Was maar een half uurtjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed tijdstip wel voor een slaapliedje![]()
Hopelijk heb je toch nog wat nachtrust gehad!
Eensquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam deze net tegen op mijn tiktok (geen idee hoe dat algoritme werkt trouwens ) en toen bedacht ik me dat ik dit toch wel een van de allerbeste optredens in een talentenjacht/show vind die ik ooit heb gezien en gehoord:
Jill![]()
![]()
![]()
Ik zie zo'n vrouw al helemaal op het ESF staan met een enorme powerballad a la Pastora Soler
Thanks! Ik sluit het niet uit nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschap Strani! Wellicht is het corona.
Ja, hoe kan de zon nou tegelijkertijd zowel in Spanje als in Friesland zijn, maar niet in de tussenliggende gebieden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, als 'ie al hier is
Precies, absurde onzin weerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hoe kan de zon nou tegelijkertijd zowel in Spanje als in Friesland zijn, maar niet in de tussenliggende gebieden.
Hier is het zonnetje ook en ik ben ergens tussen Friesland en Spanje!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hoe kan de zon nou tegelijkertijd zowel in Spanje als in Friesland zijn, maar niet in de tussenliggende gebieden.
De Olsen-tweeling kan dat ook, en dat is ook maar 1 tweelingquote:
Beterschap lief dagboek!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
Inmiddels alweer anderhalve week niet bepaald fit. Leek telkens of er een beginnende verkoudheid aan zat te komen maar zette niet echt door. Inclusief zelfs een dag of twee met geur- en smaakvermindering. Maar sinds zondag heeft wat het ook is eindelijk wel doorgezet dus ik zit even een paar dagen thuis. Kan gelukkig wel m'n belangrijkste werk gewoon doen.
/ liefdagboek
Ja maar voor zover ik heb begrepen is het vastgesteld dat er altijd eentje in Zeeland aanwezig is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
De Olsen-tweeling kan dat ook, en dat is ook maar 1 tweeling
* Strani kijkt naar de kalender. Oh ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:05 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een chocolade-craving![]()
Ik ben al aan mijn tweede beker warme chocolademelk bezig en heb 3 chocolaatjes en 2 chocoladekoekjes op en een chocolade croissant
Ja maar jij woont heel dichtbij het lichtpunt van Nederland, Ermelo. Dus logisch dat de zon daar schijntquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het zonnetje ook en ik ben ergens tussen Friesland en Spanje!
Je lichaam heeft duidelijk chocolade nodigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:05 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een chocolade-craving![]()
Ik ben al aan mijn tweede beker warme chocolademelk bezig en heb 3 chocolaatjes en 2 chocoladekoekjes op en een chocolade croissant
Oei lastig. Nou moet ik zeggen dat ik wanneer ik aan de andere kant van het proces sta vaak niet al te veel waarde hecht aan zulke details. Ik vind de 'cover letter' specifiek bedoeld voor de werkgever/recruiter belangrijker.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben met m'n goede gedrag een nieuw cv aan het maken. Nu is mij verteld dat een goed cv tegenwoordig een profiel moet hebben, een korte tekst waarin je persoonlijkheid en je vaardigheden/ambities omschrijft, geschreven op een manier die de aandacht weet te trekken. Ik ben inmiddels meer dan een uur verder, maar m'n profiel is nog steeds leeg. Ik weet echt niet wat ik moet schijven, en al helemaal niet op een pakkende manier.
Ik heb al naar wat voorbeelden gezocht, maar alles wat ik tegenkom komt ongelofelijk nep en overdreven op me over. Ik word hier eerlijk gezegd zwaar ongelukkig van.
Snap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben met m'n goede gedrag een nieuw cv aan het maken. Nu is mij verteld dat een goed cv tegenwoordig een profiel moet hebben, een korte tekst waarin je persoonlijkheid en je vaardigheden/ambities omschrijft, geschreven op een manier die de aandacht weet te trekken. Ik ben inmiddels meer dan een uur verder, maar m'n profiel is nog steeds leeg. Ik weet echt niet wat ik moet schijven, en al helemaal niet op een pakkende manier.
Ik heb al naar wat voorbeelden gezocht, maar alles wat ik tegenkom komt ongelofelijk nep en overdreven op me over. Ik word hier eerlijk gezegd zwaar ongelukkig van.
Beterschap!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
Inmiddels alweer anderhalve week niet bepaald fit. Leek telkens of er een beginnende verkoudheid aan zat te komen maar zette niet echt door. Inclusief zelfs een dag of twee met geur- en smaakvermindering. Maar sinds zondag heeft wat het ook is eindelijk wel doorgezet dus ik zit even een paar dagen thuis. Kan gelukkig wel m'n belangrijkste werk gewoon doen.
/ liefdagboek
Ik bedoel, ik schrijf voor elke sollicitatie een motivatiebrief (wat af en toe ook al een behoorlijke worsteling is), maar UWV dame gaf duidelijk aan dat dit echt iets is waar vaak naar gekeken wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei lastig. Nou moet ik zeggen dat ik wanneer ik aan de andere kant van het proces sta vaak niet al te veel waarde hecht aan zulke details. Ik vind de 'cover letter' specifiek bedoeld voor de werkgever/recruiter belangrijker.
Dan zal ze wel gelijk hebben. Nou ja, waar zou jij jezelf op aannemen? Wat zijn nou echt van die dingen waar je jezelf beter in acht dan de gemiddelde kandidaat? Kan je goed processen inschatten en verbeterpunten zien, kan je goed in teams werken (eventueel leidinggevend als de positie daarom vraagt), ben je heel sociaal en goed met externe partijen, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik schrijf voor elke sollicitatie een motivatiebrief (wat af en toe ook al een behoorlijke worsteling is), maar UWV dame gaf duidelijk aan dat dit echt iets is waar vaak naar gekeken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |