Zeker. We hebben vrijdag nog even gebeld voor hij er in ging zelfs. Dus heel blij om te zien dat hij nu al in de groep wordt meegenomen...quote:Op zondag 21 januari 2024 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah je kent hem!? Nou, volgens mij doet hij het prima.
Heeft hij ook wel aan zichzelf te danken. Hij mengt goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker. We hebben vrijdag nog even gebeld voor hij er in ging zelfs. Dus heel blij om te zien dat hij nu al in de groep wordt meegenomen...
Waarom dan die 'maar'?quote:Op zondag 21 januari 2024 21:46 schreef Jockari het volgende:
Voor alle duidelijkheid. Ik heb niets tegen iemands geaardheid, maar ik ben traditioneel in mijn leven.
Hij is nieuwsgierig zat, dat het ook over anderen gaat denk ikquote:Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel aan zichzelf te danken. Hij mengt goed.
Maar hij moet denk ik straks wel oppassen dat het niet steeds over hem gaat. Maar voor nu hang ik aan z’n lippen
We gaan het meemaken. Hij is in elk geval tofquote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is nieuwsgierig zat, dat het ook over anderen gaat denk ik
Het lijkt erop dat ze haar make-up af heeft. Ze ziet er jonger, frisser en stralender uitquote:Op zondag 21 januari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley ziet er ook opeens een stuk beter uit ...
Eensquote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef FBtje het volgende:
Ik vind Ashley nog steeds wel een knappe vrouw... tenzij ze die knaloranje lippenstift opdoet.
Tot ze weer zelf moet plamuren. Gaat het weer verkeerd. Blijft volledig nep.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze haar make-up af heeft. Ze ziet er jonger, frisser en stralender uit
Ja, jammer dat ze zelf vindt dat nodig te hebbenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot ze weer zelf moet plamuren. Gaat het weer verkeerd. Blijft volledig nep.
Van het zelfde laken een broek. Waarom 'nog" ?quote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef FBtje het volgende:
Ik vind Ashley nog steeds wel een knappe vrouw... tenzij ze die knaloranje lippenstift opdoet.
Nee idd... en het is niet de eerste ronde waarbij dit alles onbekend isquote:Op zondag 21 januari 2024 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof gewoon echt niet dat die bewoners niet snappen dat mensen streams kijken. En sommige mensen kei lang kijken op een dag.
Je maakt mij dat echt niet wijs. Als je hieraan meedoet dan weet je dat echt wel.
Precies.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd... en het is niet de eerste ronde waarbij dit alles onbekend is
Oeh. Zin inquote:Op zondag 21 januari 2024 21:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Op de andere stream geeft Tyron aan morgen met Ariana te praten over zijn ergernis richting haar. Wil ook even geen drukte en zit daarom op de slaapkamer. Randy geeft aan dat Ariana echt wel oké is
Haha ja! Wel een goede manier van aandacht vragenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
Basi is echt nu gewoon dat allemaal aan het uitleggen aan Tom.
Doe niet zo naïef. Kom op.
Ondanks dat ze wat aan haar gezicht heeft laten doen...niet om jou te kloten.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van het zelfde laken een broek. Waarom 'nog" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |