zaklampen, smokkelwaar (smarties, zakjes chips, zakjes popcorn etc.)evt reflecterende hesjes. Vertel de kinderen dat je aan de grens bent en dat ze medicijnen/snoepjes/ diamanten gaan smokkelen. Maar: de politie staat op de uitkijk, en als ze gepakt worden (=beschenen met de zaklamp) moeten ze hun smokkelwaar inleveren. Ze moeten dus van punt a naar B (niet te ver, paar honderd meter) zonder gezien te worden. Alles wat gesmokkeld wordt mogen ze houden voor bij de film?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:29 schreef Loj het volgende:
Klinkt leuk!
Het is alleen morgen al…
Iets met een heftige week gehad en dus slechte voorbereiding
Een BBQ in de tuin met vuurkorven was bij ons ooit een hit in januari.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:12 schreef Loj het volgende:
Sterkte Vicky!
Ik gooi er ook maar weer eens een vraag in…
Iemand nog een idee voor een slaapfeestje voor jongens?
We hebben al gamen en een film gepland.
Zou dat genoeg zijn? Of is het verstandig om nog iets buiten te plannen? Speurtocht in het donker ofzo? En iemand daar dan een briljant idee bij?
Och Vicky, dat is inderdaad heel erg pijnlijk!! Mijn man heeft dat ook gehad, hoest is inmiddels minder maar ribben moeten nog verder genezen. Hij schreeuwde het inderdaad bij niezen wel eens uit van de pijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:53 schreef Vicky het volgende:
Weet je wat zeer doet? Hoesten met gekneusde ribben, maar dat lukt nog wel enigszins met ondersteuning.
Weet je wat echt fucking zeer doet?? Niesen met gekneusde ribben. Kan wel janken 😭
Herkenbaar. Kreunen en tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:54 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Och Vicky, dat is inderdaad heel erg pijnlijk!! Mijn man heeft dat ook gehad, hoest is inmiddels minder maar ribben moeten nog verder genezen. Hij schreeuwde het inderdaad bij niezen wel eens uit van de pijn.
Sterkte en beterschap!!!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:53 schreef Vicky het volgende:
Weet je wat zeer doet? Hoesten met gekneusde ribben, maar dat lukt nog wel enigszins met ondersteuning.
+1 voor doorzettingsvermogen!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:15 schreef Hupje het volgende:
Ik ging vanochtend naar mijn werk en dat ging niet bepaald vlekkeloos![]()
Ik ging extra vroeg, want ik moest omrijden door wegwerkzaamheden, dat wist ik. Kwam mijn auto niet van zijn plek... remmen vastgeplakt na het auto wassen van afgelopen week. Gelukkig kreeg mijn vriend hem uiteindelijk wel rollend. Ben ik halverwege naar mijn werk (gelukkig niet heel ver), gaat er een telefoon in de auto. MAAR NIET DE MIJNE.![]()
![]()
Was de telefoon van mijn vriend uit zijn zak gevallen tussen de stoel en de zijkant van de auto in, dus dat hadden we niet gezien. Kon ik dus een telefoon zoeken en terugrijden naar huis om hem zijn telefoon terug te geven (zonder kan hij niet inloggen voor zijn werk, dus was geen optie). En toen dus nog een keer heen, mét omleidingsroute. Ik hoef vast niet te zeggen dat ik dus niet op tijd was vandaag
Namens de feestcommissie bedanktquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb net meegedaan met een spinning marathon. 12 uur spinning nu om geld op te halen voor kankeronderzoek. Ik heb twee uur fanatiek meegedaan en dat ging goed dankzij drie lieve supporters![]()
Nu zit ik in bad en ben ik leegFijn weekend allemaal!
quote:
Kanker is natuurlijk ook enorm breed en met tig verschillende varianten en daardoor kent iedereen wel iemand die een vorm er van heeft (gehad).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
2nd
We hadden het er hier laatst nog over, best indrukwekkend hoeveel geld er in kanker zit eigenlijk, t.o.v. sommige andere dingen.
Ja dat is idd de bekendheid. Helpt bij geld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Kanker is natuurlijk ook enorm breed en met tig verschillende varianten en daardoor kent iedereen wel iemand die een vorm er van heeft (gehad).
Ik vind het opvallender dat een ziekte zoals ALS zo’n hoop acties heeft als je ziet hoeveel mensen daaraan lijden. Wat goede mensen die de organisatie leiden heeft enorme invloed.
Maar goed bezig geweest Adrian4!
Helemaal ruk. Bij elke beweging lijkt er iets over elkaar te schuiven. Kan echt alleen maar jankenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:09 schreef F_r het volgende:
@:vicky hoe gaat het nu met je?
Goed bezig geweest adrian4
Dat was een begin met hindernissen Hupje. Gelukkig wel alles goed gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |