Buiten meppen?quote:Op maandag 29 januari 2024 08:13 schreef Quoi het volgende:
Ik vind zo'n elektrische mepper echt zo'n onzin. Mijn schoonmoeder zit de hele vakantie op haar tuinstoel voor de tent te meppen. Leuk joh, kamperen. Buiten.
Maar goed, dit is mijn ding. Als je dit wil, lekker doen.
Wel typisch trouwens dat zon beest er (nog/al?) is!
Ik ben gek op Frans maar die taal blijft lastigquote:Op maandag 22 januari 2024 20:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind Frans dus echt heel lelijk en Frankrijk een heel onaantrekkelijk land. Maar daar sta ik vrij alleen in![]()
Jezus Jan, ga je die grapjes nu ook hier verkopenquote:Op maandag 29 januari 2024 08:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ben gek op Frans maar die taal blijft lastig
SPOILER: hoornaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar durfde ik geen mepper op te zetten (was een nest aan het bouwen) maar heb ik een verdelger voor ingeschakeld.
Mega schrik, ik kon het beest niet vinden, glurend door de iets openstaande deur. Toen keek ik op, zat ie recht voor mijn gezicht aan de andere kant van het raam.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op maandag 29 januari 2024 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Een nest hiervan😖😖. Goed dat je een prof inschakelde.SPOILER: hoornaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar durfde ik geen mepper op te zetten (was een nest aan het bouwen) maar heb ik een verdelger voor ingeschakeld.
Mega schrik, ik kon het beest niet vinden, glurend door de iets openstaande deur. Toen keek ik op, zat ie recht voor mijn gezicht aan de andere kant van het raam.
Maar dat beest zat toen op mn stuur en blééf zitten. Echt, die ogen😖
[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 29-01-2024 09:01:11 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Snap ikquote:Op maandag 29 januari 2024 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou me over de ogen bij een hoornaar nou wel het minste zorgen maken
Kerstspullen in een kist op het dak? Ik probeer dit voor me te zien, maar dat lukt niet helemaal. Bedoel je echt aan de buitenkant?quote:Op maandag 29 januari 2024 10:40 schreef Vicky het volgende:
Wij hadden 3 mega grote slapende wespen tussen de kerstspullen. Onze kerstspullen liggen in een kist op het dak. Voor wespen in de winter een prima plek voor een winterslaap. Vorig jaar door 1 van die krengen gestoken.
Dit jaar de 3 slapende meteen uitgeschakeld 🤐
quote:Op maandag 29 januari 2024 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kerstspullen in een kist op het dak? Ik probeer dit voor me te zien, maar dat lukt niet helemaal. Bedoel je echt aan de buitenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:33 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand de overgang in. En dan staan mijn eierstokken ook in een keer uit dus lijkt me dat ik er behoorlijk snel doorheen ben
Best een prettige gedachte dat dat snel gedaan is eigenlijk. Beetje jammer alleen van de bijwerkingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is helemaal geen leuke reden. sterkte!
in de haak.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:33 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand de overgang in. En dan staan mijn eierstokken ook in een keer uit dus lijkt me dat ik er behoorlijk snel doorheen ben
Best een prettige gedachte dat dat snel gedaan is eigenlijk. Beetje jammer alleen van de bijwerkingen.Jezus, dat is kut. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Huisarts zei vanmorgen hetzelfde. Het om 14.00 uur een afspraak om te tapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Vicky Intapen via de fysiotherapeut!! Dat helpt vaak goed om de pijn te verlichten. Meteen maandag regelen, anders houd je het niet vol zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |