Gisteren met beide voor het eerst naar de bioscoop geweest: Dikkie Dik en de verdwenen knuffel. Super leuke film, beide zaten helemaal mee te leven en R hoor ik nu af en toe het begin- en eindliedje zingenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:21 schreef eponine het volgende:
Wij zijn nog nooit naar de bios geweest met de kinderen (5 en 2 jaar).
Ja wij zijn gisteren geweest. Echt een aanraderquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:29 schreef eponine het volgende:
[..]
Gisteren met beide voor het eerst naar de bioscoop geweest: Dikkie Dik en de verdwenen knuffel. Super leuke film, beide zaten helemaal mee te leven en R hoor ik nu af en toe het begin- en eindliedje zingen
Hmm goede vraag, helemaal niet over nagedacht.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:25 schreef eponine het volgende:
Is zijn luier vaak droog na het middagdutje? Dan zou je het gewoon kunnen proberen. In het slechtste geval moet je een bed en je peuter verschonen. Maar het is vooral uitproberen.
Wij recycleden ook de droge luiers van de oudste inderdaad tijdens deze fase. Was ie droog na de middagdut dan ging ie ‘s avonds gewoon weer aanquote:Op maandag 1 juli 2024 14:27 schreef Lemijn het volgende:
Hier hetzelfde en voorlopig doe ik hem nog een luier om met slapen. Als deze droog is gaat ie weer aan voor de nacht. En als het altijd goed gaat dan houd ik ermee op.
Ik denk nog over wat ik doe voor de medewerkers bij de dagopvang. Maar dat wordt niets individueels. Iets lekkers wat ze met z'n allen kunnen delen of iets leuks voor op de opvang zal het worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het leed wat afscheidscadeautjes geven heet.
A gaat direct na de zomervakantie naar school. Hij gaat nu nog 1,5 naar de psz. Zojuist bij het ophalen vertelde een leidster dat ze er morgen voor het laatst was i.v.m. de zomervakantie. Ik schrok een beetje, want ik heb nog geen afscheidscadeautje voor de leidsters en ik heb ook niet echt tijd om iets leuks te maken voor morgen. A. gaat verschillende dagdelen naar de psz en heeft op die dagen ook andere leidsters (en sommige zijn hetzelfde). Ik vind het zo een beetje ingewikkeld met afscheidscadeautjes gevenWat doen jullie? Gewoon kijken wie er is op de laatste dag voor de vakantie? Of de cadeautjes in etappes geven?
Ja, dat lijkt mij ook het makkelijkste. Ik heb toen op het kdv met dag van de leidsters een voorleesboek gegeven, maar ik weet niet of zoiets leuk is voor op een psz waar ze al zulke spulletjes hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:54 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik denk nog over wat ik doe voor de medewerkers bij de dagopvang. Maar dat wordt niets individueels. Iets lekkers wat ze met z'n allen kunnen delen of iets leuks voor op de opvang zal het worden.
Dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook het makkelijkste. Ik heb toen op het kdv met dag van de leidsters een voorleesboek gegeven, maar ik weet niet of zoiets leuk is voor op een psz waar ze al zulke spulletjes hebben.
Wij zijn vorige week ook geweest, Aapie vond het helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:29 schreef eponine het volgende:
[..]
Gisteren met beide voor het eerst naar de bioscoop geweest: Dikkie Dik en de verdwenen knuffel. Super leuke film, beide zaten helemaal mee te leven en R hoor ik nu af en toe het begin- en eindliedje zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |