De niet zo volkse variant met elektrische gitaar die Simon & Garfunkel eens uitbrachten en in Watchmen is gebruikt heeft in die film nagenoeg dezelfde lading drama en impact als hoe Disturbed ‘m interpreteerde.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Even Disturbed's Sound of Silence droppen en als een jekko wegrennen uit dit topic.
Ow Jezus. Nee.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Even Disturbed's Sound of Silence droppen en als een jekko wegrennen uit dit topic.
Nee definetly nee.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
I love rock 'n roll. Britney Spears versie ftw!
Dan noem je gelijk de meest vreselijke cover die ik ooit gehoord heb.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De akoestische versie door Social Distortion vind ik de beste versie...
Die is ook gewoon veel beter. Sowieso zijn simon & garfield sterk overrated. Een beetje de dua lipa's van de jaren 60quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vaak niet enthousiast over covers, maar deze versie van de welbekende ABBA hit vind ik beter dan het origineel…
Vind je? Die hype heb ik dus nooit begrepen, veel te nep/aangezet bombastischquote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Dat vind ik zeker (het origineel klinkt zo popiejopie in mijn oren, nul gevoel erbij ofzo), maar goed, ik weet dat het een ietwat fel jaarlijks terugkerend dingetje is in het Top 2000-topic, dus eens zal men het er toch nooit over wordenquote:Op maandag 22 januari 2024 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je? Die hype heb ik dus nooit begrepen, veel te nep/aangezet bombastisch
Nou ja ieder zijn ding, maar hier heb ik dus 0 gevoel bij omdat ik het geen moment geloof. Maar ik begrijp dat ik nu fel moet reageren dus misschien moet je gewoon je vieze smerige grafbakkes houden over Simon en Garfunkel, kwijlende idiootquote:Op maandag 22 januari 2024 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker (het origineel klinkt zo popiejopie in mijn oren, nul gevoel erbij ofzo), maar goed, ik weet dat het een ietwat fel jaarlijks terugkerend dingetje is in het Top 2000-topic, dus eens zal men het er toch nooit over worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de versie van Johnny Cash
Van mij hoeft het niet fel hoor, ik snap prima dat mensen het origineel dan weer beter vinden, alleen vind ik dat niet en maakt het me ook weinig uit als anderen dat wel vindenquote:Op maandag 22 januari 2024 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja ieder zijn ding, maar hier heb ik dus 0 gevoel bij omdat ik het geen moment geloof. Maar ik begrijp dat ik nu fel moet reageren dus misschien moet je gewoon je vieze smerige grafbakkes houden over Simon en Garfunkel, kwijlende idioot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |