Lentegodquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het is idd wederom fantastisch weer
Ja oke, dat is wel iets moois wat je hier niet zal ervaren... Die zonnige dag laat in januari of begin februari en je voelt voor het eerst weer dat er wat kracht van de zon begint te komen, wat warmte vanaf komt... en dat optimistische hoopvolle gevoel dat je dan krijgt daardoor. Ja, dat is mooi.quote:
Zit je in Australië?quote:
Gruwelijk nat ook weer buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar klopt de volgende storm alweer op onze deur.
Qua winters weer hebben we voor mijn gevoel meer gehad dan vorig jaar. Verder is het natuurlijk de gewoonlijke herfstige treurnis zoals elk jaar. Volgend jaar niet anders.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel de meest trieste winter in jaren
Nee totaal niet. Het is winters geweest, niet dat dat veel is, maar dat is al meer dan veel winters de afgelopen tijd. Ik kan me winters herinneren waarin we onder een gestroomlijnde wc lagen met dito depressie trein.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Kan jij eens ophouden met termen als 'treurnis', 'grijs ohne ende' en vergelijkbare opmerkingen? Jij bent zó negatief over het weer en je blijft het maar tot in den treure herhalen. Dat is erg irritant.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Qua winters weer hebben we voor mijn gevoel meer gehad dan vorig jaar. Verder is het natuurlijk de gewoonlijke herfstige treurnis zoals elk jaar. Volgend jaar niet anders.
mwa dit weekend gewoon droogquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kan jij eens ophouden met termen als 'treurnis', 'grijs ohne ende' en vergelijkbare opmerkingen? Jij bent zó negatief over het weer en je blijft het maar tot in den treure herhalen. Dat is erg irritant.
Ja, het weer is klote, en we blijven Nederlanders. Dus we blijven klagen over het weer. Maar jouw woordkeuze is gewoonweg irritant. Je valt elke keer in herhaling.
Als je nou in herhaling zou zeggen dat 't bijna weer lente wordt, dan zal je me niet horen.
Ga huilenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kan jij eens ophouden met termen als 'treurnis', 'grijs ohne ende' en vergelijkbare opmerkingen? Jij bent zó negatief over het weer en je blijft het maar tot in den treure herhalen. Dat is erg irritant.
Ja, het weer is klote, en we blijven Nederlanders. Dus we blijven klagen over het weer. Maar jouw woordkeuze is gewoonweg irritant. Je valt elke keer in herhaling.
Als je nou in herhaling zou zeggen dat 't bijna weer lente wordt, dan zal je me niet horen.
Nergens op gebaseerd, maar ik denk dat we gewoon van januari t/m maart telkens sneeuw of schaatsweer krijgen. Dus elke maand tikken we hem even aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Oh, ga huilen zeg je? Ben jij niet diegene die al een tijd je woning probeert te koelen met een of andere mobiele airco in de zomer? En nu 't winter is, heb je weeral niks aan je airco omdat je woning zo lek is als een mandje? In wat voor raar kraakpand woon je?quote:
Ik snap je frustraties, maar de lente komt er weer aan, dan schijnt het zonnetje gewoon en ben je van je winterhumeur afquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:01 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oh, ga huilen zeg je? Ben jij niet diegene die al een tijd je woning probeert te koelen met een of andere mobiele airco in de zomer? En nu 't winter is, heb je weeral niks aan je airco omdat je woning zo lek is als een mandje? In wat voor raar kraakpand woon je?
GTFO.
Zo mooi hé, dat stratencircuit in Madrid, of niet? Jij bent elke keer zó negatief over alles, dat alles gewoon wel kut moet zijn. Of het nu over F1 gaat of over het weer. Jij vindt altijd wel een reden om iets kut te vinden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties, maar de lente komt er weer aan, dan schijnt het zonnetje gewoon en ben je van je winterhumeur af
Nog meer om over te janken, of heb je je hart kunnen luchten?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:14 schreef Twieki het volgende:
Zo
[..]
Zo mooi hé, dat stratencircuit in Madrid, of niet? Jij bent elke keer zó negatief over alles, dat alles gewoon wel kut moet zijn. Of het nu over F1 gaat of over het weer. Jij vindt altijd wel een reden om iets kut te vinden.
OerHollandsch weer. @RamboDirkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, wanneer gaat die wind weer liggen?
Het klinkt hier soms echt alsof m’n huis opgetild gaat worden, bah.
Standje heftig Hollandsch weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |