Waar zie jij jezelf over 5 jaar?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
En wat zijn je goede en slechte karaktereigenschappen?
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
kreeg ooit (bij BNNVara toevallig) de vraag: Het is je eerste dag op werk. Wat ga je doenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik leef meer bij de dag. Boeit mij wat wat het over 5 jaar isquote:Op maandag 22 januari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Molto benequote:
onzin vraag dit altijd, ook bij sollicitaties.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij wordt wel eens gesteld bij de dates.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Wat vervelend hier verspringt de televisie naar een andere zender. Morgenavond wellicht opgelost.Fijne avond allen
Gooi het in de groepquote:
Ciao ciaoquote:Op maandag 22 januari 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Wat vervelend hier verspringt de televisie naar een andere zender. Morgenavond wellicht opgelost.Fijne avond allen
Heb jij ooit voor BNNVARA gewerkt? Dat is toch een hartstikke links alles kan en mag club?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
kreeg ooit (bij BNNVara toevallig) de vraag: Het is je eerste dag op werk. Wat ga je doen
Stelletje boomers die het leuk vinden met dat soort nikszeggende vragen aan te komen.
Bijna februari! Weet je al wanneer we klaar moeten zitten?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
onzin vraag dit altijd, ook bij sollicitaties.
Veel plezier met GTSTquote:Op maandag 22 januari 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom pas ik er als VVD'er ook niet tussenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij ooit voor BNNVARA gewerkt? Dat is toch een hartstikke links alles kan en mag club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |